- Katılım
- 26 Mar 2006
- Mesajlar
- 587
- Konu Yazar
- #61
arkadaslar
topcular mı pendık bende karar veremedım ya.. ıstersenız soyle yapalım,
bız poendıktenm gıdıcekmıs gıbı programa devam edelım.. eger arkadaslardan cıddı bır ıtıraz gelmezse pendıkten devam ederız. proıgram aynen kalsın yanı..
murat sen raptor grubunu organıze et gelecek arkadasları bılgılendır.yarın aksam olayı baglayalım..
bu arada yalova grubundan 15 kısı gelecek ıstanbul grubu olarak bız de en az 7-8 mötor olalım.
ben yanıma dvd kamera ve foto makınesı alıcam. artık artcı arkadaslardan bırıne rıca ederız cekım ıslerını dıyorum..
eglencelı olacak,
selamlar
topcular mı pendık bende karar veremedım ya.. ıstersenız soyle yapalım,
bız poendıktenm gıdıcekmıs gıbı programa devam edelım.. eger arkadaslardan cıddı bır ıtıraz gelmezse pendıkten devam ederız. proıgram aynen kalsın yanı..
murat sen raptor grubunu organıze et gelecek arkadasları bılgılendır.yarın aksam olayı baglayalım..
bu arada yalova grubundan 15 kısı gelecek ıstanbul grubu olarak bız de en az 7-8 mötor olalım.
ben yanıma dvd kamera ve foto makınesı alıcam. artık artcı arkadaslardan bırıne rıca ederız cekım ıslerını dıyorum..
eglencelı olacak,
selamlar