14 Mayis Yalova-cinarcik-esenkoy Gezisi

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
program netlık kazanıyor....

Arkadaslar meraba..

Bıraz ıstısareden sonra program bulusma yerı ve hareket noktamızı belırledık.. Buna gore

Bulusma Noktası: Maltepe KAPET
Bulusma Saatı : Bu Pazar Saat : 8,30
Pendıge hareket Saatı: Saat : 8,45
Pendıkten ferıbota bınıs saati Saat : 9,30
Yalova MT ıle bulusma Saat : 10,15 (yalova)


Maltepe KAPET E-5 uzerınde buyuk bır petrol gozden kacırılması mumkun olmayan bır nokta..


Katılım Lıstemız de su sekılde baslatmıs bulunuyoruz..


1-TRADER
2-RUZGARIN OGLU + 1
3-KALDERA (ASYA)
4-CUK-O (AVRUPA)
5-DEMONICDREAMS (AVRUPA)
6-MCGYVER (ASYA)
7-GUROLCBR125 (ASYA)
8-TEASER
9-HPOYRAZ
10-...

Yalova dan Goksel Arkadasımız da Yalova MT lıstesını guncelleyecek...

Selamlar
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
13
selam arkadaşlar yeni fz6 fazer aldın daha 3000 km de sorunum arka disk ve baltada:disk a şırı derecede isınıyor bu konu hakkın da bilgisi olan varsa ve bana cevap yazarsa çok memnun olacağım şimdide teşekkürler.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
352
Tamam işte kesinleştiğine göre program herkes proğramını ona göre yapsın derim ben arkadaşlar.
Sakın kimse uyuyup kalmasın.:mrgreen:
Avrupadan gelecek arkadaşlar buluşma noktanızı saatinizi ayarlayın derim.:wiinkk:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
erkan2007' Alıntı:
selam arkadaşlar yeni fz6 fazer aldın daha 3000 km de sorunum arka disk ve baltada:disk a şırı derecede isınıyor bu konu hakkın da bilgisi olan varsa ve bana cevap yazarsa çok memnun olacağım şimdide teşekkürler.

Erkan hocam yanlıs topıge yazmıssın sanırım burda fazer ı olan yok walla:)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
pazar gunu hava durumu:)



avrupadan gelıpde maltepedekı bulusma noktasını bulamayacak arkadaslar olursa ben onları toplandıkları bıryerden alıp getırebılırım.
selamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar;
o zaman beni maltepede beklemeyin ben sizi saat 9:00 gibi pendik iskelesinde karşılarım motorumun rengi kırmızıdır. Görüşmek üzere...
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
gurolcbr125' Alıntı:
arkadaşlar;
o zaman beni maltepede beklemeyin ben sizi saat 9:00 gibi pendik iskelesinde karşılarım motorumun rengi kırmızıdır. Görüşmek üzere...
,

tamamdır hocam

benım cep 0532 2515952 yanına yazıver..

selamlar
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
arkadaşlar benimde maltepeye gelmeme gerek yok.gurolcbr ile pendikte olurum bende saat 9 da..
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
tamam o zaman karsıdan gelecek olanlar kımler... sadece muratla ıkımız mı varız yoksa maltepede bulusucak:)
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Arkadaşlar, ben gelemeyeceğim ancak şunu söyliyim. Bilmeden konuşmayalım lütfen. Kalın karakter ile yazıyorum. Eskihisar'dan Topçular'a giden feribot artçı martçı hepsi dahil 4 YTL 'dir. İnatla değil diyecekseniz üşenmem feribotun oraya gider fotoğrafını çeker gelirim. Her gün gittiğim yer Eskihisar. Gözünüzü seveyim polemik yapmayın.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
cenkmenderes' Alıntı:
Arkadaşlar, ben gelemeyeceğim ancak şunu söyliyim. Bilmeden konuşmayalım lütfen. Kalın karakter ile yazıyorum. Eskihisar'dan Topçular'a giden feribot artçı martçı hepsi dahil 4 YTL 'dir. İnatla değil diyecekseniz üşenmem feribotun oraya gider fotoğrafını çeker gelirim. Her gün gittiğim yer Eskihisar. Gözünüzü seveyim polemik yapmayın.

ıstersenız bu aksam goruslerınızı belırtın programı degıstırısz. ben bugun gebzeye gıttım geldım cok bır mesafe sayılmaz yanı..
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
70
arkadaşlar büyükcekmece olcam ben özür başka zaman inşallah tşk hoşcakalın
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
352
cenkmenderes' Alıntı:
Arkadaşlar, ben gelemeyeceğim ancak şunu söyliyim. Bilmeden konuşmayalım lütfen. Kalın karakter ile yazıyorum. Eskihisar'dan Topçular'a giden feribot artçı martçı hepsi dahil 4 YTL 'dir. İnatla değil diyecekseniz üşenmem feribotun oraya gider fotoğrafını çeker gelirim. Her gün gittiğim yer Eskihisar. Gözünüzü seveyim polemik yapmayın.
Dostum Cenk ya gerçekten merak ettim yarın sabah bi gidip fotoğrafını çeksene Eskihisardaki arabalı vapur fiyat listesinin bizde ona göre hareket edelim.Çok merak ettimde.:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
63
ben de gelmek isterdim ama arka fren pedalını kaldırıma taktım:cherry:
yarın servise götürücem bişey yoksa gelirim.
bu arada pazar günü motogp Çin'de, Türkiye saatiyle kaçta acaba, izleyebilsek iyi olurdu.
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
81
arkadaşlar görüşelim ben icetoo nun arkadaşıyım irtibatı onunla kurarsınız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst