14 Mayis Yalova-cinarcik-esenkoy Gezisi

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
arkadaslar
topcular mı pendık bende karar veremedım ya.. ıstersenız soyle yapalım,
bız poendıktenm gıdıcekmıs gıbı programa devam edelım.. eger arkadaslardan cıddı bır ıtıraz gelmezse pendıkten devam ederız. proıgram aynen kalsın yanı..

murat sen raptor grubunu organıze et gelecek arkadasları bılgılendır.yarın aksam olayı baglayalım..

bu arada yalova grubundan 15 kısı gelecek ıstanbul grubu olarak bız de en az 7-8 mötor olalım.

ben yanıma dvd kamera ve foto makınesı alıcam. artık artcı arkadaslardan bırıne rıca ederız cekım ıslerını dıyorum..

eglencelı olacak,

selamlar
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlaşlar bakın ben yarın sabah 9:00 pendik iskelede olacam eğer pendik düşüncesini değiştirirseniz beni oradan almayı unutmayın agaç olmayalım sonra oralarda :) kaldera arkadaşım benim motor kırmızı hondacbr125 sabah tam 9:00 da ordayım görüşmek üzere bi değişiklik olursa benim haberim olmaz ben netten cıkıyorum haberiniz olsun bu saatten sonra burada yazıklacaklardan haberim olmaz ona göre görüşmek üzere:queen: :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
6
arkadaşlar ben armutludan

bende'de motor var armutlu ya gelmenizi tavsiye ederim. size foto ları yolluyorum.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
tamam hocam sabah 9 da pendıkteyız kısmetse.. ben sabah saat 830 da kapette olacam
orda beklıycem gelecek arkadasların programlarında bır sorun olursa bana cepten ulassınlar..

0532 2515952

selamlar
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
4
Ben bugün bu route'u yaptım,gerçekten muhteşem. Dönüşü Armutlu-Gemlik üzerinden yapmanızı öneririm,gerçekten İtalyan filmlerindeki dağ yolları-aşağısı deniz olayı...Napolyon'un resimlerinden 1.sine benziyor.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Gezi Tek Kelime Ile Mukemmel Oldu Arkadaslar. Detaylari Ya Gecenin Ilerleyen Saatlerinde Ya Da Yarin Aktaracagim ..cok Yorgunum Walla Biraz Da O Yuzden:)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
mükemmel gezi oldu..bugün bizimle gelemeyen raptor çetesi inanın çok şey kaçırdınız abartısız..gezide tüm aktiviteler vardı.komedi,macera ne ararsanız..
yalova tayfasıda çok iyiydi.alakalarından dolayı tüm yalova grubuna çok teşekkürler.dönüşte yalovada sizede bir hoşçakalın diyemedik.kusura bakmayın gemiye son anda bindik.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
416
arkadaşlar ben cbf250 sahibiyim ama bu cbr600f hyalimdeki ve hedefimdeki motor bu makineyi çok istiyorum aynı cocuklar gibi bana dua edin en yakın zamanda bende bu makinenein sahibi olayım ve aranaza katılayım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst