1300-1500 Cc Arası Hangi Chopper'ı önerirsiniz?

Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
8
VRSCDX Night Rod kullanma şansım olmasada Ankarada samimi bir arkadaşım bu motora sahip ve epey bir artçı maceram oldu.Bence İsmail beyin beklentileri doğrultusunda iyi bir tercih olmayabilir çünkü tamamıyla Drag için tasarlanmış bir motor ve limitlerde kullanıldığındada aşırı benzin tüketiyor.Artçı içinde sıkıntılı sürekli önünzdeki ile sarmaş dolaş olmanız gerekiyor ki ısınan egzost borusundan bacağını yakma şansınızda çok fazla ayrıca bu motora çanta sisi bar gibi aksesuarların yakışacağınıda sanmıyorum ayrıca 27.500 euroydu sanırım fiyatı biraz uçuk geldi bana bence hiçbir para problemi olmayan insanların 2. motor olarak kullanabilecekleri bir zevk makinası.

Ayrıca geçen gün discovery channelde denk geldiğim bir belgeselde Harley fabrikasında bu serilerin üretimini izledim ve gerçekten hayal kırıklığına uğradım ; Harley %70-%80 oranında robotlarla üretime geçmiş lazer kaynaklar kaynaklanan şasinin pressle düzeltilmesi gibi uçuk teknoloji kullanmaya başlamışlar ben hep Harleylerin uzun sakallı göbekli ustalarca elde üretildiğini her harleyin bir ustanın emeği olduğunu hayal ederdim ama teknolojik olarak neredeyse japonlarla aynı şekilde üretiliyor üretim bantlarının bir kısmında insan bile çalışmıyor herşeyi bildiğimiz o sarı soğuk robotlar yapıyor bence artık bu anormal fiyatları hakeden bir firma değil efsanevi imajı üzerinden fiyat bindiriyolar motorların üstüne .

Tabi herşey tarz zevk ve bütçe meselesi tercih size kalmış ama ben bu ekonomik şartlarda daha uygun japon motorlarına yönelinmesini daha mantıklı buluyorum.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
VRSCDX Night Rod kullanma şansım olmasada Ankarada samimi bir arkadaşım bu motora sahip ve epey bir artçı maceram oldu.Bence İsmail beyin beklentileri doğrultusunda iyi bir tercih olmayabilir çünkü tamamıyla Drag için tasarlanmış bir motor ve limitlerde kullanıldığındada aşırı benzin tüketiyor.Artçı içinde sıkıntılı sürekli önünzdeki ile sarmaş dolaş olmanız gerekiyor ki ısınan egzost borusundan bacağını yakma şansınızda çok fazla ayrıca bu motora çanta sisi bar gibi aksesuarların yakışacağınıda sanmıyorum ayrıca 27.500 euroydu sanırım fiyatı biraz uçuk geldi bana bence hiçbir para problemi olmayan insanların 2. motor olarak kullanabilecekleri bir zevk makinası.

Ayrıca geçen gün discovery channelde denk geldiğim bir belgeselde Harley fabrikasında bu serilerin üretimini izledim ve gerçekten hayal kırıklığına uğradım ; Harley %70-%80 oranında robotlarla üretime geçmiş lazer kaynaklar kaynaklanan şasinin pressle düzeltilmesi gibi uçuk teknoloji kullanmaya başlamışlar ben hep Harleylerin uzun sakallı göbekli ustalarca elde üretildiğini her harleyin bir ustanın emeği olduğunu hayal ederdim ama teknolojik olarak neredeyse japonlarla aynı şekilde üretiliyor üretim bantlarının bir kısmında insan bile çalışmıyor herşeyi bildiğimiz o sarı soğuk robotlar yapıyor bence artık bu anormal fiyatları hakeden bir firma değil efsanevi imajı üzerinden fiyat bindiriyolar motorların üstüne .

Tabi herşey tarz zevk ve bütçe meselesi tercih size kalmış ama ben bu ekonomik şartlarda daha uygun japon motorlarına yönelinmesini daha mantıklı buluyorum.

aynen katılıyorum yorumuna :cat:
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Motosiklette 750cc üzeri hacimler fantezi olmakta. 100 km de 10 lt benzin yaktığı zaman ilk bikaç defa benzin alımında "yok bu hobby zaten" gibi savunma argümanlarına girilsede 5. yada 6.cı benzin alışlarda yaklaşık 100 YTL yi geçen kart dekontlarında sinir bozucu durumlara girilecektir hatta oldukça hali vakti yerinde bir ağabeyim (Lüks bir alış veriş merkezinde kocaman dükkanı olan bir zat)Harley Davidson 1550cc lik motorunu sırf bu sebebten satmıştır.
Hatta 2 sebebten..
1. cisi 10 lt yakıt (Cip gibi)
2. Doğru düzgün Türkiye yollarındaki yoğunluk ve kötü asfalt kalitesinden dolayı "Kullanamama"..
Saygılar...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
Motosiklette 750cc üzeri hacimler fantezi olmakta. 100 km de 10 lt benzin yaktığı zaman ilk bikaç defa benzin alımında "yok bu hobby zaten" gibi savunma argümanlarına girilsede 5. yada 6.cı benzin alışlarda yaklaşık 100 YTL yi geçen kart dekontlarında sinir bozucu durumlara girilecektir hatta oldukça hali vakti yerinde bir ağabeyim (Lüks bir alış veriş merkezinde kocaman dükkanı olan bir zat)Harley Davidson 1550cc lik motorunu sırf bu sebebten satmıştır.
Hatta 2 sebebten..
1. cisi 10 lt yakıt (Cip gibi)
2. Doğru düzgün Türkiye yollarındaki yoğunluk ve kötü asfalt kalitesinden dolayı "Kullanamama"..
Saygılar...

Arkadasinin motoru (Harley Davidson 1550cc) 100 km de 10 lt yakiyorsa buyuk ihtimalle bakimsizliktandir. Keske satmadan once bakima goturmeyi deneseymis :mrgreen:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
1854cc ama 1500e kadar çıkmışken bence 354 daha git bunu al, "raider s"

09ST_Raid_S_Rav_Pin_B2_001_86e1c2c8.jpg
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
78
1854cc ama 1500e kadar çıkmışken bence 354 daha git bunu al, "raider s"

09ST_Raid_S_Rav_Pin_B2_001_86e1c2c8.jpg

Raider gercekten inanilmaz bir motor ama yamahanin raider ve warrior gibi modelleri maalesef Turkiyeye distributor tarafindan getirilmiyor. Bir sekilde yurtdisindan getirip vs. buralarda kullanan var mi acaba, hic duydunuz mu ? varsa gercekten yakindan gormek isterim.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
Aceofspades, türkiyede yok,kimsede almaz zati galiba 14000dolar fiyat değil bu motor için ama vergiyle 3e katlanır, birde yurtdışından özel getirirsen 4. cüzzi bi vergiyle getirtilebilir, yani yurt dışından alınıp. ben 750cc üzerine çıkmam çünkü durumum ne fiyatını ne benzinini karşılamaz, ama birgün bill gates gibi olursam ve yenileri çıkmazsa raider ve rocket III alıcam :p
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
1634cc, 50'V-Twin kingpin 8-ball

a33f4e00eed345e491f8efac38f11b20Kingpin_8Ball04_jpg.jpg


istenilen aralığın biraz üzerinde alternatifler sunuyorum ama maksat çeşit bulunsun.:p
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hiçkimse suzuki vzr 1800 den bahsetmemiş... ilginç




şu anda masaüstümde olan

 
Son düzenleme:
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
bukadar ıyı motorlar kullanmısken bu soru garıp geldı bıraz bence bu benzın fıyatları varken almayın derımde alırsanızda ıntruder wildstar falan olabilir
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
870
Yamahanın star raider modeli var ama burada yok malesef. Geçen gün de Beyoğlu'nda warrior gördüm. Solmyr o motorlar yemede yanında yat gibi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst