- Katılım
- 17 Ocak 2009
- Mesajlar
- 8
VRSCDX Night Rod kullanma şansım olmasada Ankarada samimi bir arkadaşım bu motora sahip ve epey bir artçı maceram oldu.Bence İsmail beyin beklentileri doğrultusunda iyi bir tercih olmayabilir çünkü tamamıyla Drag için tasarlanmış bir motor ve limitlerde kullanıldığındada aşırı benzin tüketiyor.Artçı içinde sıkıntılı sürekli önünzdeki ile sarmaş dolaş olmanız gerekiyor ki ısınan egzost borusundan bacağını yakma şansınızda çok fazla ayrıca bu motora çanta sisi bar gibi aksesuarların yakışacağınıda sanmıyorum ayrıca 27.500 euroydu sanırım fiyatı biraz uçuk geldi bana bence hiçbir para problemi olmayan insanların 2. motor olarak kullanabilecekleri bir zevk makinası.
Ayrıca geçen gün discovery channelde denk geldiğim bir belgeselde Harley fabrikasında bu serilerin üretimini izledim ve gerçekten hayal kırıklığına uğradım ; Harley %70-%80 oranında robotlarla üretime geçmiş lazer kaynaklar kaynaklanan şasinin pressle düzeltilmesi gibi uçuk teknoloji kullanmaya başlamışlar ben hep Harleylerin uzun sakallı göbekli ustalarca elde üretildiğini her harleyin bir ustanın emeği olduğunu hayal ederdim ama teknolojik olarak neredeyse japonlarla aynı şekilde üretiliyor üretim bantlarının bir kısmında insan bile çalışmıyor herşeyi bildiğimiz o sarı soğuk robotlar yapıyor bence artık bu anormal fiyatları hakeden bir firma değil efsanevi imajı üzerinden fiyat bindiriyolar motorların üstüne .
Tabi herşey tarz zevk ve bütçe meselesi tercih size kalmış ama ben bu ekonomik şartlarda daha uygun japon motorlarına yönelinmesini daha mantıklı buluyorum.
Ayrıca geçen gün discovery channelde denk geldiğim bir belgeselde Harley fabrikasında bu serilerin üretimini izledim ve gerçekten hayal kırıklığına uğradım ; Harley %70-%80 oranında robotlarla üretime geçmiş lazer kaynaklar kaynaklanan şasinin pressle düzeltilmesi gibi uçuk teknoloji kullanmaya başlamışlar ben hep Harleylerin uzun sakallı göbekli ustalarca elde üretildiğini her harleyin bir ustanın emeği olduğunu hayal ederdim ama teknolojik olarak neredeyse japonlarla aynı şekilde üretiliyor üretim bantlarının bir kısmında insan bile çalışmıyor herşeyi bildiğimiz o sarı soğuk robotlar yapıyor bence artık bu anormal fiyatları hakeden bir firma değil efsanevi imajı üzerinden fiyat bindiriyolar motorların üstüne .
Tabi herşey tarz zevk ve bütçe meselesi tercih size kalmış ama ben bu ekonomik şartlarda daha uygun japon motorlarına yönelinmesini daha mantıklı buluyorum.



