1300-1500 Cc Arası Hangi Chopper'ı önerirsiniz?

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
5
MErhaba Arkadaşlar.

1300 cc ile 1500 cc aralığında bir CHOPPER almayı planlıyorum.
Honda mı Suzuki mi yada başka bir model mi karar veremedim.
Konu hakkındaki değerli fikirlerinizi bekliyorum.
Teşekkürler...
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
77
motosiklet tecrubenizden ve neden 1300cc-1500cc gibi dar bir aralikta motor istediginizden bahsederseniz size daha cok yardimci olabilirler...
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
5
Teşekkürler ilginize.

Neden 1300-1500cc? Ben 2000 yılında beridir aktif motorsiklet kullanıyorum.
Yurtdışına gittiğim için moy-torumu satmak zorunda kalmıştım.
Kullandığım motorsiklerlet sırasıyla Virago 250 chopper, yamaha Fazer 650 ve Suzuki intruder 650....Chopper sevdam henüz bitmediğinden daha büyük ve güçlü bir chopper da sonlardırmak istiyorum bu sevdayı. sonrası sanırım Transalp olacaktır...
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
kesinlikle Suzuki intruder 1800

2_645giris.jpg
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682









Al sana chooper kralı :) 16.000 ytl ye satıyor Ankarada sahibin den sitesinde var bakabilirsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Çok fazlasına gerek yok bence dragstar1100 de işini görecektir.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
honda vtx tüm beklentilerine fazlasıyla karşılık verecektir..ayrıca diğerlerine göre yakıtta daha ekonomik..şimdiden alacağın motor hayırlı olsun..hoşca kalın
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Yamaha xvs950 midnight star bence hem şekil hem ses hemde performans olarak iyi:cat:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
YAMAHA XV wildstar 1600
Saglam, ekonomik,uzun ömürlü,düşük bakım maliyetli bir motor
tavsiye ederim.
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
niye illa japan 1300-1500cc ye ulaşabilecek imkanlara sahipsen bence harley almalısın.Ondaki şekil,ses ve görüntü,isim hangi japonda var,ayrıca japonlar ve diğerleri(kore,çin v.s) cruiser ve chopper fikrini acaba nerden kopyaladılar.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Yamaha Midnight Star 2009

10.jpg


950cc ama şekliyle hepsinden daha iyi bence!
Tabii kullanıcılarınında fikirlerini almak lazım. Selesine oturmuşluğum bile yok; benimki sadece görüntü itibariyle öneri! :)
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
244
1999 modele kadar Suzuki intruder 1400
bence mükenmel bir makina temiz olursa tercihim olur :) hastasıyım bir gün mutlaka alıcam

 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
VTX... Yaklasik bir yil oldu, civatasi bile gevsemedi. Kesinlikle tavsiye ederim :cat:

 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst