Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
1300 cc ile 1500 cc aralığında bir CHOPPER almayı planlıyorum.
Honda mı Suzuki mi yada başka bir model mi karar veremedim.
Konu hakkındaki değerli fikirlerinizi bekliyorum.
Teşekkürler...
Neden 1300-1500cc? Ben 2000 yılında beridir aktif motorsiklet kullanıyorum.
Yurtdışına gittiğim için moy-torumu satmak zorunda kalmıştım.
Kullandığım motorsiklerlet sırasıyla Virago 250 chopper, yamaha Fazer 650 ve Suzuki intruder 650....Chopper sevdam henüz bitmediğinden daha büyük ve güçlü bir chopper da sonlardırmak istiyorum bu sevdayı. sonrası sanırım Transalp olacaktır...
honda vtx tüm beklentilerine fazlasıyla karşılık verecektir..ayrıca diğerlerine göre yakıtta daha ekonomik..şimdiden alacağın motor hayırlı olsun..hoşca kalın
niye illa japan 1300-1500cc ye ulaşabilecek imkanlara sahipsen bence harley almalısın.Ondaki şekil,ses ve görüntü,isim hangi japonda var,ayrıca japonlar ve diğerleri(kore,çin v.s) cruiser ve chopper fikrini acaba nerden kopyaladılar.
950cc ama şekliyle hepsinden daha iyi bence!
Tabii kullanıcılarınında fikirlerini almak lazım. Selesine oturmuşluğum bile yok; benimki sadece görüntü itibariyle öneri!