130 km/h hızla giderken motoru devirmek...

Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
bu tank tokaltlayan okuduğum kadarı ile tek tekerden inerken oluyormuş.
pekii durduk yere bozuk yolda misal derin kamyon teker izleri yada hız yapılmasın diye kasten çizilerek bozulan yolda olur mu?
 
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
28
kardeş büyük geçmiş olsun motordan düşerken saten ne olduğunu anlamıyorsun birine anlatırken gidiyodum birşey oldu yerdeyim diyebiliyorsun ancak
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Bir arkadaşım Ankara-Kalecik arası 130 km/h gibi bir hızla seyrederken motoru devirmiş.

Motorun Hyosung GT250R.

Gittiği yol yer yer bozuk ve asfalt eğik büğük. (değil 130,100'ü bile geçmemesi gereken bir yer!)


"Motoru ne ara düşürdüm,bu hale nasıl geldim hatırlamıyorum" dedi.


Birazda rüzgar vardı diyor. Bu da etken tabi


Düşmeden evvel solladığı aracın sürücüsü doktor imiş. Sağolsun olayı görünce müdahale etmiş kendisi. Ambülans gelene kadar atel ile kolu çevrelemiş (muhtemelen orada kolu yerine geçirmemiş)

Ayrıca kask(Cox Trip) kafasından fırlamış!



Daha 1-2 hafta evvel motoru ile otobanda 160'ı gördüğünü ve bu hızın uzun yolda az olduğunu söylemişti!

Herşeyde bir hayır vardır derler ya.(kazanın hayırlısı olur mu demeyin...) bu kaza da bazı şeyleri frenlemesi adına bu arkadaşa bir uyarı mı bilemeyiz. (zira kendisi önceden 120 km/h hızla Passat marka aracıyla bir minübüsle kafa kafaya çarpışmıştı ve o kazadan da -aracı pert olmasına rağmen- yara almadan kurtulmuştu)

1 musibet 1000 nasihatten evladır demişler

O 1000 nasihat içinden kendine dersler çıkarana ne mutlu!


Not : "Allah koruyor işte kardeşim" ,"Olacağı varsa olur" diye düşünüp aman tedbiri elden bırakmayalım. Unutmayalım ki önce tedbir sonra takdir!

Çok geçmiş olsun arkadaşımıza:rendeer:

Evet Allah almadımı almıyor ama bende de olduğu gibi bayağı uyarılmış arkadaşımız!!!
160 km sürate az diyen arkadaşımız anlaşılan ivmelenme,merkez kaç kuvveti,lastiklerin temas kayıbının,bu süratlerde ihtiyaç duyacağı fren mesafesi hakkında zerre kadar bilgisi ya da düşüncesi yok demekki:silent:yazık eder kendine ve geride kalanlara.......

Ben en az 3-4 kez çok acaip ve garip şekillerde çok yüksek hızlardan alıkoyuldum ( birinde canım bile yandı!!) ve inanın umursamayıpta aynı hızla devam etmiş olsaydım, muhtemelen ( son uyraı ) 1995 te hayatımı kaybetmiş olacaktım! o gün bugün'dür önüm açık ve görülebilir olmadıkça hız yapmıyorum.

Arkadaşlar hayat herşeye rağmen çok güzel.......

Kazasız ve sağlık dolu günleri beraber yaşamak dileğiyle:rendeer:

Dipnot:
Kask kafasından fırlamış! kask beğenirken renk,desen'e bakmak yerine kafanıza tam ve sıkı oturyormu! ona bakın ve kaskın çene altı bağınıda gererseniz inanın ihtiyaç olduğunda kask kafanızdan fırlamayacak! ama motosiklet üzerinde olduğunuz müddetçe çene altındaki gerginliği hisedeceksiniz:wiinkk:yoksa kask ve güvenceden söz edemezsiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok ucuz atlatmış, çok geçmiş olsun. bozuk asfaltta 130 mu :silent:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
40
çok büyük geçmiş olsun ALLAH ın sevdiği kuluymuş
umarım bundan sonra yaptığı sürate göre değil motosikletin ve kendisinin tecrübesine göre kullanırda başına birdaha böyle olay gelmez.
sürat eğlencelidir ama limitleri motosiklet değil sürücü belirlerse
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hafta sonunu kaza haberlerı oku oku bitirdim bu haberide daha yenı okumak nasip oldu.. tüylerim ürperiyor..

Çok dikkatli olmak gerek çooook full koruma en kotusu olsun ama koruma olsun mutlaka giyin giydirin..

Geçmiş olsun arkadaşına.. Allah acil şifalar versin
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
büük qeçmiş olsun...başımıza qelmeden anlayamayacağız sanırım ama motora bir daha binmesin bence...ucuz atlatmış...bu yukarıdan bir uyarı olabilir...sanırım aynı şey bana olsa motorları anca dışardan seyrederim...tekrar qeçmiş olsun...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
22
valla ucuz atlatmış takdir ilahi işte
dikkat herşeyin başıdır fazla süratte risktir herzaman
ben 30km/h hızla vosumla giderken aşırı hızla gelen bi aracın çarpması sonucu kendi aracımın kapısından asfalta firladığımı biliyorum
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
20 km hızla düşmüştüm geçen sene. motosikletim bi tarafa süzüldü ben bi tarafa.bi kaç metre süründüğümü biliyorum ve ellerimde eldiven olmasına rağmen küçücük kumlar ellerimin içine dolmuştu.dizlerime aldığım darbeden dolayı 2 gün yürüyememiştim.sonuç olarak;hız felaket ve buna mukabil olarak sevdiklerimizi ve kendimizi ateşe atmaktır.Allah hepimizi görünmez kazalardan korusun.kişisel arzularımızı tatmin etmek uğruna ne kendimizin nede başkalarının hayatlarıyla oynamayalım.kaza geçiren arkadaşada geçmiş olsun.inşallah bu son ders olmuştur kendisi için...
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Allah razı olsun arkadaşlar geçmiş olsun dilekleriniz için.

Allah hepinize kaza bela vermesin bu melet üstünde


Çok geçmiş olsun arkadaşımıza:rendeer:

Evet Allah almadımı almıyor ama bende de olduğu gibi bayağı uyarılmış arkadaşımız!!!
160 km sürate az diyen arkadaşımız anlaşılan ivmelenme,merkez kaç kuvveti,lastiklerin temas kayıbının,bu süratlerde ihtiyaç duyacağı fren mesafesi hakkında zerre kadar bilgisi ya da düşüncesi yok demekki:silent:yazık eder kendine ve geride kalanlara.......

Ben en az 3-4 kez çok acaip ve garip şekillerde çok yüksek hızlardan alıkoyuldum ( birinde canım bile yandı!!) ve inanın umursamayıpta aynı hızla devam etmiş olsaydım, muhtemelen ( son uyraı ) 1995 te hayatımı kaybetmiş olacaktım! o gün bugün'dür önüm açık ve görülebilir olmadıkça hız yapmıyorum.

Arkadaşlar hayat herşeye rağmen çok güzel.......

Kazasız ve sağlık dolu günleri beraber yaşamak dileğiyle:rendeer:

Dipnot:
Kask kafasından fırlamış! kask beğenirken renk,desen'e bakmak yerine kafanıza tam ve sıkı oturyormu! ona bakın ve kaskın çene altı bağınıda gererseniz inanın ihtiyaç olduğunda kask kafanızdan fırlamayacak! ama motosiklet üzerinde olduğunuz müddetçe çene altındaki gerginliği hisedeceksiniz:wiinkk:yoksa kask ve güvenceden söz edemezsiniz.

Biraz kanı kaynayan bir arkadaş. İnş. bu gibi bir kaza hem ona hem bizlere tecrübe olur.

Yolda yürürken başa düşen saksı bile insanı götürebilir hakkaten.

Bize verilen bu bedeni en iyi şekilde muhafaza etmeliyiz. Hayat hakkaten motorla hız yapmaya nazaran oldukça güzel (dediğiniz gibi)

Motoru batsın şayet ki bizi sağlıklı bedenimizden edecekse (şartları zorluyorsak!)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Bu ne kardeşim felaket tellalı gibi bir topic olmuş burası açın şu camları:cherry: kimi diyor 130 la giderken düştü! kimisi diyor 140 la giderken düştü! biride ordan 220 ile giderken düşmüş... düşenlere geçmiş olsunda:rendeer: azrail o hızlarda düşenlere herzaman aynı şansı vermez.:farao:Mutlaka azrail o sıralarda başka işle uğraşıyordu.:cherry:Arkadaşlar tarafından Yanlış anlaşılma olmasın 130 la 140 la agiderken düşünce bir şey olmuyor diye.Tamamen şans ve korumaya bağlı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst