130 km/h hızla giderken motoru devirmek...

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Bir arkadaşım Ankara-Kalecik arası 130 km/h gibi bir hızla seyrederken motoru devirmiş.

Motorun Hyosung GT250R.

Gittiği yol yer yer bozuk ve asfalt eğik büğük. (değil 130,100'ü bile geçmemesi gereken bir yer!)


"Motoru ne ara düşürdüm,bu hale nasıl geldim hatırlamıyorum" dedi.

Ailesi hemen önünden araba ile giderken bu arkadan geliyormuş.

Olayhemen arkalarında olmasına rağmen görememişler ve 15 dk sonra meraklanıp geri dönmüşler ve evlatlarını yerde yatar halde bulmuşlar. (Allah o acı durumu yaşatmasın inş.)



Bana olayın tank tokatlayan türü birşey olabileceğini söyledi.

Kardeşim ne alaka dedim ama o yollarda motor bir aşağı bir yukarı zıplayınca direksiyon hakimiyetini kaybetmiş olabilir. (hele o hızda olunca işte)

Birazda rüzgar vardı diyor. Bu da etken tabi


Düşmeden evvel solladığı aracın sürücüsü doktor imiş. Sağolsun olayı görünce müdahale etmiş kendisi. Ambülans gelene kadar atel ile kolu çevrelemiş (muhtemelen orada kolu yerine geçirmemiş)


Arkadaş anlatırken içim ürperdi.
"Kolum çıkmış ve ben ayağa kalktığımda kolumun sırtıma geldiğini gördüm" dedi. Şoka falan girmedim diyor ama hafiften bir uyku bastırmış ve yere öylece uzanmış.


Ayrıca kask(Cox Trip) kafasından fırlamış!

Şükür ki kolunun çıkması ve bacaklarındaki sızılar dışında birşey yokmuş.

O hızla düşmesi ve canına birşey gelmemesi sevindirici.

Kask kafasından fırlamasına rağmen,1-1.5 metre yükseklikle bir banketten tarlaya -kafasındaki kask fırlamış şekilde- uçmasına rağmen kendisine birşey olmadı.

Allah'a sonsuz şükürler olsun.


Daha 1-2 hafta evvel motoru ile otobanda 160'ı gördüğünü ve bu hızın uzun yolda az olduğunu söylemişti!

Herşeyde bir hayır vardır derler ya.(kazanın hayırlısı olur mu demeyin...) bu kaza da bazı şeyleri frenlemesi adına bu arkadaşa bir uyarı mı bilemeyiz. (zira kendisi önceden 120 km/h hızla Passat marka aracıyla bir minübüsle kafa kafaya çarpışmıştı ve o kazadan da -aracı pert olmasına rağmen- yara almadan kurtulmuştu)

1 musibet 1000 nasihatten evladır demişler

O 1000 nasihat içinden kendine dersler çıkarana ne mutlu!


Not : "Allah koruyor işte kardeşim" ,"Olacağı varsa olur" diye düşünüp aman tedbiri elden bırakmayalım. Unutmayalım ki önce tedbir sonra takdir!
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
çok geçmiş olsun arkadaşına.gerçektende verilmiş sadakası varmış. 80km hızla giderken insanlar hayatlarını kaybede biliyor.130km hızla giderken kaza yapmak gerçekten kötü. arkadaşının verilmiş sadakası varmış.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hepimizin başına gelebilecek bir şey...Allah korusun...o gün bir gün gelecek...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bence inanılmaz bi olay çok ilginç 130 km :cyclopsanAllah korumuş büyük geçmiş olsun...
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Büyük konuşmayı sevmediğim halde sürekli konuşuyorum da;

Bir insan benzer sebeplerden 2 kere üst üste kaza yapıyorsa başa dönüp neyi yanlış yapıyorum acaba ben diye bir sormalı kendine.

Çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
6
benım arkadasım 140 la gıderken dustu daha doğrusu dusuruldu ama allahtan olmedı ama kolunda buyuk kesıkler meydana geldı leventte oldu kaza motoruda cbr 1000rr ucuz yırttı kerata verılmıs sadakası varmıs ama kafasındada kask yoktu nasıl olmedı hala hayret edıyorum arkadasım levent mc de calısıo
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
geçmiş olsun hyo kullandım ,, kullananlarda bilir., on amortisörler çok yumuşak ve motor çok hafif çukurdu tümsekti derken şerit bile degiştiriyo motor .. agırlık merkezi yok . bu tarz motorlar gerçekten yüksek hızı kaldırmıyor lütfen daha dikkatli olalım
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
geçmiş olsun arkadaşına.bundan sonra daha dikkatli olur heralde....
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
büyük geçmiş olsun 130 km hızda dşüpte az bi hasarla kurtulmak büyk şans allahın sevdiği bi kuluymuş :)
 
Katılım
8 Ara 2007
Mesajlar
342
Arkadaş çok şanslıymış... Daha 1 gün önce bir arkadaşımı 80km/h la otobanda yan rüzgar sebebiyle kaybettik.

Akıllanır heralde bundan sonra...

Geçmiş olsun.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Söz konusu olay ,kazanın oluş şekli,tank tokatlayan olayını öne çıkarıyor,bende uzun zaman hyo kullanmış biri olaraktan,hyonun ön tekerdeki zafiyeti,açık ve belirgin bi özellik,büyük bi ihtimalle,yoldaki bozukluktan kaynaklanan ard arda 2 üçtane yalmapalanma ,gidon kontrolünün elden çıkmasına neden olmuştur,arkadaşımıza geçmiş olsunnn,dikkat etmesi gerekir:rendeer:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Bir arkadaşım Ankara-Kalecik arası 130 km/h gibi bir hızla seyrederken motoru devirmiş.

Motorun Hyosung GT250R.

Gittiği yol yer yer bozuk ve asfalt eğik büğük. (değil 130,100'ü bile geçmemesi gereken bir yer!)


"Motoru ne ara düşürdüm,bu hale nasıl geldim hatırlamıyorum" dedi.

Ailesi hemen önünden araba ile giderken bu arkadan geliyormuş.

Olayhemen arkalarında olmasına rağmen görememişler ve 15 dk sonra meraklanıp geri dönmüşler ve evlatlarını yerde yatar halde bulmuşlar. (Allah o acı durumu yaşatmasın inş.)



Bana olayın tank tokatlayan türü birşey olabileceğini söyledi.

Kardeşim ne alaka dedim ama o yollarda motor bir aşağı bir yukarı zıplayınca direksiyon hakimiyetini kaybetmiş olabilir. (hele o hızda olunca işte)

Birazda rüzgar vardı diyor. Bu da etken tabi


Düşmeden evvel solladığı aracın sürücüsü doktor imiş. Sağolsun olayı görünce müdahale etmiş kendisi. Ambülans gelene kadar atel ile kolu çevrelemiş (muhtemelen orada kolu yerine geçirmemiş)


Arkadaş anlatırken içim ürperdi.
"Kolum çıkmış ve ben ayağa kalktığımda kolumun sırtıma geldiğini gördüm" dedi. Şoka falan girmedim diyor ama hafiften bir uyku bastırmış ve yere öylece uzanmış.


Ayrıca kask(Cox Trip) kafasından fırlamış!
Şükür ki kolunun çıkması ve bacaklarındaki sızılar dışında birşey yokmuş.

O hızla düşmesi ve canına birşey gelmemesi sevindirici.

Kask kafasından fırlamasına rağmen,1-1.5 metre yükseklikle bir banketten tarlaya -kafasındaki kask fırlamış şekilde- uçmasına rağmen kendisine birşey olmadı.

Allah'a sonsuz şükürler olsun.


Daha 1-2 hafta evvel motoru ile otobanda 160'ı gördüğünü ve bu hızın uzun yolda az olduğunu söylemişti!

Herşeyde bir hayır vardır derler ya.(kazanın hayırlısı olur mu demeyin...) bu kaza da bazı şeyleri frenlemesi adına bu arkadaşa bir uyarı mı bilemeyiz. (zira kendisi önceden 120 km/h hızla Passat marka aracıyla bir minübüsle kafa kafaya çarpışmıştı ve o kazadan da -aracı pert olmasına rağmen- yara almadan kurtulmuştu)

1 musibet 1000 nasihatten evladır demişler

O 1000 nasihat içinden kendine dersler çıkarana ne mutlu!


Not : "Allah koruyor işte kardeşim" ,"Olacağı varsa olur" diye düşünüp aman tedbiri elden bırakmayalım. Unutmayalım ki önce tedbir sonra takdir!

hiiiiiiiiiiiiiii :cyclopsan benim kaskımdan.... ama acaba bağlantısı ve sıkılık ayarı tam mı? yani ne bileyim ben elimle zor açıyorum kilidini. allahtan boynunu filan kırmamış.

dün de bir arkadaş 20 ile giderken yoldaci moloz parçacıkları yüzünden olduğu yere düşmüş. "kaskım olmasaydı çenem kırılırdı" dedi. sabah düşmüş, akşama yemek yiyememiş çenesinin ağrısından. ya kaskı olmasaydı :pale:

Allah hepimizi korusun arkadaşlar...
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
ailenin o sahneye şahit olması daha da üzücü. kısa süre önce çok hafif düştüm annemin gözü önünde ve gözlerindeki korkuyu görünce çok üzüldüm. Çok geçmiş olsun arkadaşım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst