- Katılım
- 3 Şub 2007
- Mesajlar
- 2,665
- Konu Yazar
- #1
Bir arkadaşım Ankara-Kalecik arası 130 km/h gibi bir hızla seyrederken motoru devirmiş.
Motorun Hyosung GT250R.
Gittiği yol yer yer bozuk ve asfalt eğik büğük. (değil 130,100'ü bile geçmemesi gereken bir yer!)
"Motoru ne ara düşürdüm,bu hale nasıl geldim hatırlamıyorum" dedi.
Ailesi hemen önünden araba ile giderken bu arkadan geliyormuş.
Olayhemen arkalarında olmasına rağmen görememişler ve 15 dk sonra meraklanıp geri dönmüşler ve evlatlarını yerde yatar halde bulmuşlar. (Allah o acı durumu yaşatmasın inş.)
Bana olayın tank tokatlayan türü birşey olabileceğini söyledi.
Kardeşim ne alaka dedim ama o yollarda motor bir aşağı bir yukarı zıplayınca direksiyon hakimiyetini kaybetmiş olabilir. (hele o hızda olunca işte)
Birazda rüzgar vardı diyor. Bu da etken tabi
Düşmeden evvel solladığı aracın sürücüsü doktor imiş. Sağolsun olayı görünce müdahale etmiş kendisi. Ambülans gelene kadar atel ile kolu çevrelemiş (muhtemelen orada kolu yerine geçirmemiş)
Arkadaş anlatırken içim ürperdi.
"Kolum çıkmış ve ben ayağa kalktığımda kolumun sırtıma geldiğini gördüm" dedi. Şoka falan girmedim diyor ama hafiften bir uyku bastırmış ve yere öylece uzanmış.
Ayrıca kask(Cox Trip) kafasından fırlamış!
Şükür ki kolunun çıkması ve bacaklarındaki sızılar dışında birşey yokmuş.
O hızla düşmesi ve canına birşey gelmemesi sevindirici.
Kask kafasından fırlamasına rağmen,1-1.5 metre yükseklikle bir banketten tarlaya -kafasındaki kask fırlamış şekilde- uçmasına rağmen kendisine birşey olmadı.
Allah'a sonsuz şükürler olsun.
Daha 1-2 hafta evvel motoru ile otobanda 160'ı gördüğünü ve bu hızın uzun yolda az olduğunu söylemişti!
Herşeyde bir hayır vardır derler ya.(kazanın hayırlısı olur mu demeyin...) bu kaza da bazı şeyleri frenlemesi adına bu arkadaşa bir uyarı mı bilemeyiz. (zira kendisi önceden 120 km/h hızla Passat marka aracıyla bir minübüsle kafa kafaya çarpışmıştı ve o kazadan da -aracı pert olmasına rağmen- yara almadan kurtulmuştu)
1 musibet 1000 nasihatten evladır demişler
O 1000 nasihat içinden kendine dersler çıkarana ne mutlu!
Not : "Allah koruyor işte kardeşim" ,"Olacağı varsa olur" diye düşünüp aman tedbiri elden bırakmayalım. Unutmayalım ki önce tedbir sonra takdir!
Motorun Hyosung GT250R.
Gittiği yol yer yer bozuk ve asfalt eğik büğük. (değil 130,100'ü bile geçmemesi gereken bir yer!)
"Motoru ne ara düşürdüm,bu hale nasıl geldim hatırlamıyorum" dedi.
Ailesi hemen önünden araba ile giderken bu arkadan geliyormuş.
Olayhemen arkalarında olmasına rağmen görememişler ve 15 dk sonra meraklanıp geri dönmüşler ve evlatlarını yerde yatar halde bulmuşlar. (Allah o acı durumu yaşatmasın inş.)
Bana olayın tank tokatlayan türü birşey olabileceğini söyledi.
Kardeşim ne alaka dedim ama o yollarda motor bir aşağı bir yukarı zıplayınca direksiyon hakimiyetini kaybetmiş olabilir. (hele o hızda olunca işte)
Birazda rüzgar vardı diyor. Bu da etken tabi
Düşmeden evvel solladığı aracın sürücüsü doktor imiş. Sağolsun olayı görünce müdahale etmiş kendisi. Ambülans gelene kadar atel ile kolu çevrelemiş (muhtemelen orada kolu yerine geçirmemiş)
Arkadaş anlatırken içim ürperdi.
"Kolum çıkmış ve ben ayağa kalktığımda kolumun sırtıma geldiğini gördüm" dedi. Şoka falan girmedim diyor ama hafiften bir uyku bastırmış ve yere öylece uzanmış.
Ayrıca kask(Cox Trip) kafasından fırlamış!
Şükür ki kolunun çıkması ve bacaklarındaki sızılar dışında birşey yokmuş.
O hızla düşmesi ve canına birşey gelmemesi sevindirici.
Kask kafasından fırlamasına rağmen,1-1.5 metre yükseklikle bir banketten tarlaya -kafasındaki kask fırlamış şekilde- uçmasına rağmen kendisine birşey olmadı.
Allah'a sonsuz şükürler olsun.
Daha 1-2 hafta evvel motoru ile otobanda 160'ı gördüğünü ve bu hızın uzun yolda az olduğunu söylemişti!
Herşeyde bir hayır vardır derler ya.(kazanın hayırlısı olur mu demeyin...) bu kaza da bazı şeyleri frenlemesi adına bu arkadaşa bir uyarı mı bilemeyiz. (zira kendisi önceden 120 km/h hızla Passat marka aracıyla bir minübüsle kafa kafaya çarpışmıştı ve o kazadan da -aracı pert olmasına rağmen- yara almadan kurtulmuştu)
1 musibet 1000 nasihatten evladır demişler
O 1000 nasihat içinden kendine dersler çıkarana ne mutlu!
Not : "Allah koruyor işte kardeşim" ,"Olacağı varsa olur" diye düşünüp aman tedbiri elden bırakmayalım. Unutmayalım ki önce tedbir sonra takdir!