Gecmis olsun.
Anlamadigim kucuk bir sey var. 23 yasindasin, 12 yillik motorcu nasil oluyorsun? Ulkemizde motosiklet ehliyeti alma yasi 18 olduguna gore, 5 yillik desen anlardim ama 12 yillik demek bunun 7 yilini (11 yasindan baslamak uzere) ehliyetsiz kullandigin anlamina gelmiyor mu bu?
Herhangi bir Avrupa ulkesindeki forumlarin birine bu tur bir yorum yazani buyuk ihtimalle kendi kendisini ihbar ediyor kabul edip hakkinda yasal islem yaparlar. Buna benzer bir olayi Ingiltere'de okumustum, o yuzden bu yorumu yaptim. Ingiltere'de vatandasin biri kendini 60 mil hiz limiti olan bir yolda 120 mil filan gibi bir hizla giderken filme almis ve videoyu internet uzerinden baskalari ile paylasmis. Polis bunu delil olarak mahkemeye sunup ehliyetini aldirdiydi elinden.
Yanlis anlama ama bu isin mantigini anlamadigim icin yaziyorum bu yaziyi, yoksa hakaret etmek icin filan degil.
çok geçmiş olsun, korumaların faydası motorla 50 mt bile gidecek olsam full giyiniyorum...
Ucuz yırtmışsın. geçmiş olsun. Motorsikletin ne alemde?
Hadi bakalim ilk ve son olsun. Artik bu isin son noktasinida gormus oldun. Kafanda cok sey yerine oturmustur.
hafiften motor on reklamı gibi olmuşçok geçmiş olsun.
Gecmis olsun.
Anlamadigim kucuk bir sey var. 23 yasindasin, 12 yillik motorcu nasil oluyorsun? Ulkemizde motosiklet ehliyeti alma yasi 18 olduguna gore, 5 yillik desen anlardim ama 12 yillik demek bunun 7 yilini (11 yasindan baslamak uzere) ehliyetsiz kullandigin anlamina gelmiyor mu bu?
Herhangi bir Avrupa ulkesindeki forumlarin birine bu tur bir yorum yazani buyuk ihtimalle kendi kendisini ihbar ediyor kabul edip hakkinda yasal islem yaparlar. Buna benzer bir olayi Ingiltere'de okumustum, o yuzden bu yorumu yaptim. Ingiltere'de vatandasin biri kendini 60 mil hiz limiti olan bir yolda 120 mil filan gibi bir hizla giderken filme almis ve videoyu internet uzerinden baskalari ile paylasmis. Polis bunu delil olarak mahkemeye sunup ehliyetini aldirdiydi elinden.
Yanlis anlama ama bu isin mantigini anlamadigim icin yaziyorum bu yaziyi, yoksa hakaret etmek icin filan degil.
23 yaşında 12 yıllık motorcu, o kadar yılda 40bin km! ve bol motoron yazılı bir reklam![]()
Slm Diver,
Öncelikle kardşeşimize büyük geçmiş olsun.Küçük şehirlerde yaşmanın getirisi dyelim iyi bisiklet sürdüdüğümğz ilk yaştan sonra mobiletlerle tanıştık sanırım yqaş 8-9 idi ilk motor kullandığımda.İlk acemilikler baba gözetiminde evin önündeki sokoklarda gezinmeler derken 10-12 yaşlarında babyı arkaya alıp gezmeler geldi devamında.Sonrasında 50 km ilçe sınırlrı için de ergenelik ilk gençlilk hep motor ğstğndeydik.Top tepmedik kız kovalmadık Lise çağı geldi geçti koptuk memlketten dolayısyla motordan.Geldik halt varmış gbi büyük şehre ve ayrı geçen on yıl sonra yaş 28 2005 yılında önce otomobil sonra motor ehlliyetimi aldım ve 1000 yıllık hasretime inat onbinlerce km yaptım.Emin ol çocukluğuda sözde bilincsiz çağlarımda ehliyetsiz yaşadığım yada yaşattığım tehlikenin onbinlerce katını İstanbulda yaşadım.İlk kazamı ehliyetli bilinçli 30 yaşında bir sürücü olarak İstanbulda geçirdim.
Sözün özü motosiklet benşm için büyük bir zevk ama son bir şansım versa onu büyük şehirlerin dışına taımak istiyor ve motora binmiyorum.
Keza 1500 km lik 2 günlük bir uzun yol maceramda yaşadığımın kat ve kat fazla telikesini 30 dklıkk bir istanbul seyahatinde yaşayabiliyorum.
Bodrumda motorun geldiğini gören kamyon çift şeritli yola çıkmazken aynı şehirde tüm 34 plakalar önüne kırıyor daa ne anlatayım.
Herkesin ailesinde bir motorcu olup onların canı yanmadukca gerekli olgunluğa hiçbir zaman ulaşamıyacağız.
Sevgiler.
geçmiş olsun arkadaşım. ciddi sıkıntı yaratabilecek seni üzebilecek kazayı bu kadar basitçe atlatmana sevindim. umarım ilk ve son kazan olur, temennim bu yönde.
lakin azıcık reklam olayını azaltsan fena olmazdergi felan.. nolmuyor.. sana şöyle söyleyeyim üzerinde azıcık yazı olan bi tişört yada gömlek bile giyemem, hele marka belli olacaksa daha tezgahta almaktan vazgeçerim. forumun geneli cicili bicili şeyleri sevmediğinden siyah mont tercih eder zaten
![]()
yani herşeye bi yorum yaparız, lakin iş azıcık reklama girerse bizden yorum çıkmaz.. ona göre![]()
Gecmis olsun.
Anlamadigim kucuk bir sey var. 23 yasindasin, 12 yillik motorcu nasil oluyorsun? Ulkemizde motosiklet ehliyeti alma yasi 18 olduguna gore, 5 yillik desen anlardim ama 12 yillik demek bunun 7 yilini (11 yasindan baslamak uzere) ehliyetsiz kullandigin anlamina gelmiyor mu bu?
Herhangi bir Avrupa ulkesindeki forumlarin birine bu tur bir yorum yazani buyuk ihtimalle kendi kendisini ihbar ediyor kabul edip hakkinda yasal islem yaparlar. Buna benzer bir olayi Ingiltere'de okumustum, o yuzden bu yorumu yaptim. Ingiltere'de vatandasin biri kendini 60 mil hiz limiti olan bir yolda 120 mil filan gibi bir hizla giderken filme almis ve videoyu internet uzerinden baskalari ile paylasmis. Polis bunu delil olarak mahkemeye sunup ehliyetini aldirdiydi elinden.
Yanlis anlama ama bu isin mantigini anlamadigim icin yaziyorum bu yaziyi, yoksa hakaret etmek icin filan degil.
Motosiklet kullanmayı ehliyet alınca mı öğreniyoruz?
Veya ehliyet alınca ne kadar motosiklet kullanmayı öğreniyoruz?
Motosiklet kullanmayı ehliyet alınca mı öğreniyoruz?
Veya ehliyet alınca ne kadar motosiklet kullanmayı öğreniyoruz?
arkadaş 10 15 den sonra reklamdan girdiler siyasetten çıktılar