100cc CUP egzoz önerilerinizi bekliyorum

Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
23
Sevgili dostlarım yeni aldıgım motor için sizden güzel egzoz tavsiyeleri bekliyorum havalı bişey olsun para önemli degil.:wiinkk:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorunuzda egzoz yokmu ki :silent:
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Kinq Venüs dedikleri var Egzos düz deil egsoz cıkısı saga sogru dönüyor yani yamuk biraz Sesi cok güzel
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
23
:D olmazmı ama ben degişik bir egzozdan bahsediyorum modifye egzozu
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
23
birde bisan terra egzozları var ucuz herhalde onlaran alıp susturucularını boşalcam yanmaz karbon kaplayım üstüne Yoshimura markasını yapıştırıcam nasıl :D
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
birde bisan terra egzozları var ucuz herhalde onlaran alıp susturucularını boşalcam yanmaz karbon kaplayım üstüne Yoshimura markasını yapıştırıcam nasıl :D

Sakın öyle birsey yapma Cok abez kacar + olarak Egzodan Hava filitresini Cıkarttıgını düşürsek +5 Km hız düşer ve motor kasar sakın +Orjinal egzosu bozma
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Soba borusundan yangın söndürücü şeklinde egzoz yaptırıp kırmızı renge boya çok güzel oluyor gördüm bir scooterda.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
img00060201205021736.jpg

Bu fotoğrafı bugün senin için çektim bergamalee. Egzozun ucunu tuzluk gibi yapmış bence çok güzel olmuş. Orjinal egzozdan farklı bir egzoz takacaksan bir farkı olsun.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
100 cc cup a egzoz takarsan millet anca arkandan kotu laf söyler... Mesela antepte kuba asyanın 125liklerine egzoz takıyolar adamın biri durakta otobusbeklerken sövmüştü bende içimden yavas amca topluluk içindeyiz sakin ol demekten kendimi alamamıstım sana tavsiyem orjinal egzozu gayet yeterli
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
Eline bir matkap al :D egzozu delik deşik et olmadı sprelle kopar at :D 100 tlye performans egzozları var onlardan alabilirsin yada orjinal egzozun susturucularını çıkar ucuna bir maşon tak hoş ses çıkıyor :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst