- Katılım
- 14 Kas 2011
- Mesajlar
- 23
- Konu Yazar
- #1
Sevgili dostlarım yeni aldıgım motor için sizden güzel egzoz tavsiyeleri bekliyorum havalı bişey olsun para önemli degil.:wiinkk:
birde bisan terra egzozları var ucuz herhalde onlaran alıp susturucularını boşalcam yanmaz karbon kaplayım üstüne Yoshimura markasını yapıştırıcam nasıl![]()
cub'a da olur sonuçta egzozun yarısını kesip soru borusundan olan parçayı ekleyeceksin :cherry:yanlış cuplar için diyorum scooter degil