Kararınız hayırlı olsun. Bence de yerinde bir karar. İncelen şerit çizgileri yerine etrafını seyredebilmek çok keyifli.
Yağmur yağarken kuru ayaklarla motosiklet kullanmak, güneş altında ışıklarda beklerken hararetin yükseldiğini kavrulan bacaklardan değil, ibreden farketmek, alışveriş yaparken kaskı motorda bırakabilmek büyük konfor gerçekten.
Yağmur yağarken kuru ayaklarla motosiklet kullanmak, güneş altında ışıklarda beklerken hararetin yükseldiğini kavrulan bacaklardan değil, ibreden farketmek, alışveriş yaparken kaskı motorda bırakabilmek büyük konfor gerçekten.