1000 Yıllık Ağacın Gölgesinde 1 Saat Geçirmek

Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anlatım tarzınız hoş değil diyorsunuz da arkadaşlar bazılarımızın eleştiri tarzı uygun mu ? bence bir daha okuyun yazdıklarınızı? alaylı üsluptan bahsederken siz aynısını eleştirirken yapıyorsunuz. Diğer arkadaşların dediği gibi zevkler ve renkler tartışılmaz ki yazıda ben belirtilmiş bir hedef yada yorumlarda kullanılan kaba tabiri ile mal yerine konma gibi birşey farketmedim. Arkadaşın dikkat çekmek istediği konu başka bence ki bu amaç olmasa bile o böyle geziden ve ve böyle gezi yazısından hoşlanıyormuş ben böylesinden demeyi öğrenmeliyiz .
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
230
Anlatım tarzınız hoş değil diyorsunuz da arkadaşlar bazılarımızın eleştiri tarzı uygun mu ? bence bir daha okuyun yazdıklarınızı? alaylı üsluptan bahsederken siz aynısını eleştirirken yapıyorsunuz. Diğer arkadaşların dediği gibi zevkler ve renkler tartışılmaz ki yazıda ben belirtilmiş bir hedef yada yorumlarda kullanılan kaba tabiri ile mal yerine konma gibi birşey farketmedim. Arkadaşın dikkat çekmek istediği konu başka bence ki bu amaç olmasa bile o böyle geziden ve ve böyle gezi yazısından hoşlanıyormuş ben böylesinden demeyi öğrenmeliyiz .

+1 :cat:

Aynen katılıyorum çok acımasız eleştiriler gelmiş bu kadr büyütülecek bir şey göremedim,hadi varsada bile yorumlar yinede acımasız:farao:
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
366
Eleştirileri görünce şaşırdım ve fotoğraflarla yazıları yeniden inceledim acaba kaçırdığım noktalar mı var diye...

Eleştirenlerin haksızlık ettiğini düşünüyorum. Motosiklet özelinde teknik detaylardan ziyade gezilen görülen yere vurgu yapmayı seçmişler. Kimisi doğaya daha çok önem verirken kimisi ise tarihe önem verir. Bundan daha normal bir şey olamaz.

Gidilen yerde ki tarihi camiler, çini işlemeler, mimari vb. kimisinin ilgisini çekerken, "doğal tarih" kimisine daha cezbedici gelir.

Outdoor meraklıları, kamp kuranlar vb. boşuna geziyorlar öyleyse...

Arkadaşın üslubunda abarttığınız gibi bir küçükseyicilik yok, bana sorarsanız eleştirenler olarak sizin tavrınız dışlayıcı.

Forum hepimizin arkadaşlar. Eleştiri ile yergi arasında ince bir çizgi vardır dikkatli olmak gerek... Şaşırdım doğrusu...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Konuyu açan arkadaşın düşüncesinde haklı bir yan yok değil. Ancak ben çekilen yemeğin de fotoğrafını görmek isterim şahsen. Olur da gezide gidilen yere ben de gidersem bir gün, sofraya oturunca önüme ne geleceğini bileyim :queen:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
@kaynarca'ya düşüncesinde bir yerde katılıyorum ama Burdaki geziler TRT1 e belgesel gezisi değil ki öyle olsa bile oralarda gezdik gittik bu yemeği ünlüdür diye boy boy resimlerini gosteriyor ve bence gezilere renk katan şeyler bence bir arkadaşın dediği gibi haşhaşlı ekmeğini yiyip yorumunu yapsan ben şahsen memnun olurdum.

Herkesin kendi fikri ve kırıcı yadırgayıcı olarak yazdığını düşünmüyorum ama öyle anlaşılıyor yazdıklarından.

Bu arada eline sağlık bilmiyordum böyle bir ağacın varlığını iyi oldu yinede bir boy resmi gercekten iyi olurdu.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
.....
oooofff offffffffff
 
Son düzenleme:
Katılım
27 May 2005
Mesajlar
40
( demek ki 1 yıl içinde -2 ayı kaburga ve ayak kırığı ile 2 ayrı kaza sebebiyle haziran sonu ve kasım ortalarında yatarak geçiriyor olmama rağmen- 17.000 km yol yapıyorum )
QUOTE]

Aman arkadaşım İstanbul a falan geleyim deme, mazallah Mersin gibi canım memlekette bu kadar kazan varsa buralarda neler gelir başına.. Önemli olan fazla km. değil fazla km. yapmana rağmen sağlıklı olmaktır!


Bu arada yemekten hoşlananlar, aman diyeyim kilolara dikkat! :p

Bir de site tavsiyesi: http://www.motogurmeler.com/mainpage.asp :cat:
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
Sayın Kaynarca'nın gezi yapılırsa boyle yapılır şeklinde didaktik ve küçümseyici tavrını kesinlikle tasvip etmedim.

Burada 18 inden beniim bildiğim 66 yaşında bir üye de var sanırım. Onlarca motorsiklet tutkunu var.

İnsanlar sizin gibi davranmıyor. beğenileriniz uyuşmuyor diye insanları küçümseme hakkınız olamaz. Herkes yaşının kültürünün beğenisinin gereği ne ise onu yansıtır.

Ben 35 yaşındayım.. Kütahya ya bir gezi yapsam sayın Kaynarcanın gezisinden farklı olmazdı . Hızı sevmem, motor tekniğini konuşmayı sevmem, yok fren, yok egsoz beni sıkar.. Tarihe doğaya meraklıyımdır. Ama pazar günü bir Afyon Kütahya yaptıktan sonra siteye girip de gezeceksiniz boyle gezin de demem...Herşeyden önce burada binlerce km yapmış , yurtdışı gezi yapmış arkadaşalar var onlara ayıptır. Geziden sonra tarih kokan fotograflar konulmalıdır diye bir şey olamaz aksine geziyi hissedebilmeniz için , patlayan lastiğin , sucuklu yumurtanuın binlerce yıllık eserlerin hepsinin fotofrafı alt alta konu ve çok da iyi olur...

Burada arkadaşalrın paylaştığı herşeyide hoşgörü ve tebessümle okuyorum. Onların heyacanını paylaşıyorum. Aldığı çin işi scoterla silivriye gidip yeni motorumu aldım ve ilk gezimi yaptım diye başlık açan arkadaşlarımız var burada ..küçümsüyor muyum hayır kesinlikle hatta onlara hayranım kendi hobileri ile meraklıca uğraşıyor insanlarla paylaşıyorlar.

Birbirimize herşeyi ile saygı duymayı öğrenmeliyiz... Avcilar gezisi yapan motorcuyuda kalkıp taaa hindistana giden arkadaşlarımızı da seviyoruz ve anlıyoruz..

Herkese selamlar kolaylıklar
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
sayın Kaynarca ya 13-03-08 tarihli üyeliğinden buyana sadece 5 mesaj göndermiş olduğu için paylaşımının artmasını tememni eder ve bin yıllık ağaç gezisi paylaşımı için teşekkür ederiz

bazen üsluptan öte niyete bakmak gerekir derim
ama bu sefer üslup ta niyet te pek hoş olmamış
ama yine de kask takmayan, kuralları hiçe sayan, aynasını söküp bunu matah birşey sanan, trafiği karmaşaya sokup arkasından kendine ve dolayısıyla bizlere de küfür ettiren nice biiip den sonra bu arkadaşımıza daha az bir antipati duymak gerekir
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Motorlara bakalım. Katagoriler kullanım amaçlarına göre. Kimi sürat, kimi gezi, kimi arazi vs. Bu yüzden herkez kendi zevkine göre motor alıp, bu zevki için kullanıyor.
Herkezi takdir ediyor ve hepinizi seviyorum. Biz motorcuyuz.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
366
Gezilerde çekilmiş yemek fotoğraflarını izlemek hoşuma gidiyor, biraz da iştahımı açıyor iyi oluyor aslında. Fakat ben gezi yazısı koyacak olsam yemek resmi eklemeye utanırım nedense -sanki ayıpmış gibi. Ayıp mı değil mi karar veremediğim bir durum :)

Bu arada o bin yaşındaki ağaç Yüzüklerin Efendisindeki Fangorn'u anımsattı bana. Fantastik bir şey. Kaydedeyim resmi hatıra olsun :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
1000 yıllık kestane ağacı fotolarının paylaşımı için teşekkürler.
Gezi yazısı raporu düzenleme başlığını okumadan gezi raporu yazdığınızı düşünüyorum.
http://www.motosiklet.net/forum/gez...allari-lutfen-baslik-acmadan-once-okuyun.html
Fırsatınız olursa bir göz atın
Elbette Renkler ve zevkler tartışılmaz.
Siz Gezi raporuna yemek fotosu koymaktan hoşlanmayabilirsiniz,
Fakat yemek fotosunu paylaşana da söz söyleme hakkınız yoktur.(Hemde alaycı bir şekilde)
Yaptığınız gezi sonrası motosikletin teknik özelliklerini performansını paylaşmaktan zevk almayabilirsiniz,
ama paylaşana da söz söyleme hakkınız yoktur.
İnsanlar farklı bir bölgeye gittiğinde elbette aç kalacak hali yok .Anadolumuzun her bölgesinde her ilinde farklı tatlar, farklı yemekler,farklı lezzetler var.
Nerede hangi ilde ne yenir?
Bilmeyen birisininde bunları bilmesi öğrenmesi ayıp değildir.
Gezi yazılarını ve raporlarını çok okur çok severim.
Bir sürüde bilmediğim görmediğim yerleri gördüm öğrendim.
İzmir de Kumrunun yenileceğini,
Bursa da İskender kebabının yenileceğini,
Adana da Adana kebabın yenileceğini,
Batman da Bünyan kebabının yenileceğini,
Konya da Fırın kebabının yenileceğini,
Afyon veya Kütahya da ise Sucuk döner veya Afyon kaymağının yenileceğinide sizin yazınızda görmek mutlu ederdi bizleri.:cat:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
( demek ki 1 yıl içinde -2 ayı kaburga ve ayak kırığı ile 2 ayrı kaza sebebiyle haziran sonu ve kasım ortalarında yatarak geçiriyor olmama rağmen- 17.000 km yol yapıyorum )
QUOTE]

Aman arkadaşım İstanbul a falan geleyim deme, mazallah Mersin gibi canım memlekette bu kadar kazan varsa buralarda neler gelir başına.. Önemli olan fazla km. değil fazla km. yapmana rağmen sağlıklı olmaktır!


Bu arada yemekten hoşlananlar, aman diyeyim kilolara dikkat! :p

Bir de site tavsiyesi: http://www.motogurmeler.com/mainpage.asp :cat:


başına gelmesini istemem... ışıklarda beklerken arkadan gelen bir araba inşallah sana da çarpmaz....
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Böylesine görkemli bir ağacı gördüğüm için mutlu oldum.:)

Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
görkemli,kasvetli muhteşem bir tarihi eser gibi,paylaşım için teşekkürler


değerli motordaşlarım herkes kırmızı sevseydi diğer renklerin değeri olmazdı,herkes araba sevseydi yollarda motor görülmezdi,biz birbirimizi anlamazsak, birbirimize tahammül etmezsek kim sahip çıkıcak bize kırıcı olmayalım yapıcı olalım.....::tutkuy::
 
Katılım
27 May 2005
Mesajlar
40
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Yazılanların hepsini okudum. Kaynarca kardeşim gezi yazılarına bir tarz yada uslüp ve yahut kalite getirmeye çalışmış.. Lakin yanlış yapmış..

Çünkü kendisini tam polemiğin ortasına bırakıvermiş.. Bence asıl tarzı yanlış olan Kaynarca kardeşim. Ve ben kendisine yemek konusunda asla katılmıyorum..

Kaynarca kardeşim bir çınar ağacını görmek için motosiklet üzerinde 500 km yol giderken bende sadece Antep'te baklava yemek için motosiklet üzerinde 1000 km yol gidebilirim. Gittiğim anda da onun yaptığı şekilde tam sayfa Çınar Ağacı resmi gibi hakiki Antep baklavasını gezi yazısına koyardım.

Kaynarca ile Selka arasındaki fark ise; Kaynarca benim tam ekran Antep baklavamı eleştirirken ben onun tam ekran Çınar ağacını eleştirmez idim.

Peki şimdi diyeceksiniz ki; Bunlar Kaynarcayı eleştirme yazısı değil mi?

Hayır. Kaynarca yemek kültürünü eleştirdiği için savunma yazısıdır bunlar...

Eğer sadece Çınar ağacını anlatmış olsa idi; paylaşım için teşekkürler diyecektik ama diyemedik.. Bunun sebebide KAYNARCA dır..

Gezi yazılarının amacını hatırlatmak isterim...
1.Gezilecek en optimum parkuru belirlermek
2.Turistlere rehber olmak (Yenilecek şeyler, kalacak yerler, gezilecek yerler )

Mesela ben Mayıs ayı sonunda Güney Doğu Anadolu Bölgemizde 3000 km lik gezi yapmayı planlıyorum..

Nedeni yukarıda saydıklarım.. Mesela Mersin'de Tantuni, Adana'da kebabını, Antakya'da Sıcak Peynirli Künefesini, Antep'te baklavasını, Urfada kebabını, Mardin de içli köftesini tatmak için gidiyorum.. Bu kadar basit...
Bence yemekte bizim kültürümüz... "Yediğin içtiğin senin olsun gezdiğin yerleri anlat" tümcesi lafı fazla uzatmadan konuya gel anlamındadır. Yoksa yemeğin kültürümüzde olmadığından değil....
Bence bu noktada Kaynarca yanlıştır hatalıdır..
Sadece gezisini anlatmış olsaydı eminim hiçkimse eleştirmezdi. Yenilen şeyleri yöresel tadları bahs etmek kesinlikle abes değil bilakis faydalı...
Hatta bir arkadaş "Kütahya Tahinli Çörekte" yemediniz mi? demiş...

Alın bende size yolunuz Antalya Gömbe Yöresine düşerse tadmanız gereken bir lezzetin tam ekran resmini koyuyorum..

Çam odununda pişirilen GÖMBE kebabı... 2100 m rakımda yenilir...

Bakalım bu resme kaç kişi itiraz edebilecek....

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst