1000 RR photoshop çalışması

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben photoshop da acemiyim arkadaşlar , sadece boya işi ve parça ekleme işini biliyorum , elbette ilk çalışmalar güzel olmayacaktır ama ilerdekiler mutlaka güzel olur :) zaten bu işin piri kendini belli ediyor forumda :) onlara tşk ediyorum çalışmalarını yayınladıkları için :rendeer:

Güzel bir noktaya parmak basmışsın.

Eksik yanlarını da yazarak eleştirirsek senin için daha iyi olacağına inanıyorum.

Öncelikle seçimleri biraz daha özenle yapman gerekiyor.

Renk değişimi için, şimdilik Hue yeterli bence.
Daha ileri düzeyde mask çalışmaları yapabilir daha detaylı manipülasyonlara imza atabilirsin.


Hue de renk kombinasyonlarını ayarlayamıyorsan, yapmak istediğin rengi önce renk paletinde belirle.
Renk paletinin sağındaki bölümde en üstteki bölümler HUE değerleridir.
O değerleri olduğu gibi uygulayabilirsin.

Benim örneğimi sadece bu komutu kullanarak yaptım.

Burada daha fazla detaya girmek istemiyorum.
Ne de olsa bir motosiklet forumuyuz.:)

Photoshop'la ilgili daha detaylı bilgi için, bir forumumuz var.
Yeni yeni toparlamaya çalışıyoruz.
Orada daha fazla yardımcı olmaya çalışırım.
Henüz yeni bir forum
Her aradığını bulamayabilirsin.
Fakat sorularını sorarsan cevap bulacaksın. :)

Başarılar dilerim...


Forum için Buradan
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Bu da benim acemice bir çalışmam. :)

2006cbr1000rr4dt6.jpg


most1000rrgx4.jpg
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Most;
Fikir olarak güzel.
Tek sorun seçimlerde hata yapman.
Gölge denilen şeyi iyi hesaplamak gerekiyor.
Yani seçimi gölgeyi hesaplayarak yapacaksın.
Gölge ve persfektifi güzel kurgularsak, rengin çok da önemi kalmaz.

Önemli olan gerçekliği yakalamak....
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Zaten bir şeyler yaptıkça öğreniyorsun. Bunu yaparken bile birsürü şey öğrendim. Şimdi ön çamurluğa bakıyorum. Ne yapmışım ben diyorum. :) Arkada öyle.


2006cbr1000rr4dt6222gu4.jpg


Örneğin şu resimdeki çamurluk ile ilk resimdeki çamurluk arasında dağlar kadar fark var. :) Yavaş yavaş öğreniyoruz. Önerilerin için de çok sağol. Benim de buna ihtiyacım var.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet son resimde olayı kavradığın anlaşılıyor.

Hatta biraz ileri bile gitmişsin.:)
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
172
bence daha orjinal fikirler üretsen daha hoş olur..

bu çalışmalarında gayet beğendim ama;)
 
Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
23
gerçekten ilginç olmuş ancak motorun ana renkleriyle bi uyum problemi olmuş. ama başarılı bence.
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
evet güzele benziyo bi gün gelcek sabah motorum kırmızı olsun dicem bakmışım otomatikman kırmızı olcak evet ya böle bişi yapsalarya :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst