- Katılım
- 27 Eki 2006
- Mesajlar
- 1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben photoshop da acemiyim arkadaşlar , sadece boya işi ve parça ekleme işini biliyorum , elbette ilk çalışmalar güzel olmayacaktır ama ilerdekiler mutlaka güzel olurzaten bu işin piri kendini belli ediyor forumda
onlara tşk ediyorum çalışmalarını yayınladıkları için :rendeer:
Güzel bir noktaya parmak basmışsın.
Eksik yanlarını da yazarak eleştirirsek senin için daha iyi olacağına inanıyorum.
Öncelikle seçimleri biraz daha özenle yapman gerekiyor.
Renk değişimi için, şimdilik Hue yeterli bence.
Daha ileri düzeyde mask çalışmaları yapabilir daha detaylı manipülasyonlara imza atabilirsin.
Hue de renk kombinasyonlarını ayarlayamıyorsan, yapmak istediğin rengi önce renk paletinde belirle.
Renk paletinin sağındaki bölümde en üstteki bölümler HUE değerleridir.
O değerleri olduğu gibi uygulayabilirsin.
Benim örneğimi sadece bu komutu kullanarak yaptım.
Burada daha fazla detaya girmek istemiyorum.
Ne de olsa bir motosiklet forumuyuz.
Photoshop'la ilgili daha detaylı bilgi için, bir forumumuz var.
Yeni yeni toparlamaya çalışıyoruz.
Orada daha fazla yardımcı olmaya çalışırım.
Henüz yeni bir forum
Her aradığını bulamayabilirsin.
Fakat sorularını sorarsan cevap bulacaksın.
Başarılar dilerim...
Forum için Buradan