- Katılım
- 4 Nis 2006
- Mesajlar
- 288
Tehlikeli Olabilecek Durumlar:
Başlangıçta;
-Gazı Ayarlayamamak ( Viraj içinde Ani Gaz vermek vs..)
-Tehlikeli Bir durum Karşısında Şiddetli Fren Yapmak..
-Keskin Virajlarda , Sert Vites Değiştirmek ( Özellikle Vİtes küçültmek )
Bu durumlar , Yeni Başlayanlar için Ciddi sıkıntılar Teşkil ediyor. 3 Yıl araba Kullandıktan Sonra , Motosiklet Sürmeye Başladım. Kesinlikle Çok Büyük yararını gördüğünü söylemem gerek. 2 ay Kadar 250CC motor kullanıp , Bu forumda okuduklarımı tecrübeye dökmeye çalıştım.. Forumda Okudugum Yazıların bana çok katkısı oldu.
Motor Mekaniğini iyice Kavrayıp , Kendime güvenim Gelince 600cc ye Geçiş yaptım. İtiraf etmeliyim , Farklı bir dünyaya girmiş gibiydim. en az 4 Kat daha güçlü bir Makina beni korkuttu ilk başlarda.. Ancak Zamanla Bütün sıkıntıları atlattım.
Kısaca , daha önceden Gaz-Debriyaj hakimiyetini çözmüş , Forumlardaki yazıları okumuş ve kendi mantığında analiz etmiş biri , kendine de Güveni varsa 600 F'i kullanır diye düşünüyorum.
Saygılar
Başlangıçta;
-Gazı Ayarlayamamak ( Viraj içinde Ani Gaz vermek vs..)
-Tehlikeli Bir durum Karşısında Şiddetli Fren Yapmak..
-Keskin Virajlarda , Sert Vites Değiştirmek ( Özellikle Vİtes küçültmek )
Bu durumlar , Yeni Başlayanlar için Ciddi sıkıntılar Teşkil ediyor. 3 Yıl araba Kullandıktan Sonra , Motosiklet Sürmeye Başladım. Kesinlikle Çok Büyük yararını gördüğünü söylemem gerek. 2 ay Kadar 250CC motor kullanıp , Bu forumda okuduklarımı tecrübeye dökmeye çalıştım.. Forumda Okudugum Yazıların bana çok katkısı oldu.
Motor Mekaniğini iyice Kavrayıp , Kendime güvenim Gelince 600cc ye Geçiş yaptım. İtiraf etmeliyim , Farklı bir dünyaya girmiş gibiydim. en az 4 Kat daha güçlü bir Makina beni korkuttu ilk başlarda.. Ancak Zamanla Bütün sıkıntıları atlattım.
Kısaca , daha önceden Gaz-Debriyaj hakimiyetini çözmüş , Forumlardaki yazıları okumuş ve kendi mantığında analiz etmiş biri , kendine de Güveni varsa 600 F'i kullanır diye düşünüyorum.
Saygılar