Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 17 Mar 2008
- Mesajlar
- 1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
3 senedir scooter a biniyorum burda kimseyi kandırma gibi bi amacım yok nede buna ihtiyacım var
istersen gezi fotograflarımıda sana yollayabilirim
konu benden geçti genel hale geldi sen beni geç yorumun varsa yaz yoksada sağlıcakla kal![]()
yok ben yalan söylüyorsun demek istemedim , scooter kullandığını bilmiyordum ... hem olsun scooter'ları ben motosikletten saymıyorum , o ayrı bi kulvar , vitesli motosiklet ayrı ...yorumuma gelecek olursak ALMA,ALMA,ALMA hatta bi daha ALMA : )