10 numara başlangıç motoru 600f?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:):):) 3 senedir scooter a biniyorum burda kimseyi kandırma gibi bi amacım yok nede buna ihtiyacım var :) istersen gezi fotograflarımıda sana yollayabilirim :)
konu benden geçti genel hale geldi sen beni geç yorumun varsa yaz yoksada sağlıcakla kal :)

yok ben yalan söylüyorsun demek istemedim , scooter kullandığını bilmiyordum ... hem olsun scooter'ları ben motosikletten saymıyorum , o ayrı bi kulvar , vitesli motosiklet ayrı ...yorumuma gelecek olursak ALMA,ALMA,ALMA hatta bi daha ALMA : )
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
yok ben yalan söylüyorsun demek istemedim , scooter kullandığını bilmiyordum ... hem olsun scooter'ları ben motosikletten saymıyorum , o ayrı bi kulvar , vitesli motosiklet ayrı ...yorumuma gelecek olursak ALMA,ALMA,ALMA hatta bi daha ALMA : )

tamam F almıyacağım GT250R alıcam onun hakkındaki yorumun nedir peki ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bilmem , hiç kullanmadım ama ideal başlangıç motosikleti 125 cc - 250 cc arası oluyor . gt250R'la başlayan bayanlar bile var , alabiliyorsan al derim ...
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
bilmem , hiç kullanmadım ama ideal başlangıç motosikleti 125 cc - 250 cc arası oluyor . gt250R'la başlayan bayanlar bile var , alabiliyorsan al derim ...

F i alabilecek olan onu hayli hayli alır bakalım alıcam inşallah yaz başlangıcında :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
van dyck kahverengisi olsun yada fuşya olsun :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neyse konuyu saptırmayalım , 600F alalım biz sana : )
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırrrrrrrr 600F alacaksınnn ::rantinp:
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
52
bende 3 sene scootura binmiştim senin gibi vitesli motor tecrübem bile yoktu bi arkadasım vitesli motoru vardı onunla biraz ögrendim vites olayını 600f almayı kafaya takmıistım ve aldım ilk zamanları çok zorlandım ama kafaya koymuştum bi kere ögrenicektim :) bu makineyi kulanmayı hiç acele etmedim yavas yavas ilerletim kendimi su an artık rahatlıkla kulanabiliyorum her sey dikkat istiyo bide çok gaza gelmicen hele acemiysen yasım eger çok genç olsaydı kesin kaza yapardım gibime geliyo yas 30 olunca daha olgun dikatli olouyosun bence yinede 600f tehlikeli bi motor sakası yok
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
istemiyorum hyo alıcam :)

sen ne 600 f alırsın nede hyo sen patlamış mısırına devam kardeş 600f alıcakmış :bounce: bende f 16 ölmek istiosan kamyon önüne atla kesin olur allahım yha yüce rabbim sen akıl dağıtırken biz nerdeydik
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
Al artık bir şey :) 600 alma bak 250 al en iyisi biz salakmıyız 250den başladık...
Hatta şöyle diyim gt 250r aldıktan sora bir 600 lük kullan farkı zaten anlarsın
Ozaman iyiki başlamadım kesin dersin
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
256
Haf
ften uslanma belirtileri. Şimdi sana Sport touring ama aslı ss olan bir makinenin plotu olarak tavsiyeler. Ss alırsan (Teşbihte hata olmaz affola) dömelük pozisyonda süreceksin. El, ayak, diz ve belde çok acılı krampların olacak. Daha dik konuma sahip daha rahat makinaları tercih et(Hangisileri olduğuna zahmet et kendin araştır XD ). Şimndi için kıpır kıpır olacak baharda dürtükleyecek gezilere katılacaksın. Biz gülümseyerek sinekleri yutarken sen kramplara sövüyor olacaksın. Ssler kısa sürüşler için idealdüüüüür. Ama dediğim modeller Hem sana hem ardçını kramplardan korur. Ha dehşet kötüsü sürücüsündür. Her türlü kramplara girersiniz:). Sen hele bi ilk daimi motorunla yap şöylşe 20- 30 bin seni Fazercı yapıcam ahanda söz :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kötü örnek olmayın çocuaa , 600F alacak o , dimiiiiii annemm
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
256
kötü örnek olmayın çocuaa , 600F alacak o , dimiiiiii annemm
Sayın Eftelya ( XD ) Sport touringler ( Kuzu postu giyinmiş kurdlar) asla ard niyetli kötü örnek olabilecek makineler değildirleridiridirleri. Şimdi aplacım aanladığım kadarı ile ilk kazasında sizi arayacak kopan uzuvlarını doktor eşliğinde siz dikeceksiniz değil mi? (Ege üniversitesi aciline girdim bizzat şahit oldum hiç açıcı değil). Hatta siz ona bir aparat takıcanız her kopuşunda alyans ile yenisi takılacak. Robocop gibim mesela :).
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
owww hiç hatırlatma şu ameliyathane görüntülerini , kafatası kemikleri karnına gömülenler falan ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst