10 numara başlangıç motoru 600f?

Katılım
2 Nis 2010
Mesajlar
5
50 yaşımdan sonra ekonomik sıkıntılardan dolayı motor kullanmaya başladım
1 sene 150.lik mondial skoter 2 senedirde 150 lik kanuni seyhan kullanıyorum her gün
100 km işe gitgel mesafem var buna rağmen artık ustalaştım deyip motoru büyütemiyorum
acemi ve yeni başlayan arkadaşların dikkatine.herkese kazasız belasız hayırlı sürüşler
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen: İlk defa bir bakayım dedim harfiyat devam ediyormuş.:p
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
bebeklerde ayaklarının üzerine basmayı öğrenince,

hemen koşmak isterler ama yere düşünce anlarlar önce emeklemeleri gerektiğini.

önce emekleyin sonra koşun,ardınızdan ağlayan olmasın.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
bebeklerde ayaklarının üzerine basmayı öğrenince,

hemen koşmak isterler ama yere düşünce anlarlar önce emeklemeleri gerektiğini.

önce emekleyin sonra koşun,ardınızdan ağlayan olmasın.

ya sanırım ben anlatamıyorum tamam anlıyorum bu yazdıklarınızın hepsini benim iyiliğim için yazıyorsunuz ama ben asfaltada cıkmıyacam sadece geceleri 1 kaç saatlik alıştırma yapacagım 1-2 ay kadar 30-40km hızla yan yattıgımda ölecek değilimya ?
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
25
Kendini biliyosan sorun yok.
Benim başlangıç motorum 600F idi 3 sene kullandım çok şükür bişey olmadı inşallah bundan sonrada bişey olmaz:)
 
Katılım
8 Mar 2010
Mesajlar
61
moloz ? aramızda herhangi bir samimiyet mi var acaba ? başlayan nasıl başlıyor antreman yapacam diyorum alıştırıcam kendimi diyorum ama siz sadece başlığı okuyarak yorum yapıyorsunuz ?

arkadaşım başlayan başlıyor ama 3.aydan sonra kesin kaza yapıor bizim abilerden 1 taneside dilimiz damamız kurudu anlata anlata adam inat etti gitti R6 ile başladı 3. ayda bi kaza yaptı 5 milyar masraf çıktı tmm adamda bişi yok şükürler olsunda malda canın yongası sonuçta moloz dedigim içinde kusura bakma biraz gerginim ama kimsenin üzülmesinide istemiorum bendede 125 cc ybr var kaplan gibi maşallah şehiriçinde çok kullanışlı şahsen şehiriçinde bna tüm ss makinaları dizseler gene gider ybr alırdım şehiriçinde kullanışlı pratik ss uzun yol makinası bna göre alırsan da illa race varsada kafanda 1 kere bile olsa er-5 bin gez çünkü onda yarı race gücü var az çok hissedersin şahsen ben kısmetse er-5 alcam 50hp çift karbüratör aklına başına devşir şahsen ben tecrübemle hava atma taraftarıyım çünkü yaşayıp görmek bilmek daha havalı gelior bna ;)
 
Katılım
11 Nis 2009
Mesajlar
68
kardeş sanırım kaderimiz aynı olacak 600f alacak gibiyim kafaya taktım bana biraz yardımcı olabilirmisin motora hakim olmada bende sorun yaşamam cünkü fizik olarak yapılıyım cok zor mu kullanmak biraz anlatırmsn

Valla hocam ne yalan söyliyim biraz zor, dediğim gibi bayağı bi pratik yapmam lazım. Zaten zırt diye bir anda da trafiğe dalmam. Eğer çok zorlanacağımı hissedersem bir kursa yazılabiirim. Yarın biraz sürüş yapayım, o zaman daha iyi bilgi verebilirim
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
arkadaşım başlayan başlıyor ama 3.aydan sonra kesin kaza yapıor bizim abilerden 1 taneside dilimiz damamız kurudu anlata anlata adam inat etti gitti R6 ile başladı 3. ayda bi kaza yaptı 5 milyar masraf çıktı tmm adamda bişi yok şükürler olsunda malda canın yongası sonuçta moloz dedigim içinde kusura bakma biraz gerginim ama kimsenin üzülmesinide istemiorum bendede 125 cc ybr var kaplan gibi maşallah şehiriçinde çok kullanışlı şahsen şehiriçinde bna tüm ss makinaları dizseler gene gider ybr alırdım şehiriçinde kullanışlı pratik ss uzun yol makinası bna göre alırsan da illa race varsada kafanda 1 kere bile olsa er-5 bin gez çünkü onda yarı race gücü var az çok hissedersin şahsen ben kısmetse er-5 alcam 50hp çift karbüratör aklına başına devşir şahsen ben tecrübemle hava atma taraftarıyım çünkü yaşayıp görmek bilmek daha havalı gelior bna ;)

tamam önemli değil tahmin ettim gergin olduğunu zaten er-5 tavsiyenide düşünücem bu arada :)
3 senelik scooter tecrübem var ama tabi bu 600-f e binmeye benzemez
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
Sen hiç 600 F in üstüne oturdunmu bi otur o zaman anlarsın neyin ne olduğunu saçmalama ya hiç motor sürmemiş birine 600F demek ne demek yaa Sayın kenan sofuoğlunun bir videoda sözü vardı aynen şöyle buyurur ki;

600 lük klasmanından 1000 lik klasmana geçtim 600 lükten inip 1000 liğe geçince dedimki kendi kendime bisikletten inip motora bindiğimi gördüm dedi düşün ya şimdi sende öyle bisikletten inip 600 CC supersport makinaya bineceksin oda güzel..
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
Sen hiç 600 F in üstüne oturdunmu bi otur o zaman anlarsın neyin ne olduğunu saçmalama ya hiç motor sürmemiş birine 600F demek ne demek yaa Sayın kenan sofuoğlunun bir videoda sözü vardı aynen şöyle buyurur ki;

600 lük klasmanından 1000 lik klasmana geçtim 600 lükten inip 1000 liğe geçince dedimki kendi kendime bisikletten inip motora bindiğimi gördüm dedi düşün ya şimdi sende öyle bisikletten inip 600 CC supersport makinaya bineceksin oda güzel..

ben hiç motor sürmedim diye birşey dedimmi Allahınız aşkına okumadan yorum yapmayın lütfen 3 sene scooter kullandım yaşım 17 , 14 yaşından beri scooter kullanıyorum !!!!!!!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:14 ----------

bu arada 600-f in üstüne oturmadım dogru ama hayabusanında üstüne oturdum zx-12r ında
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
abim 600 f le başladı çiziksiz devam ediyor çok şükür bütün iş kendini kontrol etmekten ve gaza gelmemekten geçiyo efendi olacaksın hayatta kalacaksın haaaa diceksiniz ki karşıdaki hata yapar. o açıdan bakarsanız motora binmemesi lazım çünkü ozman motorun kaç cc olduğunun zaten önemi yok bisiklette olsa ölürsün.

iyi de o motoru neden almış ki basmayacaksa, hararet yapar kanaatindeyim:cherry:cc önemi yoksa niye 600 cc, illa ısrar varsa arkadaşın dediği gibi gsr 600 (abs) daha iyi bir tercih, ben demıyoum 600 de ısrar edenler için eğitmenlerin tavsiyesi
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Katılıyorum bucumlene arkadaşım ninja 250 ile başladı ve yaklaşık 2 ay şonra patladı ben ile apache 150 ile başladm 4 ay sonra patladım ve 3 aydır yatıyorum bacagım kırık bi şekilde arkadaşım 2 kolu bir bacagı kırıldı ben bacakla kurtardım ve suç benimde deyildi gerisini sen süşün artık kardeşim bu arada önceden bmx kullanıyodum ortamdan 1 arkadaşım 600 rr aldı 1 hafta sonra patladı 3 ay komada kaldı vefaad etti ...:pale::pale::pale:

çok geçmiş olsun, motosiklet olayı oyun değil işte ...
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
Görevli arkadaşlardan konunun kapatılmasını rica ediyorum mümkünse
herkesede olumlu veyahut olumsuz yanıtları için çok teşekkür ederim sağolun varolun :)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
BAŞLANGIÇ başlama hareket anı nedır bu başlangıç motoru yürütec gıbı bır seymı ben çok bılıyorum senelerdır başlayıpta hala aynı cc motoru kullanan insanlar burda şöyle bır sey var ben adım atıyorum ama profesyenel bır sekılde bunu ilerleteceğim bununda yolu belli bu stede bu kadar bunu yazan cızen insan var .Sanırım bızler bazen yürürken koşmayı hayal edıyoruz hele hele ıkı yıl bır motosıkletın gazınıda cevırdıysek her sey tamam hemen bır ss motorun rüzgar gıbı sürücüsü olabılırız yok değil öyle bu benım fıkrım trafiğe ayak uydurmanın trafıkle yaşamanın tecrübe zamanı var .ben trafıkte değil pıstlerde olacağım dıyorsan onunda tecrübe zamanı var işte tam bu noktada başlangıç motorları devreye gırer yoksa günlük iştimayi hayatta aldığın bır 125 lik başlamanla bırlıkte hayatını bıle devam ettırır 17 yıldır trafığın içindeyım cok gördüm neler gördüm bence hızlı gösterışli olmak yerıne akıllı ve kültürlü bılınçli motosıkletcıler olmalıyız .
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
1 nisan dündü arkadaşım:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:54 ----------

Bir de On numara başlangıç motoru derken arkadaş racing makinelere geçiş motoru demek istemiş olabilir mi?
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
125 scoodan inip 2 gün 250ninja kullandım 3.günü r6 aldım... yaşım 17ydi bir kere devirmişliğim yok... şimdi r1im var... bu sana gaz olmasın ama adamlar çok ileri geri konuşuyorlar... denilenler doğru ama insan beynine hükmedebiliyorsa, yapmayacağına güveniyorsa denemeli....:cat:

arkadaşım sen 17 yaşında 20 ninja alacak parayı nerden buldun benim babam sırf serserilik etmeyeyim diye yol+yemek parası verirdi o yaşta ben yemek yemeyip sigara alırdım o parayla
sonra ne güzel ailen varmış senin ninja almana izin vermiş:silent:
ben anca evlendikten sonra kendi paramla motor alabildim ona bile karşı çıktılar siz artık karışamazsınız dedim ama halen söyleniylar
bir kere bile devrilmişliğim yok diyosun hayatta inanmam kimi kandırıyosun bisiklet sürüpte hayatında düşmeyen tek kişi yoktur bu motor abicim yaf
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım sen 17 yaşında 20 ninja alacak parayı nerden buldun benim babam sırf serserilik etmeyeyim diye yol+yemek parası verirdi o yaşta ben yemek yemeyip sigara alırdım o parayla
sonra ne güzel ailen varmış senin ninja almana izin vermiş:silent:
ben anca evlendikten sonra kendi paramla motor alabildim ona bile karşı çıktılar siz artık karışamazsınız dedim ama halen söyleniylar
bir kere bile devrilmişliğim yok diyosun hayatta inanmam kimi kandırıyosun bisiklet sürüpte hayatında düşmeyen tek kişi yoktur bu motor abicim yaf

çok uzun hikaye.... hanı mal paylaşımı olur ya ??? öyle birsey oldu bana düşen parayla çok büyük bir saçmalık yaptım, işsiz, parasız kaldım ama hayallerimi gerçekleştirdim..... ayrıca ninja arkadaşımındı, r6 aldım ben 2.el.. sonra r1. şimdi öğrenciyim...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:47 ----------

arkadaşım sen 17 yaşında 20 ninja alacak parayı nerden buldun benim babam sırf serserilik etmeyeyim diye yol+yemek parası verirdi o yaşta ben yemek yemeyip sigara alırdım o parayla
sonra ne güzel ailen varmış senin ninja almana izin vermiş:silent:
ben anca evlendikten sonra kendi paramla motor alabildim ona bile karşı çıktılar siz artık karışamazsınız dedim ama halen söyleniylar
bir kere bile devrilmişliğim yok diyosun hayatta inanmam kimi kandırıyosun bisiklet sürüpte hayatında düşmeyen tek kişi yoktur bu motor abicim yaf

motorda bir kere düşmedim, devirmedim.... bisiklet demiyorum !.. motorumun granajında çizikler var, sehpasının çok hafif eğik olması ve sert rüzgarda düşebiliyor olmasındandır... kımseyı kandırmıyorum üstad... :farao: 15 yaşında uzun yol TIR kullandım mesela ? yalanmı ? diyeceksin ? ön yargıyı bırak...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
alay edin diye konu açmadım kendim içinde açmadım tek düşüncem gt 250r o yüzden alaycı mesajarınızı kendinize saklayın benim ihtiyacım yok ;)

kardeş ilgi toplamak istiosan ok ama daha önce açılmış konuları aç oku oldu bende bisikletten r1 e geçiyim bide tavır yapıosun :farao::farao::farao::farao::farao:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:26 ----------

ben hiç motor sürmedim diye birşey dedimmi Allahınız aşkına okumadan yorum yapmayın lütfen 3 sene scooter kullandım yaşım 17 , 14 yaşından beri scooter kullanıyorum !!!!!!!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:14 ----------

bu arada 600-f in üstüne oturmadım dogru ama hayabusanında üstüne oturdum zx-12r ında

oturmak ayrı sürekli sürmek ayrı scooter ayrı ss ayrı bende sürekli uçağa biniyorum başlangıç olarak f16 alıyım o zaman :farao::farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst