50 yaşımdan sonra ekonomik sıkıntılardan dolayı motor kullanmaya başladım
1 sene 150.lik mondial skoter 2 senedirde 150 lik kanuni seyhan kullanıyorum her gün
100 km işe gitgel mesafem var buna rağmen artık ustalaştım deyip motoru büyütemiyorum
acemi ve yeni başlayan arkadaşların dikkatine.herkese kazasız belasız hayırlı sürüşler
1 sene 150.lik mondial skoter 2 senedirde 150 lik kanuni seyhan kullanıyorum her gün
100 km işe gitgel mesafem var buna rağmen artık ustalaştım deyip motoru büyütemiyorum
acemi ve yeni başlayan arkadaşların dikkatine.herkese kazasız belasız hayırlı sürüşler