10 numara başlangıç motoru 600f?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
helvaaaa:queen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Kardeşim bize artık daral geldi bu topiklerden:pr: 600 f den başlangıç motoru olur neden olmasın, kafanı gözünü dağıtmak için son derece iyi bir başalangıç ve son motoru olabilir...artık 125 ile başla 250 ile başla diye tavsiye verip durmasın kimse anlamıyor bu millet...işin ciddiyetini.
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
383
alay edin diye konu açmadım kendim içinde açmadım tek düşüncem gt 250r o yüzden alaycı mesajarınızı kendinize saklayın benim ihtiyacım yok ;)

Alay eden sizsiniz. Motosiklet camiasında, köşe yazarlarından tutun da yorumculara dek herkes milyon kere tekrarladı başlangıç motorunun nasıl olacağını.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Şahsen ''hangi motorla başlamalıyım?'' gibi başlıkların kitlenmesi lazım foruma yeni üye olan biri ufak bir araştırma yaparak niçin küçük cc,ne kadar yakar gibi soruların cevaplarını bulabilir.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
68
Kardeşim bize artık daral geldi bu topiklerden:pr: 600 f den başlangıç motoru olur neden olmasın, kafanı gözünü dağıtmak için son derece iyi bir başalangıç ve son motoru olabilir...artık 125 ile başla 250 ile başla diye tavsiye verip durmasın kimse anlamıyor bu millet...işin ciddiyetini.

Katılıyorum bucumlene arkadaşım ninja 250 ile başladı ve yaklaşık 2 ay şonra patladı ben ile apache 150 ile başladm 4 ay sonra patladım ve 3 aydır yatıyorum bacagım kırık bi şekilde arkadaşım 2 kolu bir bacagı kırıldı ben bacakla kurtardım ve suç benimde deyildi gerisini sen süşün artık kardeşim bu arada önceden bmx kullanıyodum ortamdan 1 arkadaşım 600 rr aldı 1 hafta sonra patladı 3 ay komada kaldı vefaad etti ...:pale::pale::pale:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
El clasicco başlıyor.....

Neye başladığına bağlı... Stunt'a başlamak için 10 numara olabilir....
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
68
nekadar yetenekli olusan ol karşıdaki insan dikkatsiz ve yeteneksiz oldugu sürece bu kazalar olur ister 600 cc kullan ister 50 cc
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst