10 adet Kitap Bağışlayana Fuar Bileti Bedava

Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
282
Engin abi ben davetiye buldum fuardan sonra adresine yollasam kargoyla olurmu?Ya da yollarım yarın öbür gün kitapları ya :mrgreen:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Abi biraz önce koliyi hazırladım yarın kargoya veriyorum.
x2'de benden geliyor ;)

Eyvallah Sercan'cım ne diyeyim :)

engin hocam pazar günü yardımcı olabilirim, yeterki kitap gelsinde.
birde benden yeni ansiklopedilerde gelicek, bilet istemem, sevabına:)

Valla ansiklopedi en büyük ihtiyaçlardan aslında Koray'cım, memnun olurum. Teslim edeceğin yeri biliyorsun zaten.

güncel
seni tekrar tebrik ederim Engin
güzel bir uygulama ve teşvik edici olmuş bilet olayı.

Tamerco, tebrik edip kaçmakla olmaz, toparla dsi tayfasından sende birşeyler, memur adamın evinde olur üç beş roman :)
Beni bulamazsan bile dürümcüye bırak onlar haber verirler ben oradan alırım..

Engin abi ben davetiye buldum fuardan sonra adresine yollasam kargoyla olurmu?Ya da yollarım yarın öbür gün kitapları ya :mrgreen:

Olur olur. Fuar sonrası da olur. Zaten kitapları toparlamam ancak fuar sonrasına kalacak gibi görünüyor.


Hiç anlamam, senin İstanbul'da olduğunu biliyorum, seni de elinde kitaplarla görmek isterim valla Görkem'cim. Söz sana 5 kitap ta getirsen bilet vereceğim :mrgreen::p
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
kitapları seçme aşamasındayım.bilet bahane çalışma şahane.
ben sana ulaştırırım kitapları bir şekilde.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
10 adet fuar davetiyesi ayarladı - 100 kitap daha bekliyoruz. :cat:
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
10 adet kitap getireceğim fakat Engin'le buluşabileceğim bir vakit yaratamadım kendime bir türlü :pr:
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
273
osbourne 20 kitap ayarlarım ben fuara gelincede veririm, bilet rezervasyonu yapabiliyor musun? :)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
10 adet kitap getireceğim fakat Engin'le buluşabileceğim bir vakit yaratamadım kendime bir türlü :pr:

Yav git dürümcüye bırak sen ben olmasam da alır oradakiler, gider oradan alırım ben bulutçum.

osbourne 20 kitap ayarlarım ben fuara gelincede veririm, bilet rezervasyonu yapabiliyor musun? :)

Valla rezervasyonu bırak şuanda elimde kendim ve arkadaşımın gireceği davetiye bile yok. Ne var ne yok dağıttım. KEndime bulayım önce :)
Şaka bir yana pazar günü saat 12 de orada olacağım bende, dediğim gibi. O gün ilk gelen alır mantığında oalcağım zira başka yolu yok.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
@Osbourne

10 küsür bilet daha ayarlayabildim :rendeer: Yarın MT standına bırakmaya çalışırım, onların işi daha az :p
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Hiç anlamam, senin İstanbul'da olduğunu biliyorum, seni de elinde kitaplarla görmek isterim valla Görkem'cim. Söz sana 5 kitap ta getirsen bilet vereceğim :mrgreen::p

Olsam neden olmasın fakat yaklaşık 15 gün önce döndüm ben artık Istanbul'da değilim ne yazıkki ... Başka sefere diyelim.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
@Osbourne

10 küsür bilet daha ayarlayabildim :rendeer: Yarın MT standına bırakmaya çalışırım, onların işi daha az :p

Tamamdır, Skull'da 1o tane ayarlamış galiba, elimdekileri de ekleyince ucu ucuna yetecek sanırım, açıkta kimse kalmaz :)

Olsam neden olmasın fakat yaklaşık 15 gün önce döndüm ben artık Istanbul'da değilim ne yazıkki ... Başka sefere diyelim.

Anladım, gelince görüşelim mutlaka, selam buralardan sana :)
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
30
Yanlış anlıyorsunuz. Ben kendi okulumdan bahsetmiyorum. Benim okulum, yani ben, kitap toplanması işini organize ediyor, ihtiyaç sahibi anadolu okullarına ulaştırma görevini üstleniyorum.
Kitap bankasının fiziki yeri bizim okulda yani.

kitap defter toplamanız çok güzel takdir ediyorum ama 38 yaşındayım ve ben ilkokuldayken kırsal bölgelerdeki okullarada kitap yardımı yapılırdı aradan 30 yıl geçti gene kitap bence aşın bu kitap işini tabi en basiti kitap olduğu için kurumlarda kitap yardımı yapıyorlar... ihtiyaç artık kitap değil projeksiyon cihazları - bilgisayar fotokopi cihazları - satranç oyun takımları - masa tenisi takımları v.s... kurumsal bir iş yapıyorsunuz madem bırakın artık kitap işini dediklerimi toplayıp etkinlik yapın şahsınızda çalıştığınız kuruma bilgilerimi sunarım...ARTIK UZAKTAKİ VATANIMIZIN KUZULARINADA TEKNOLOJİYİ TANIŞTIRMA ZAMANI...
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
kitap defter toplamanız çok güzel takdir ediyorum ama 38 yaşındayım ve ben ilkokuldayken kırsal bölgelerdeki okullarada kitap yardımı yapılırdı aradan 30 yıl geçti gene kitap bence aşın bu kitap işini tabi en basiti kitap olduğu için kurumlarda kitap yardımı yapıyorlar... ihtiyaç artık kitap değil projeksiyon cihazları - bilgisayar fotokopi cihazları - satranç oyun takımları - masa tenisi takımları v.s... kurumsal bir iş yapıyorsunuz madem bırakın artık kitap işini dediklerimi toplayıp etkinlik yapın şahsınızda çalıştığınız kuruma bilgilerimi sunarım...ARTIK UZAKTAKİ VATANIMIZIN KUZULARINADA TEKNOLOJİYİ TANIŞTIRMA ZAMANI...

Merhaba,
Malesef ne acı ki 30 yıl öncesiyle bugün arasında sandığınız kadar büyük bir fark yok..

Konunun acemisi olmadığımı belirtmek üzere demek isterim ki; ben bu kitap bağışı organizasyonlarını sadece motosiklet.net çerçevesinde yapmıyorum. Şuan çalıştığım kurumda ve önceki çalıştığım yerlerde olmak üzere yaklaşık 8 yıldır Anadolu'daki çağrıda bulunan ve kütüphane oluşturmak isteyen öğretmenlere kulak vermeye çalışıyorum. Çünkü hepsi nazarımda meslektaşlarım olmalarının ötesinde birer eğitim neferidir.

Bir kaç noktada bilgi vermek isterim.
Öncelikle, kitap harici teknolojik donanım yardımını yapabilmeniz için bakanlık onayı gerekiyor. Yani ihtiyaç sahibi okul bunu dilekçeyle bakanlığa iletmeli, süreç sonucunda bağış için onay çıkmalı ve okul ondan sonra bağışı alabilecek hale geliyor. İStediğiniz anda fotokopi makinaları, projeksiyon cihazları bağışlayamıyorsunuz yani. Kaldı ki bu tür ekipmanların sarf malzemeleri, slaytları var, yani alt yapı ve kullanmak için de para harcanması gereklilikleri var.

İkinci nokta ise masa tenisi raketleri veya satranç takımları yerine, yıllardır, sadece bilgiye ulaşma adına işe yarayacak materyallerin yardımını yapmak gibi bir görüşüm var.

Ve en önemlisi, binlerce TL lik fotokopi makinesi ya da projeksiyon cihazı bağışlamak için ne bu sitede ne de başka bir sosyal ağda para toplamanız çok ama çok zordur. Kaldı ki yasal da değildir.

İnternet demişsiniz lakin; (1) internet güvenilir bir kaynak değildir, (2)bilginin kağıtta olması, kaynak olarak elle tutulur bir obje olması güvenilirliği bağlamında çok önemlidir, (3) Kitaptaki bilgi alelade değildir, taraflı ya da tarafsızdır belki ama tamamen yanlış oluşu düşük ihtimaldir, zira okul seviyesindeki kaynak kitaplar (ki toplamaya çalıştıklarımız bunlardır) editör/yayın kurulu gözetiminden geçmiş değerli birer bilgi depolarıdır ve (4)köylerde internete erişim (malesef hala) sandığınız kadar kolay değil.


Kitap ölmeyen bir değerdir. Bir kitabın çöpe atılması, geri dönüşüme yollanması tamamen kültürel bir intihardır gözümde. Bundan 100 yıl sonra da 500 yıl sonra da hala kitaplar olacak, bu bir zorunluluk.

Bu noktadan çıkışla bunun gibi kitap kampanyalarına destek vermenizi temenni ederim.

Selamlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
muratgun esas itibari ile haklı lakin usülden kaybediyor.

aslında bulsam linkini ekleyecektim fotoğrafçı bir emmi dünya çapında kütüphanalerin fotoğraflarını çekmiş ve kitaplaştırmıştı. ah bir ele geçse de bizim ile kıyaslayabilesek o zaman neden halen kitap toplanması gerektiğini daha iyi anlatabilirdim.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
muratgun esas itibari ile haklı lakin usülden kaybediyor.

aslında bulsam linkini ekleyecektim fotoğrafçı bir emmi dünya çapında kütüphanalerin fotoğraflarını çekmiş ve kitaplaştırmıştı. ah bir ele geçse de bizim ile kıyaslayabilesek o zaman neden halen kitap toplanması gerektiğini daha iyi anlatabilirdim.

Haklı olduğu nokta, "memlekette neden hala kitap kampanyaları düzenleniyor?" sorusu. Bu, ülkenin bir ayıbı çünkü.
Haksız olduğu nokta, kitap ile herhangi başka bir özneyi karşılaştırması.
Üsluplara boşvermeye alışmak zaten mesleğin getirisi, onu boşver, önemi yok :)

Bende geçen yaz gittiğimiz Ağrı'daki okulun fotoğrafları olacaktı, bulunca atarım buraya. Ağrı'nın merkezinde bir işadamının bağışıyla yaptırılan modern ötesi bir okul düşün, her türlü projeksiyon cihazları, tepegözler, konferans salonları vs. var. Ama kütüphanesi bomboş. Elle tutulur bir eğitim materyali hiç yok. İçi boş bir fındık gibiydi okul. Okul müdürü ve il milli eğitim müdürü resmen ağlıyorlardı. "Kitap, kitap" diye..
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
30
*Tozlu raflarda okunmayı bekleyen kitaplar...Ah ah...
*Memleketimin okuluna projeksiyon cihazı alındı konuldu hiç kimsede neden bu yardımı yaptınızda projeksiyon cihazını koydunuz demedi...Zati hali hazırda kurumsal yardım topluyorsunuz (okulunuzun reklamınıda güzelce yaptınız)
*Vatanımın kuzucuklarını 30 yıldır kitap kampanyalarıyla kandırmayalım.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
*Tozlu raflarda okunmayı bekleyen kitaplar...Ah ah...
*Memleketimin okuluna projeksiyon cihazı alındı konuldu hiç kimsede neden bu yardımı yaptınızda projeksiyon cihazını koydunuz demedi...Zati hali hazırda kurumsal yardım topluyorsunuz (okulunuzun reklamınıda güzelce yaptınız)
*Vatanımın kuzucuklarını 30 yıldır kitap kampanyalarıyla kandırmayalım.

Yaşınıza saygı duyup ağır yazmamaya çalışacağım.



Git işine be adam! Burada bir öğretmen çaba sarfediyor, kitap isteyen okullara kitap gönderiyor, sen hala gelmiş bıdıbıdı ediyorsun! Hocam o biletleri bulabilmek için cebinden para harcayıp nerelere gitti, kaç kişiye bel bağladı haberin var mı? Beğenmediğin işten bir gram çıkarı olduğunu mu zannediyorsun? Kaç firma o kampanyaya blet verdi ama adını söylemedi haberin var mı? Engin hocam gibiler bana hala adam gibi adamların var olduğunu hatırlatıyor, senin gibilerse insanlığın kokuşmuş yanlarını! Beğenmiyorsan kes sesini, otur oturduğun yerde!
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Yaşınıza saygı duyup ağır yazmamaya çalışacağım.



Git işine be adam! Burada bir öğretmen çaba sarfediyor, kitap isteyen okullara kitap gönderiyor, sen hala gelmiş bıdıbıdı ediyorsun! Hocam o biletleri bulabilmek için cebinden para harcayıp nerelere gitti, kaç kişiye bel bağladı haberin var mı? Beğenmediğin işten bir gram çıkarı olduğunu mu zannediyorsun? Kaç firma o kampanyaya blet verdi ama adını söylemedi haberin var mı? Engin hocam gibiler bana hala adam gibi adamların var olduğunu hatırlatıyor, senin gibilerse insanlığın kokuşmuş yanlarını! Beğenmiyorsan kes sesini, otur oturduğun yerde!

Bi de agir yazsan ne olacakti valla korktum.:)
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Bi de agir yazsan ne olacakti valla korktum.:)

Khutuck arkadaşın yazdıkları biraz ağır olmuş olmasına da... Pek haksız olmamış :) Biz elimize üç beş kitap alıp gidiyoruz. Görevimizi yaptık ya, huzuru buluyoruz. Rahatız.

Engin arkadaşın yaptığı az iş mi? Ne kadar koşturmaca, ne kadar emek... Biraz saygıyı hak ediyor bence.

Son olarak bir de şunu söylemek isterim. Lütfen kitabın değerini hafife almayın muratgun arkadaşım. Projeksiyon cihazının kitaptan daha önemli bir ihtiyaç olarak algılandığı bir dünyada yaşamak istemezsiniz, emin olun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst