- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 416
- Konu Yazar
- #1
Herkeze Merhaba Arkadaşlarla havanın güzel olmasından faydalanarak bir gezi düzenledik,bunuda siznle paylaşmak istedik,başlangıç noktamız evimin önüydü


burası alışveriş yapmakta olduğumuz marketin önü

bura ise gölcüğün girişinde ormancı ile pazarlık anımız

motorlarımızın park anı




buradada gölü turluyoruz



















buda dönüş yolumuz


burası alışveriş yapmakta olduğumuz marketin önü

bura ise gölcüğün girişinde ormancı ile pazarlık anımız

motorlarımızın park anı




buradada gölü turluyoruz



















buda dönüş yolumuz