10.03.2007 Bolu-Gölcük Gezimiz

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
416
Herkeze Merhaba Arkadaşlarla havanın güzel olmasından faydalanarak bir gezi düzenledik,bunuda siznle paylaşmak istedik,başlangıç noktamız evimin önüydü


burası alışveriş yapmakta olduğumuz marketin önü

bura ise gölcüğün girişinde ormancı ile pazarlık anımız :D


motorlarımızın park anı




buradada gölü turluyoruz



















buda dönüş yolumuz
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
güzel olmus len gelecektim ama içimde bi sıkıntı vardı hiç cnm istemedi. Saglık olsun yaz geliyo o zaman yine gideriz bol bol...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
artar artık artar bu adamlar bile gezi düzenlemeye başladılarsa.. Havalar ısınmıstır artık :) :queen:
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
416
artar artık artar bu adamlar bile gezi düzenlemeye başladılarsa.. Havalar ısınmıstır artık :) :queen:


laaaaa onebiçim laf öle:pr: biz ne soğuklarda nerelere gitmiş adamız,-1 dercede 1metre mesafede boludağını tırmanmış adamım ben:queen: :queen:


Gezilere hız kesmeden devam:cherry: :cherry: :cherry: :cherry:

Harun okulda hesaplaşırız:cherry: :cherry:
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
Kısmet olursa Düzce'den ben de katılacağım bir gezinize ileriki zamanlarda.
Harun neden katılmamış hayret doğrusu.
 
Katılım
8 Ağu 2006
Mesajlar
79
güzel hava, güzel arkadaşlar ,motorlarımız ve de bize + motorlarımıza imrenerek bakan ''ahh ya keşke benim erkek arkadaşım olsaydı da arkada oturabilseydim de gezseydik'':p dercesine bakan bayanların bakışlarını unutamayacağım hoş bir geziydi.levent,mustafa,alper saolun arkadaşlar.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
416
güzel hava, güzel arkadaşlar ,motorlarımız ve de bize + motorlarımıza imrenerek bakan ''ahh ya keşke benim erkek arkadaşım olsaydı da arkada oturabilseydim de gezseydik'':p dercesine bakan bayanların bakışlarını unutamayacağım hoş bir geziydi.levent,mustafa,alper saolun arkadaşlar.


evet kardeşim herkezin motorcu sevgilisi olamazda ondan öle bakıyolar:cherry:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
Kısmet olursa Düzce'den ben de katılacağım bir gezinize ileriki zamanlarda.
Harun neden katılmamış hayret doğrusu.

Abi giderdim kacırmazdımda canım hiç istemedi doğrusu. Bugunde hastayım zaten oksuruk vb. Sinüzüt var zaten bende de o içime doğdu demekki :salut:

Abicim burası nedir cennet mi yahu :cyclopsan

Cennet tabi Birkancım. ama sizin oralar gibi havalar güzel olsa Tam bi cennet olacak ... Neyse küresel ısınma var yakında sizin oralar gibi olur Bolu'da:p
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
guzel gezi olmus..

insallah biz de MT-Ankara olarak geliriz oralara da tanismis oluruz..




Shakulin
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
@shakulin Bekleriz tabi hele yaz bi olsunda kamp falanda düzenleyebiliriz gelirseniz eğer. Ama gelirken kesin bizim haberimiz olsun...
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
9
resimler güzel olmuş.yaklaşık 50-60 motor olarak gitmiştik..çok güzel bir yerdir..klüb olarak haziranda tekrar gidecez,henüz gitmeyenlere şiddetle tawsiye ederim gidin ve bolu nun daha ne güzellikleri war görün..
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
332
çok güzel geziolmuş.artık gezi sezonu yavaş yavaş başladı.devamını bakleriz...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
Bolu güzel yer gerçekten. Adamlar gezi ye cıkarlar uzun yol gezilerine. Sorarsınız nereye gittin die ? Adam da derki İzmit Adapazarı Düzce Bolu Ankara... Sonra adama derlerki Boluda nereye gittin. E5 Den geçtim der:queen:

Boluda o kadar cok gezilip gorulecek yerler varkı. Aman sakın fazla kimse bilmesin. Zaten bilenlerde yetiyo bazen. Cünkü bi yere gittiginde oturacak yer bulamıyosun adamların plakaları ya 06 ya da 34 bazen cok farklı plakalarada rastlamak mumkun...

Gezilecek en güzel yerler... GÖLCÜK-YEDİGÖLLER-ABANT-GÖYNÜK-MUDURNU-SEBEN- ALADAĞ(Off Road yarısları düzenlenir Her 19 Mayıs da)
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Güzel Gezi olmuş. Manzara ve resimler harika. Bizde Gaziantep MT olarak yeni geziden döndük. 200 km den fazla yol yaptık. Şu anda öyle yorgunumki :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst