- Katılım
- 21 Kas 2009
- Mesajlar
- 5,302
- Motosikleti
- 750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motora benzini koyarken depodan taşırdıkları için benimde bir kaç defa pompacılarla vukuatım oldu.
Bu taşmanın sonucunda zamaninda 80 TL gibi bi fiyata dolan depo için 1-2 TL fazla istediklerinde çıngarı çıkartırdım :cherry:
Ulen arkadaş bu sizin hataniz.
Sizin hatanizin cezasini ben neden çekeyim?
Şimdi gidip birde su tutturacagim motora.
''Biz ekran yazan tutarı almak zorundayiz Abeeyyyy...'' Demezlermi birde
r:
1-2 TL için tartışmak mantıksız tabiki.
Fakat yinede doğru gelmiyor bana..
Bu taşmanın sonucunda zamaninda 80 TL gibi bi fiyata dolan depo için 1-2 TL fazla istediklerinde çıngarı çıkartırdım :cherry:
Ulen arkadaş bu sizin hataniz.
Sizin hatanizin cezasini ben neden çekeyim?
Şimdi gidip birde su tutturacagim motora.
''Biz ekran yazan tutarı almak zorundayiz Abeeyyyy...'' Demezlermi birde
1-2 TL için tartışmak mantıksız tabiki.
Fakat yinede doğru gelmiyor bana..