1 saat önce petrol ofisinde yaşadığım bir olay

Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motora benzini koyarken depodan taşırdıkları için benimde bir kaç defa pompacılarla vukuatım oldu.
Bu taşmanın sonucunda zamaninda 80 TL gibi bi fiyata dolan depo için 1-2 TL fazla istediklerinde çıngarı çıkartırdım :cherry:

Ulen arkadaş bu sizin hataniz.
Sizin hatanizin cezasini ben neden çekeyim?
Şimdi gidip birde su tutturacagim motora.

''Biz ekran yazan tutarı almak zorundayiz Abeeyyyy...'' Demezlermi birde :pr:

1-2 TL için tartışmak mantıksız tabiki.
Fakat yinede doğru gelmiyor bana..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bende 10 kuruş veriyorum arıza çıkaran yok çıkarsalar diye gözünün içine bakıyorum ama malesef yok kabul etmiyorum dese tamam boşalt depoyu para vermiyorum derim bi ara yolumun üzerinde bi petrolden benzin aldım geçmeyen bi para vermişim farkında olmadan adam kabul etmedi peki yarın geçerken bırakırım dedim oda ok dedi kaçmıyoruz ya sonuçta her zaman o yolu kullanyorum hatta şirket araçları da oradan benzin alıyor yabancı değil yani diye düşündü
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
bende 10 kuruş veriyorum arıza çıkaran yok çıkarsalar diye gözünün içine bakıyorum


:cat:

Motora benzini koyarken depodan taşırdıkları için benimde bir kaç defa pompacılarla vukuatım oldu.
Bu taşmanın sonucunda zamaninda 80 TL gibi bi fiyata dolan depo için 1-2 TL fazla istediklerinde çıngarı çıkartırdım :cherry:

Ulen arkadaş bu sizin hataniz.
Sizin hatanizin cezasini ben neden çekeyim?
Şimdi gidip birde su tutturacagim motora.

''Biz ekran yazan tutarı almak zorundayiz Abeeyyyy...'' Demezlermi birde :pr:

1-2 TL için tartışmak mantıksız tabiki.
Fakat yinede doğru gelmiyor bana..

Bende o pompayı bole haşırt dıye sokanlara uyuz oluyorum depo kapagını hep cızıyorlar bende Bi kac sert bakış yaptım ondan sonra duzeldiler :)

Sanki biz Motorları babamızın parasıyla almışısız gibi muamele edıyorlar :) kıskancLar :queen:
 
Katılım
9 Şub 2005
Mesajlar
574
Avrupa'da kağıt paradan çok bozuk para kullanıyorlar. Ama tabi metal 2 euroları var keşke bizde de olsa mesela 5tl madeni para.. Bu arada aklıma enteresan bir bilgi geldi. Amerikan piyasasında dönen dolarların sadece %5inin kağıt üzerinde basılı olduğunu(banknot şeklinde) biliyor muydunuz? Amerika'da pahallı birşey aldığınızda (birkaç yüz dolar bile olsa) genellikle kartla ödenir veya çek yazılır. Nakit ödemeye kalkarsanız sizi kaçakçıymışsınız gibi görürler. Bundan birkaç sene önce bir elektronik mağazasından cep bilgisayarı tarzında bir cihaz alıp 100dolarlık banknotlarla ödemeye kalkmıştım. Kasiyer kızın gözleri yuvalarından fırlıyordu=) Onlar deste deste paraları sadece filmlere görüyorlar çünkü paralarının aslında %95i digital ortamda yani yok:cherry:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
252
yıllar önce 2000 seneleri felan ist çalışıyorum ozaman paton beni ümraniyeye çek ödemesi almak için bankaya yolladı.. ozamanlar toyum tabi sıra bana geldi görevli bi afet neyse verdim çeki nüfüs cüzdanımıda verdim.. baktı doğum yeri yalova yazıyor oda yalovalıymış bi sevindi beni görünce... [aslen kocaelinde doğdum ama babam ben 8.aylıkken yalovaya taşınmış.burda çıkarmış cüzdanı dip not olarak düşüm dedim].....bende sevindim tabi..sana bi kıyak geçiçem dedii.. ve kasada nekadar eski bozuk demir para varsa bana kakaladı. kal..tk.. azımı açıpta bişide diyemedim elimde bi dünya demir para patrondan bidünya fırça hepsini bana bütünlettirdi tekrardan..kaçyıl geçti hala nasıl böyle aptal yerine konuldumn geçmedi acısı. konuyla alkası yoktu ama aklıma hemen gelir böyle muhabbeti olunca kusura kalmayın...:mrgreen:

konuyla alakası olmayan bir muhabbet de ben anlatayım...bir yakınımın vergi borcu varmış çalıştığından dolayı ödemeye zamanı yok benden rica etti tabi öğrenci adamda boş zamandan çok ne var kendi ehliyet harcımla beraber vergi dairesine gittim sıra yok şaşırdım:) onu geçtim bankolarda kimse yok para alacak içerden adamın biri çıktı kim bakacak dedim burya az bekle gelir birazdan dedi neyse başladım beklemeyeo sırada cam bölmenin arkasında da kakaka kikiki konuşup gülen 3-5 kişi var 4 erkek bir kadın yaklaşık 20-25 dakika bekledim neyse yüksek sesle kim bakacak burya dedim o gırgır şamata ortamından kopup gelen kadın geldi meğersem o baıyormuş da hanımefendinn muhabbetinin bitmesini bekliyor muşum ben kan beynime sıçradı geldi ne dedi biliyor musunuz söyle çocuğum dedi aman allahım daha da delirdim deim ki babamın sadece annemle ilişkisi var sanıyordum siz ne ara tanışmışsınız:) biraz geçikmeli bir jeton düşüşünden sonra kadın başladı bağırmaya ve karşılıklı hkaretlere derken arka odadan üstleri sanırım nedir bu durum diye gelen del bir adam çıktı durumu aktarmaya çalıştım ama dinleyen kim başka biri ödememi aldı uzaklaştım ordan daha da uğramadım o vrgi dairesine:)

konuyla alakası yok dediğim gibi:)

---------- Post added at 01:41 ---------- Previous post was at 01:34 ----------

Motora benzini koyarken depodan taşırdıkları için benimde bir kaç defa pompacılarla vukuatım oldu.
Bu taşmanın sonucunda zamaninda 80 TL gibi bi fiyata dolan depo için 1-2 TL fazla istediklerinde çıngarı çıkartırdım :cherry:

Ulen arkadaş bu sizin hataniz.
Sizin hatanizin cezasini ben neden çekeyim?
Şimdi gidip birde su tutturacagim motora.

''Biz ekran yazan tutarı almak zorundayiz Abeeyyyy...'' Demezlermi birde :pr:

1-2 TL için tartışmak mantıksız tabiki.
Fakat yinede doğru gelmiyor bana..

aynı olay benim de başımdan geçti evimin yakınında bir benzinci var yıllardır ordan alırım her gidişimde de söylememe rağmen pompayı düzgün koymadıklarından benzin geri fışkırıyor yine bir gün benzinciye gittim sööylememe rağmen yine doğru düzgün koymadılar benzin taştı 1-2 tl gibi delirdim adamın dediğine bak abi canın sağolsun ne olcak sanki bna benzin ısmarlıyor pişkine bak dedim sen şu sayacı bir sıfırla baştan da senin canın sağolsun:) çaresiz yaptı... ya kardeş dediğim gibi 1 2 tl önemli değil de ya benzin bu sıçak motorn üstüne akıyor biri sürü dengesizi var hala ağzında sıgara ile petrole gelen var ya ulan bizi düşünmüyorsunuz da sizin canınız bu kadar ucuz mu yahu...
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Avrupa'da kağıt paradan çok bozuk para kullanıyorlar. Ama tabi metal 2 euroları var keşke bizde de olsa mesela 5tl madeni para.. Bu arada aklıma enteresan bir bilgi geldi. Amerikan piyasasında dönen dolarların sadece %5inin kağıt üzerinde basılı olduğunu(banknot şeklinde) biliyor muydunuz? Amerika'da pahallı birşey aldığınızda (birkaç yüz dolar bile olsa) genellikle kartla ödenir veya çek yazılır. Nakit ödemeye kalkarsanız sizi kaçakçıymışsınız gibi görürler. Bundan birkaç sene önce bir elektronik mağazasından cep bilgisayarı tarzında bir cihaz alıp 100dolarlık banknotlarla ödemeye kalkmıştım. Kasiyer kızın gözleri yuvalarından fırlıyordu=) Onlar deste deste paraları sadece filmlere görüyorlar çünkü paralarının aslında %95i digital ortamda yani yok:cherry:

Bu çok ilginç demekki bu admlar bizden daha fakir:D
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
İNAN PETROL ÜRÜNLERİ NAKLİYAT İNŞAAT MALZEMELERİ S DENIZLI KAKLIK KASABASI İSTASYON MAH. ANKARA ASFALTI 35.KM. 20240 HONAZ DENIZLI

HALIL PEKDEMIR CIFT.GIDA MAD.TIC.SAN.LTD.STI. DENIZLI DELİKTAŞ MAH.FEVZİ ÇAKMAK BULVARI EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ YANI NO:85 MERKEZ DENİZLİ

ÇELİKKOL PETROL MERMER SANAYİ VE TİCARET LİMİTED Ş DENIZLI ANKARA BULVARI NO:190 MERKEZ DENIZLI

AKDER KOLLEKTİF ŞİRKETİ - FAHRİ GÖKÇEN AKÇA VE ORT DENIZLI ANKARA YOLU 5. KM. PAMUKKALE YOL KAVSAĞI MERKEZ DENİZLİ

İNAN PETROL ÜRÜNLERİ NAKLİYAT İNŞAAT MALZEMELERİ S DENIZLI ACIPAYAM YOLU ÜZERİ DENİZLİ

PAMUKKALE TURİZM SEYAHAT VE TİCARET LİMİTED ŞİRKET DENIZLI KİRİŞHANE MAH.İZMİR BULVARI SANTRAL GARAJI ÇIKIŞI NO:31 MERKEZ DENİZLİ

AKKAR PETROL SAN. VE TİC. LİMİTED ŞİRKETİ DENIZLI DENIZLI-IZMIR KARAYOLU 22. KM DEVLET KARAYOLU UZERI 20300 SARAYKOY DENIZLI

SERVET İNAMLIK-SAFFET İNAMLIK DENIZLI SAMANLIK MAH.TURGUT ÖZAL BULVARI NO:64 TAVAS DENİZLİ


Bu verdiklerımden hangisi. Eger bize bildirirsen MT olarak şikayet edelim. Sesimizi duyuralım. Herkez 5 dakıkasını vererek bi şikayet dilekcesi yazarsa gerekenın yapılacagından kuşkum yok. Gecmiş olsun. Bu arada öle bi haraketi bana yapıcak olsa o pompacıya 10 bar hawa basarım. Yüz wermeye gelmıyor bu zamanda kimseye... :pr: :pr: :pr:


sELÇUK CADDESİ NO:18 merkez Denizli inceoğlu petrol ürünleri

[email protected] şikayet için ve destek olabilceğiniz mail adresi
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
kılık deyilmi bundan sonra bozuklarla yakıt alayım bari fırıncı moduna sokayım ofisleriiii:queen:
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Direk şikayettte bulunun müşteri hizmetlerine bak bakalim 10 kr'ları nasıl 100'lerce tl olarak ceza ödüyorlar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst