- Katılım
- 31 Tem 2007
- Mesajlar
- 1,367
2 gündür iş için Adana'daydım, baya bir çiftçi var nohut ekimine yönelen yüksek fiyatlardan dolayı. Seneye düşer![]()
Bekle bakalım düşsün...
FINDIK üretiminde ya 1. ya 2.yiz dünyada fındık kaç para? Bi düşün... Sonra düşer dersin..
Tütünümüz dünyaca ünlü bir tütün idi.. Şimdi git bakkala bakalım kaç tane türk sigarası kalmış???
Akdeniz ülkeleri arasında en çok zeytin ağacı olan ülkeler içinde ilk üçteyiz..
Zeytin kaç para-zeytinyağı (bulabilirsen tabii, zeytinyağı diye çoook başka şeyler satılıyor) ne kadar...
Görüldüğü üzre üretim artsa da (Kİ KESİNLİKLE ARTMAMAKTA, AKSİNE AZALMAKTA VE YOKOLMAKTADIR) fiyat düşmüyor...
DÜNYADA DÜŞSE BİZDE GENE YÜKSELİYOR..
Niden acabağ???