1 Kg Nohutun 14 Tl Olması?

Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
2 gündür iş için Adana'daydım, baya bir çiftçi var nohut ekimine yönelen yüksek fiyatlardan dolayı. Seneye düşer :)

Bekle bakalım düşsün...
FINDIK üretiminde ya 1. ya 2.yiz dünyada fındık kaç para? Bi düşün... Sonra düşer dersin..
Tütünümüz dünyaca ünlü bir tütün idi.. Şimdi git bakkala bakalım kaç tane türk sigarası kalmış???
Akdeniz ülkeleri arasında en çok zeytin ağacı olan ülkeler içinde ilk üçteyiz..
Zeytin kaç para-zeytinyağı (bulabilirsen tabii, zeytinyağı diye çoook başka şeyler satılıyor) ne kadar...

Görüldüğü üzre üretim artsa da (Kİ KESİNLİKLE ARTMAMAKTA, AKSİNE AZALMAKTA VE YOKOLMAKTADIR) fiyat düşmüyor...
DÜNYADA DÜŞSE BİZDE GENE YÜKSELİYOR..
Niden acabağ???
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ortalikta "hukuk devletiyiz" dersen sonra boyle dalga gecerler iste... Anlasip cikardigin adam talimatla birakildium der, sen de dinlersin uzaktan...


Herif bir sene iceride kaldi, iddianame bile yazilmadi. Yuh.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Paşa zaten,
“Dünyada her şey için; uygarlık için, hayat için, başarı için en hakiki mürşit ilimdir; fendir. İlim ve fennin dışında rehber aramak dikkatsizliktir, bilgisizliktir, yanlışlıktır. " diyerek, biat kültürüne sağlam göndermede bulunmuştur.
Rehber edinilmesi gereken kişi yada kişiler değildir. Biz kendimize Atatürk'ü değil, ilkelerini, düşüncelerini rehber ediniyoruz.
Yoksa elini öptüğümüzde Cenneti garantileyeceğimizi iddia eden liderlerde var.

Bknz : http://www.mynet.com/haber/guncel/cemaat-lideri-elimi-open-cennete-gidiyor-3727744-1

atatürkçü müsünüz değil misiniz, önce bir karar verin bence.
mevzu ilkelerse mustafa kemal paşa bu hususta bir ideolog değildir.
benim de sırf motosiklet.net sitesinde bile pek çok konuda doğru söylediğim şey, 12'den vurduğum yorum olmuştur.
bunlara istinaden kendinizi "kuvvetmiracı" olarak tanımlayacak mısınız?
hal böyleyken "kurtarıcıma laf söyletmem" tarzı söylemler tam da bir tarikat şeyhinin, müritlerince atfedilen dokunulmaz pozisyonunu anımsatıyor.

dediğim gibi; devlet politikası veyahut vatandaş faşizmi olarak kimseye dayatılmadığı sürece "kimci" olduğunuzla ilgilenmiyorum.
allahın lucas'ı heibergstein'ci olacak değil ya, ya atatürkçü olacaktı ya ne bileyim kimci işte.

atatürkçüler tarafından atatürkçü olmanın zorunluluk ve hakikatli bir vatandaş olmanın en birinci gerekliliği gibi yansıtıldığı bir ortamda bir parti seçmenine "kul" yakıştırması yapmak da bu bağlamda abesle iştigal.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:56 ----------

Şahsen pragmatism ve makyavelizm görüyorum. Çıkarın, her türlü ahlaki ve kutsal değerin önünde olmasını görüyorum.

canım, nohut fiyatının senin için ahlaki bir kıymeti olduğunu bilmiyordum, kusura bakma.
ha burada yaptığın tarif ak parti seçmenine ise bu büyük ahlaksızlık olur ki ak parti muhalifi olarak bu halde kendinle çelişiyorsun.
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
BnORifhCUAAIQZn.jpg:large
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@kuvvetmira, yönetenlerden bahsetmiştim, bizzat şahsi çıkarları için ülkenin çıkarlarını, kutsal ve ahlaki değerleri hiçe sayanlardan. Ama seçmene, yani milyonlarca insana böyle bir yakıştırmada bulunamam şahsen.

Ama, içinde bulunduğumuz ve gelecekte bulunacağımız elim durumun asıl nedeninin yönetim değil, toplum olduğunu düşünüyorum. İstisnalar olmakla birlikte genel olarak ciddi ahlaki sorunlarımız olduğu, öyle veye böyle, bağnazlık, cahillik ve vurdumduymazlık hastalığına sahip olduğumuzu düşünüyorum.

Muhalif olanlar bile, bu yönleriyle pratikte yönetime destek oluyorlar, sayelerinde bu kadar güçlenebildi hükümetimiz. Velhasıl içimizdeki marazların yansımasını izlemekteyiz. "Niye böyle?" sorusunun cevabı, bulması ve kabullenmesi çok zor bir yerde saklı...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Ortalikta "hukuk devletiyiz" dersen sonra boyle dalga gecerler iste... Anlasip cikardigin adam talimatla birakildium der, sen de dinlersin uzaktan...

http://www.youtube.com/watch?v=ezzXI3VW1Rc

Herif bir sene iceride kaldi, iddianame bile yazilmadi. Yuh.
A.K. Partisi genel başkanının güzel bir videosu var.
Bu arkadaşın alman ajanı olduğunu, ellerinde görüntüleri olduğunu söylüyor.
Kendisi makamda olduğu sürece bu arkadaşın serbest kalamayacağını söylüyor.
Birileri yine kandırmış A.K. Partisi genel başkanını.
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
Anlamadığınız ve hiçbir zaman anlayamayacağınız konu şu.

Bizler Mustafa Kemal Atatürk ü değil,

"Atatürkçülük" adı altında o güzel insana yaslanmaya çalışılan günümüzdeki yanlışları tartışmaya çalışıyoruz.

İnancım şudur ki ;

Paşa bugün geri gelse kellelerini alacağı ilk güruh piyasada dolaşan ve kendilerine "Atatürkçü" diyen birçok zerzevat olacaktır.

Maalesef milli şef döneminde ortaya çıkan hastalıklı birçok fikir bugün "Atatürkçülük" ambalajı ile kitlelere diretilmektedir.

Sevgilerimle


O güzel insana faşist katil ateist diyenler zarar vermiyor ama kendilerine Atatürkçü diyenler zarar veriyor. tartışmak için bu konuyu bilmek gerekir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
A.K. Partisi genel başkanının güzel bir videosu var.
Bu arkadaşın alman ajanı olduğunu, ellerinde görüntüleri olduğunu söylüyor.
Kendisi makamda olduğu sürece bu arkadaşın serbest kalamayacağını söylüyor.
Birileri yine kandırmış A.K. Partisi genel başkanını.

Merkel'in önünde el pençe divan olduğumuzu cümle aleme gösterdik vesselam.

Dün de değerli dışişleri bakanımız "Erdoğan'ın “Osmanlı tokadı” gibi ABD karşıtı yorumların Türk politikacıların Türk halkına seslerini duyurma çabası olduğunu" söylemiş.

Dünya korksun bizden.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Altanlar'ın hakkını şu an savunanların bazıları, bizzat Altanlar'ın zamanında karaladığı kişilerdir. Altanlar veya toplum bundan birşey anlıyor mu? Nafile. Liberal yazarların karaladığı kişiler, şimdi bu liberaller için "iyi oldu" demiyor (Bana yapsaydılar derdim), yine onların hakkını savunuyor. Çünkü o kişiler ilkeler üzerinden hareket ediyor. Dün bana yaptılar, bugün de onlara yapılsın zihniyetini aşmış kişiler. Ben bile o zihniyeti aşamadım daha.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkes sus pus. Çok bi laf söyleyebilen yok gördüğüm kadarıyla. Diyenler de içeride.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
yav bana mevzuyu saptırıyorsun diyen arkadaşlar nohut fiyatı ile ahmet altan arasında nasıl bir korelasyon kuracak merak ediyorum.
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
30 yıl boyunca 'ÖZELLEŞELİM-GÜZELLEŞELİM' masalı okuyan neo-liboş altan birothers değil miydi?
Devlet ayakkabı mı yapar, devlet balık mı satar diyenler de..
Sonuçta geldiğimiz noktada altan biladers ve nazlı ılıcak gibi YALANCILARIN büyük emeği var..
Abdestli neo-liberalizm den onların payına MÜEBBET düşmesi ibretliktir..
Ayakkabı yapmaktan vazgeçen devlet sümerbankı satıp savdıktan sonra MÜTEAHHİTLİK işine girdi, şimdi TOPLU KONUT yapıyor..
Balık satmayı bıraktı ama SIRBİSTAN'dan BESMELEYLE kesilmiş (!) ET (!??) ithal ettiriyor..
Yanii altan biroderler sayesinde devletin çıktığı alanları BİR KISIM ÇOK ULUSLU ŞİRKETLER ve MÜTEAHHİTLER doldurdu..
Doğrudan korelasyon bağı var...
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Ortalikta "hukuk devletiyiz" dersen sonra boyle dalga gecerler iste... Anlasip cikardigin adam talimatla birakildium der, sen de dinlersin uzaktan...

http://www.youtube.com/watch?v=ezzXI3VW1Rc

Herif bir sene iceride kaldi, iddianame bile yazilmadi. Yuh.

Reiz bırakmayacağım diyordu :-D. İşte adamı leopard yedek parçasını koz olarak kullanıp böyle maymun ederler. Almanlar anlamış kabile devleti olduğumuzu. Yedek parçayı biraz daha vermezlerse bizimkiler istiklal marşını tersten okumak zorunda bile kalabilir.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
30 yıl boyunca 'ÖZELLEŞELİM-GÜZELLEŞELİM' masalı okuyan neo-liboş altan birothers değil miydi?
Devlet ayakkabı mı yapar, devlet balık mı satar diyenler de..
Sonuçta geldiğimiz noktada altan biladers ve nazlı ılıcak gibi YALANCILARIN büyük emeği var..
Abdestli neo-liberalizm den onların payına MÜEBBET düşmesi ibretliktir..
Ayakkabı yapmaktan vazgeçen devlet sümerbankı satıp savdıktan sonra MÜTEAHHİTLİK işine girdi, şimdi TOPLU KONUT yapıyor..
Balık satmayı bıraktı ama SIRBİSTAN'dan BESMELEYLE kesilmiş (!) ET (!??) ithal ettiriyor..
Yanii altan biroderler sayesinde devletin çıktığı alanları BİR KISIM ÇOK ULUSLU ŞİRKETLER ve MÜTEAHHİTLER doldurdu..
Doğrudan korelasyon bağı var...

"özelleştirme politikası nohut fiyatını artırır" görüşüne yaslanıyorsun ve oralardan buralardan bunu ahmet altan'ın mahkumiyetine bağlıyorsun.
bu absürd bağlantı bir tarafa özelleştirme tartışmaya açık ve pek çok ülkenin türkiye'nin çok ötesinde uyguladığı bir politika.
bu hristiyan güneycelilerden de abes oldu, yav bi akıllı olun arkadaş la,
bu garip kafayla tayyip erdogan'a rahmet okutursunuz.
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
ORAlardan buralardan değil, dirrek hem de GÖBEKTEN BAĞLI..
Özelleştirme diyerek basitleştirme de başka bir aldatmaca...
İŞGAL EDİLSE işgal eden adam SATMAZ 2 yıllık karına..
Bu kitler devletin motoruydu, gidince benzinin vergisi %70, sigaranın vergisi %81 olur yine yetmez..
Bu yapılan ÖZELLEŞTİRME değil TAS Fİ YE dir..
Altı üstü heryeri satıldı boş kabuğu bile kalmadı memleketin...
Özelleştirme böyle olmaz..
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
eğer konu özelleştirme ise devletin sonuna kadar özelleştirme yapması taraftarıyım. zira anadolu insanı kendi malını özene bezene korur ama iş devlet malına yani ortak mala gelince sonuna kadar kullanır ve sömürür. nalıncı keseri gibi kendine yontar.

BURASI ORTADOĞU, BURADA ORTAK MALIN HARAMZADESİ ÇOK OLUR.

bu sebepten emniyet ve türk silahlı kuvvetleri dışında tüm kurumların komple özelleştirilmesi devlet menfaatinedir. nokta.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
30 yıl boyunca 'ÖZELLEŞELİM-GÜZELLEŞELİM' masalı okuyan neo-liboş altan birothers değil miydi?
Devlet ayakkabı mı yapar, devlet balık mı satar diyenler de..
Sonuçta geldiğimiz noktada altan biladers ve nazlı ılıcak gibi YALANCILARIN büyük emeği var..
Abdestli neo-liberalizm den onların payına MÜEBBET düşmesi ibretliktir..
Ayakkabı yapmaktan vazgeçen devlet sümerbankı satıp savdıktan sonra MÜTEAHHİTLİK işine girdi, şimdi TOPLU KONUT yapıyor..
Balık satmayı bıraktı ama SIRBİSTAN'dan BESMELEYLE kesilmiş (!) ET (!??) ithal ettiriyor..
Yanii altan biroderler sayesinde devletin çıktığı alanları BİR KISIM ÇOK ULUSLU ŞİRKETLER ve MÜTEAHHİTLER doldurdu..
Doğrudan korelasyon bağı var...

Bunun nesi yalan ki? Amerika oyle. Bir cok bati ulkesi oyle. Devlet "olmazsa olmaz" isleri yapar sadece, ordu gibi. Gerisini serbest piyasada isini duzgun yapip rekabet edebilen yapar. Devlet sadece duzenler, standartlar koyar.

Bu arada bugun liberalizm mi yasiyoruz Allah askina? Insanlar, birakin yazili ve sozlu medyada, birakin sosyal medyada, birakin telefonda, ortalikta bile fikrini soylemeye cekiniyor artik. Taksi, musterisini "cumhurbaskananina hakaret etti" diye sikayette bulunup yakalattiriyor. Burada bile "basligi bimere sikayet edecegim" diyen zavallilar turedi.

Liberalizm bunun tam tersi. Ille de isimlendireceksek otokrasi diyebiliriz. Yasama, yurutme ve yargi tek kisiye bagli.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Türkiye'deki özelleştirmedeki sorun: Kuruluşlar 2-3 yıllık karına satıldı, taşınmazların değerini saymıyorum bile. Sorun orada bence.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst