- Katılım
- 13 Tem 2008
- Mesajlar
- 446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1,94 boy 90 kiloyum ve ybr 125 kullanıcısıyım motor altımda oyuncak gibi duruyo biliyorum ama ilk tecrübemi bu motorla yapmam gerekliliğini öne süren arkadaşlara çok çok teşekkür ederim. il gruplarından MT-ANTALYA 'yı ziyaret edersen beni ve motorumu ve yaptığımız gezileri inceleyebilirsin