1,90 boy 105 kg ma hangi motosiklet gider???

Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1,94 boy 90 kiloyum ve ybr 125 kullanıcısıyım motor altımda oyuncak gibi duruyo biliyorum ama ilk tecrübemi bu motorla yapmam gerekliliğini öne süren arkadaşlara çok çok teşekkür ederim. il gruplarından MT-ANTALYA 'yı ziyaret edersen beni ve motorumu ve yaptığımız gezileri inceleyebilirsin
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
141
bence senin ölçülerde birine Honda Goldwing ii giderdi ama fiyat kısıtlamam var dıosun ozaman burgman de uyabılır.
scooter olmaz dıosanda tercıhını chopper lardan yana kullan derım
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
2 aya kadar motosikletimi alıyorum inş.... sorum benim ölçülerime hangi motosiklet gider(1,90 105).... geçenlerde cbr 125 e bindim herkes güldü.... altımda 3 tekerlekli bisikletler gibi durdu.....

7 milyara kadar maddiyatım var .... yardım......
hangi tarz olduğunu geçtim artık.... sadece ss kullanamam şimdilik.....



Mrb,

(0) km Honda CBF 150 4850 tl etiket fiyat diye hatırlıyorum, honda.com.tr den bakarsın, her işini görür. Üstelik evladiyelik bot-mont-kask-eldiven ekipman 1500 tl tutar, sıkıntıya girmezsin. 150 sıkınca da hemen satabilirsin -ki sıkmaz da.

Syg.
 
Katılım
1 Şub 2012
Mesajlar
13
Arkadaşlar konu hortlamaz boy ve kilo üzerine benim gibi buralara bakarak
tavsiye almaya çalişanlar her zaman var.Eski mevzu diye geçmeyin ve 2012 Mart şartlarında , 1:85 boy ve 120 kg. ağırlıklı
kişilerinde motor a yeni başlamak isteyeceklerini unutmadan tavsiyelerinizi bekliyorum
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
219
1.90 boy ve 107 kiloyum. 2008 model Kymco Venox 250 aldım 1 ay önce. Gayet rahat kullanıyorum. Görüntü ve ses olarak da tatmin ediyor. Şu aşamada performans beklemediğini ümid ederek gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim. Sıfırı artık gelmiyor. İkinci elleri 6binTL civarında.
Bu arada Kymco Çin markası değil, Taiwan. Ne kadar fark vardır bilmiyorum ama yabancı forumlarda hakkında olumlu konuşmuşlar. Ben de ona güvenerek aldım. Pişman etmedi çok şükür.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst