- Katılım
- 17 Mar 2007
- Mesajlar
- 7
bende senin ölçülerdeyim ama 195 boy 102 kilo
bence piagio x8 x9 al ama önce ufaktan başla ilk motum vespaydı sonra piagio skiper aldım çok memnun kaldım 140 ibreyi devirirsin büyükte piagiodan şaşma ne yamaha ne honda en iyisi o
bence piagio x8 x9 al ama önce ufaktan başla ilk motum vespaydı sonra piagio skiper aldım çok memnun kaldım 140 ibreyi devirirsin büyükte piagiodan şaşma ne yamaha ne honda en iyisi o

