1,90 boy 105 kg ma hangi motosiklet gider???

Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
7
bende senin ölçülerdeyim ama 195 boy 102 kilo

bence piagio x8 x9 al ama önce ufaktan başla ilk motum vespaydı sonra piagio skiper aldım çok memnun kaldım 140 ibreyi devirirsin büyükte piagiodan şaşma ne yamaha ne honda en iyisi o
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
190 boy 88 kiloyum.. Scooterla başladım.Racing ulaşmak istediğim makina tarzı.Ama bence boyutlar el vermiyor.Başlangıçta CBR125 alamadım,komik oldu dediler.YBR alamadım,küçük dediler.CBF250 dedim,ufak dediler. Şimdi makinayı değiştiricez.Dükkana gittik,Hyosung'a bindim,olmadi dediler.Neye bineyim dedim,Enduro dediler :) Neticede F650,Xt600,DL650 tarzi bişeyler bakıyoruz.Ama yeni başlayacak arkadaşa 600 olmazda 400lük olur,125lik,250lik olur.Benim fikrim budur.Enduro!
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
108
ben dl650 önereyim diyecem ama bütceni asabilir kle500 demis bir arkadas olabilir , hyosung comet i yakindan görmedim bilmiyorum boyutlarini
ama motosiklet kullanmayi ögrenirken CBF500 bana kücük geldi cbf600 ise fazla güclü gelmisti.
DL650 aldim , simdi ne alirsan al ileride Dl650 sahibi olmani dilerim.
125 cc 250cc yi bosver oyuncak gibi kaliyor altimizda (1.94 90kg)
ülkemizde Varadero 125 olsaydi ona yönel derdim.
Burgman da iyi bir tercih olabilir
fiyatlarini bilmiyorum boyutlari ve kendi begenilerim cercevesinde yazdim.
 
Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
278
Beni yanlış anlama ama bugun TV'da izledim. O hani WV kaplumbağ motorlu 3 tekerlekli motorlar varya baya hengameli falan bayada guzel. Benim çok hoşuma gidio. Onlarda olabilir aslında. tabi maddiyatda çok önemli.

cycleblkly0.png
[/URL][/IMG]

en azından buna Benzer bişi :)
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
3
bence kanuni tiger al.bende fazla iri yarıyım tiger kullanıyorum
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
2 aya kadar motosikletimi alıyorum inş.... sorum benim ölçülerime hangi motosiklet gider(1,90 105).... geçenlerde cbr 125 e bindim herkes güldü.... altımda 3 tekerlekli bisikletler gibi durdu.....

7 milyara kadar maddiyatım var .... yardım......
hangi tarz olduğunu geçtim artık.... sadece ss kullanamam şimdilik.....

ben de motorda çok yeniyim. tüm tavsiyelere ve fakat yeni olmama rağmen(aman kimse duymasın) dragstar 650 aldım.bir süre motora dokunmadım.ismini vermeyeceğim bir çin malı cruiseri 100 km. kadar kullandıktan sonra bir cesaret geldi ve dragstarı çıkarıp bindim. biniş o biniş :queen: bir daha da çin malına binmedim.çünkü dragstarı kullanmak daha kolay ve rahat geldi.yalnız sınırlarını bilerek ve henüz çok yeni olduğunu hiç unutmamak gerek. tabi tarz da önemli, diğer tip motorlar daha rahat, daha yetenekli olabilir ama bu iş biraz da sevmek,gönül vermek işi. tavsiyem çin malı yerine düşük modelli ama az kilometreli dragstar olabilir. dediğim gibi diğer modelleri kullanmadığım için onlar hakkında yorum yapamam,benim yazdığım tamamen kişsel deneyimidir.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
108
YBR 125 City düşünüyorum sizce nasıl olur :) Hem yeni başlayacağım için.... Gittim oturdum rahatsız değildi gayet rahattı.
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
bakıyomda herkeşler boy kılo olayına gırmıs bıde oldu olcak boy portre ozgecmıs biografi falanda yazsaydınız manken hesaaabı:p FOODENGİNER kardes senın ebatların bana cok yakın hatta aynı dıebılırız ben sana GTR 250R Öneririm hem fiyat acısından rahat ve temız bı sekılde 2.el bulursun..kaslı bı makına ustunde emanet durmassın valla ben bindim çok heybetli olduk motorla beraber sana da tavsiyeederim sürüş keyfi race ile nerdeyse 1 e1. bi bak derim bu alete:cat:
 
Katılım
7 Ocak 2008
Mesajlar
96
Benim de 6000Ylt param vardı ve SS ile başladım. 29Hp olduğu için yüksek hıza çıkmıyor. Fren ve denge mükemmel.165Kg ile birbirinizin cüssesini tamamlarsınız..Hyosung 250R
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
65
bende senin kilolarında bir insan olarak xt125r ilk bindiğimde iyi durdu demişlerdi.ben senin yerinde olsam cross tarzı motor alırım.hem daha yüksek daha gösterişli......
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
116
sen kesinlikle bmw al o fiyata 97 model daha 28.000 kmde bildiğimiz motor f650 7.000 ytl ye veriyorlar
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Eski bir konu ama yinede yaziim..
Bende 1.93 ve 80 kiloyum.
Altımda en sırıtmayan tür Cross-Enduro'lar (Yamaha XT660, KTM640 vb.) ve 600cc üstü cruiserlar. (Shadow, Intruder vb.)

Benim tercihim Cross-Enduro'lardan yana.. Ama çok çalışmam lazım! :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
bu MİNİK abim tanıyanınız vardır,
baska bır sıteden tanırım,

192 boy 108 kg kadar:D,
sanırım bu motor işini görecektir...
motor gayette hoş duruyor altında:D:D:p



Güncellll:p:p
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
140
Arkadaşım benim boyumda 1.97 açıkcası kendime uygun motor bulamıyacağım diye korktum ama en sonunda idarelik bir motor buldum...Marka olarak ne düşünüyorsun bilmiyorum ama 150Cc altını almanı tavsiye etmem...
 

h2o

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
145
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben karışmıcam çünki 2 sene oluyor sen bunu yazalı foruma 2 ay sonra demişsin demekki oooo ...köprülerin altından bayaa su geçmiş..:):):)
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
108
Ya ben 1.98 boyla ybr 125 almayı planlıyorum :D altımda küçük durması beni rahatsız etmiyor. Ben rahat edeyim yeter diorum da tabii herşeyden önce denemek lazım. Var mı benim kalıplarda deneyen bir babayiğit :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst