08.03.2010 da GSR600 leniyorum :))

Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
güle güle bin dostum motor çok temiz herkesin hayali bir makina...

iyi günlerde kazasız belasız kullanman dileklerimle...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam arkadaşım,

Hayırlı uğurlu olsun şimdiden. Kazasız belasız kullanmanı dilerim. Marka olarak suzukiden eziyet çekeceğini pek sanmıyorum umarım yanılmam. Türkiye de belki en iyisi değil -yaygınlaşma açısından-, ama bir japona en iyi marka hangisi diye sorarsan cevabı bu marka oluyor.

Fevzi bey ve yücel motor hakkında güzel şeyler duydum şimdiye kadar. Hatta google da yücel motor diye arat çıkıyor bazı yorumlar.. zamanında gs500 ü alırken ben de onlara emanet etmiştim, bir müddet misafir olsun diye. cilasında bile çizik yoktu motosikletin, güvenecek yer bulmak sorundu. sağolsunlar yardımcı olmuşlardı fazlasıyla.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Selam arkadaşım,

Hayırlı uğurlu olsun şimdiden. Kazasız belasız kullanmanı dilerim. Marka olarak suzukiden eziyet çekeceğini pek sanmıyorum umarım yanılmam. Türkiye de belki en iyisi değil -yaygınlaşma açısından-, ama bir japona en iyi marka hangisi diye sorarsan cevabı bu marka oluyor.

Fevzi bey ve yücel motor hakkında güzel şeyler duydum şimdiye kadar. Hatta google da yücel motor diye arat çıkıyor bazı yorumlar.. zamanında gs500 ü alırken ben de onlara emanet etmiştim, bir müddet misafir olsun diye. cilasında bile çizik yoktu motosikletin, güvenecek yer bulmak sorundu. sağolsunlar yardımcı olmuşlardı fazlasıyla.
2.000 km sonra bakımı var. Bakım günü geldiğinde nereye gideceğim henüz belli değil. Tavsiyelere bakacaz.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:18 ----------

güle güle bin dostum motor çok temiz herkesin hayali bir makina...

iyi günlerde kazasız belasız kullanman dileklerimle...
Tşk ederim, hakikaten makina çok temiz. Bir sıkıntım yok. Ve inanılmaz torklu. YBR250 binince sanki gitmiyor gibi geliyor. Yamahanın FZ6 nakedini gördüğümde bir kez daha tercihimi suziden yana kullandığım için içim çok rahat. Çok memnunum darısı olmayanların başına. Ve unutmadan herşey bir hayalle başlamakda. Gerisi size kalmış :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
hayırlı olsun...motor bir harika 4 silindir neymiş öle abi ya...geçen vatan caddesinde ışıklarda durdum önümde gsr600 tam eksozunun dibindeyim dedim biraz motor sesi dinliyeyim benim cbften ses çıkmıyoda:)nasıl bir tok sestir nasıl insanın içini hoplatıyor bayıldım motorun sesine ama çok yakıyo be abi kamyonla gezsen okadar yakmaz:)kazasız belasız kullan inş...
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Evet yakıt konusunda haklısın. Ama çok yakıyor derken yanılıyosun. standardı ne ise onu yakıyor. Birde şöyle kıyasla altındaki makina tek silindir 150cc gücü 10-15 hp yakıtı 12-15 arası, bu makina 4 silindir 600 cc, 98 hp 26-30 arası yakmakta. TR yakıt pahalı olduğundan makinaların suçu yok. Ama gülü seven dikeninede katlanacak bu böyle. Ya arkadan bakarsın, yada binersin. Özeti bu.
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
biz tek silindirle baş edemezken...:p
Metehan abi, Cbf kaç kmde?
Seni tanıdım tanıyalı geziyosun, Ümmet gibi heryerdesin. Aldık ama yapamadık ki senin kadar yol :mrgreen: Emin ol bende baş edemiycem galiba. Elimde bidon yakalanırsam şaşırma :p
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
407
dostum sanki lastiklerinin de zamanı gelmiş. orjinal lastikleri var üzerinde dimi. benim de lastik değiştirme zamanım geldi ne yapacağımı bilmiyorum. inşallah toto dan loto dan bişeyler çıkar da değiştiririm lastikleri.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
dostum sanki lastiklerinin de zamanı gelmiş. orjinal lastikleri var üzerinde dimi. benim de lastik değiştirme zamanım geldi ne yapacağımı bilmiyorum. inşallah toto dan loto dan bişeyler çıkar da değiştiririm lastikleri.

vaybe hocam bu motorun hastasıyım ama aldııktan sonra lastik değiştirmek için toto loto çıkmasını beklersek yandık:)
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
aramıza hoş geldin =)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:40 ----------

anlaşılan motor alınmış ancak hani fotoğrafları?

Not: cumartesi artçımla Kemer'e kadar gidip geldik full depoyu 77 km sonunda tekrar fulledim 20 tl'ye. km'de 0,260 tl yakıyor yaklaşık

şehir içinde dur kalk çok olduğundan yakıyor benimde 20 tl ye 60 km gittiğine göre normal =) antalyaya gelicem cuma günü görüşelim.ayrıca ben lasitkleri yeni değiştirdim michelin arka 190 öne 120 taktım kargoda dahil 610 lira verdim aldığım abimiz süper bir insan ve yıllardır bu işi yapıyor almak isteyene aynı koşullarda yardımcı olabilirim. lastik markası michelin pilot sport ve lastiği hangi koşullarda kullanıcaksınız ona göre öneri sunuyor .
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehan abi, Cbf kaç kmde?
Seni tanıdım tanıyalı geziyosun, Ümmet gibi heryerdesin. Aldık ama yapamadık ki senin kadar yol :mrgreen: Emin ol bende baş edemiycem galiba. Elimde bidon yakalanırsam şaşırma :p

kankam imzamda yazıyor ...52.000 km 2007 Ocaktan beri makina cayır cayır asfalt eskitiyor...:p genelde işten eve evden işe ...yahu elim ayağım oldu makina...:cat: bizim metreslerimiz motorlarımız...hacı makinan iyi hoş ama gelirin sabitse işin zor...Allah sana sabır versin...istediğin yere gidemezsin...istediğin yere çok kısa zamanda ulaşırsın vs...yani bu hevesin kısa zamanda bitecek ve makinay fazla zarar etmeden satma fikri kafanda yer edecek...daha insaflı bir makina alacaksın...ahanda buraya yazdım...az hevesini al yeter ki...:rendeer:
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
dostum sanki lastiklerinin de zamanı gelmiş. orjinal lastikleri var üzerinde dimi. benim de lastik değiştirme zamanım geldi ne yapacağımı bilmiyorum. inşallah toto dan loto dan bişeyler çıkar da değiştiririm lastikleri.
Lastiklerimin durumu iyi. 9800 idi km aldığımda. Zaten sıfır lastikde bitik gibi duruyor. Diş derinliği diğerleri gibi değil ki. Ve lastikler bu arada beni rahatsız etmiyor. Henüz bir sıkıntı yaratmadı. Duruma göre yinede bakabiliriz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:12 ----------

kankam imzamda yazıyor ...52.000 km 2007 Ocaktan beri makina cayır cayır asfalt eskitiyor...:p genelde işten eve evden işe ...yahu elim ayağım oldu makina...:cat: bizim metreslerimiz motorlarımız...hacı makinan iyi hoş ama gelirin sabitse işin zor...Allah sana sabır versin...istediğin yere gidemezsin...istediğin yere çok kısa zamanda ulaşırsın vs...yani bu hevesin kısa zamanda bitecek ve makinay fazla zarar etmeden satma fikri kafanda yer edecek...daha insaflı bir makina alacaksın...ahanda buraya yazdım...az hevesini al yeter ki...:rendeer:
Metehan abi, evet hakikat ordada. Yakıt ve masraf. Ama dedim ki 4 silindire bineceğim YBR250' yide mumla arayacağım. Dolayısıyla dediğimi yaptım GSR aldım. Hayat renk değiştirmekde, GSR da satar isem bir daha motor da almam, alamam. Bari almışken rüzgara dalayım. Durumumda müsait. Sigaraya karıya kıza yedireceğime varsın hayalim yesin,yaksın. Selamlar Murat:)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
hayırlı olsun yazdım mı hatırlayamadım ama hayırlı olsun..
michelin 2ct tavsiye ederim ben onu kullanıyorum,
yağ değişim vaktim geldi benim de ilk defa gidicem servise..
benden önce gidersen fikirlerini dinlemek isterim:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
[/COLOR]
Metehan abi, evet hakikat ordada. Yakıt ve masraf. Ama dedim ki 4 silindire bineceğim YBR250' yide mumla arayacağım. Dolayısıyla dediğimi yaptım GSR aldım. Hayat renk değiştirmekde, GSR da satar isem bir daha motor da almam, alamam. Bari almışken rüzgara dalayım. Durumumda müsait. Sigaraya karıya kıza yedireceğime varsın hayalim yesin,yaksın. Selamlar Murat:)

param var abi her türlüü diyosun yani...o zaman ybr 250 de zaman kaybetmişin canım...her kmnin tadını çıkar...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
44
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resim isteriz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst