- Katılım
- 11 Mar 2005
- Mesajlar
- 479
- Konu Yazar
- #61
Tşk ederim.Servise girersen beni bilgilendir.Lastik konusun da henüz sıkıntım yok. Olur ise konuşuruz. Hatta servise gideceğinde beni ara belki bende takılırım sana. 532 674 40 67 Murathayırlı olsun yazdım mı hatırlayamadım ama hayırlı olsun..
michelin 2ct tavsiye ederim ben onu kullanıyorum,
yağ değişim vaktim geldi benim de ilk defa gidicem servise..
benden önce gidersen fikirlerini dinlemek isterim![]()
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:28 ----------
Hayır abi, zaman kaybı yok. O makinanın tadı başka. YBR' nin yeri çok farklı. Yukarda Allah var, hiç üzmedi. İmkanı ayarlayabilirsem 2side garajda kalacak.param var abi her türlüü diyosun yani...o zaman ybr 250 de zaman kaybetmişin canım...her kmnin tadını çıkar...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:30 ----------
:mrgreen:Aldım, 4 depo benzinde yakdım ama elim bir türlü değmedi resim çekmeye, geç oldu ama koyduk bakalım.08.03.2010 da alacam diyor![]()