08.03.2010 da GSR600 leniyorum :))

Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Merhabalar;
4 silindir merakından dolayı yakında bir GSR sahibi olacağım, çok hayal etmiştim sonunda olacak gibi. 08.03.2010 da kısmet ise alıyorum makinayı. Bordro, 10.000 kmde. Şimdilik forumdan okuduğum kadarı ile, rüzgar konusunda camdan ve aynadan sorun yaşayacağım aşikar. Dolayısıyla ilk etapda ayna ve cam bakmam gerekiyor. Aynı zamanda servis olarak nereye gitmeliyim? Suzuki servisleri çok fazla yok, umarım sorun yaşamam. Motor hakkında siteden bayağı araştırmam oldu ama yinede yamahadan sonra suziden çekinir gibiyim. Umarım makina bize sorun çıkarmaz. YBR250 şimdilik satılana kadar garajda kalacaki kalbim ondan ayrılmayı hiç istemiyor :( Selamlarımla Murat ERDEM
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
:) aramıza hoşgeldin. ama üzülerek söylemeliyim ki; bu yüksek dozdan sonra artık iflah olmazsın.

sana tavsiyelerim:

1- ön camı ane motor hakan beyden alabilirsin. oldukça uygun veriyorlar. mümkünse açık renk olanından al. çok hoş duruyor.

2- ayna konusunda haklısın. imakn olsa da aynayı gidondan sökebilip başka bir yere monte etsek...

3- koruma demirlerini ihmal etme. mutlaka kaliteli bir koruma demiri taktır
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
:) aramıza hoşgeldin. ama üzülerek söylemeliyim ki; bu yüksek dozdan sonra artık iflah olmazsın.

sana tavsiyelerim:

1- ön camı ane motor hakan beyden alabilirsin. oldukça uygun veriyorlar. mümkünse açık renk olanından al. çok hoş duruyor.

2- ayna konusunda haklısın. imakn olsa da aynayı gidondan sökebilip başka bir yere monte etsek...

3- koruma demirlerini ihmal etme. mutlaka kaliteli bir koruma demiri taktır
Yürekçe tşk ederim, Motorda Devil var, Givi Koruma var, Suzuki radyötör koruma var. Gerisini ben alcam artıkın, anes motor bir bakayım suzuki sitesinde varmı. Birde motor hakkında beni bilgilendirirmisin 532 674 40 67. Selamlar Murat
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
murat abi hayırlı olsun. uzun zamandır düşünüyordun zaten, sonun da kavuşuyorsun. allah kaza bela vermez inşallah. güle güle bin.:rendeer: bu arada gelincik için sedatla irtibata geç abi, belki alır:queen:
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
393
İstanbul'da olduğunu varsayıyorum.

Maslak'ta Fevzi usta (Yücel Motor) Suzuki konusunda tek geçilecek isimdir. Diğer servislere göre biraz tuzludur ama Fevzi veya Yasin ustaya motoru bıraktığınızda, gözünüz arkada kalmaz.
 
Katılım
31 Eki 2006
Mesajlar
602
Merhabalar;
4 silindir merakından dolayı yakında bir GSR sahibi olacağım, çok hayal etmiştim sonunda olacak gibi. 08.03.2010 da kısmet ise alıyorum makinayı. Bordro, 10.000 kmde. Şimdilik forumdan okuduğum kadarı ile, rüzgar konusunda camdan ve aynadan sorun yaşayacağım aşikar. Dolayısıyla ilk etapda ayna ve cam bakmam gerekiyor. Aynı zamanda servis olarak nereye gitmeliyim? Suzuki servisleri çok fazla yok, umarım sorun yaşamam. Motor hakkında siteden bayağı araştırmam oldu ama yinede yamahadan sonra suziden çekinir gibiyim. Umarım makina bize sorun çıkarmaz. YBR250 şimdilik satılana kadar garajda kalacaki kalbim ondan ayrılmayı hiç istemiyor :( Selamlarımla Murat ERDEM
Al tabi 4 silindir benzin olmuş zaten 4 lira :queen:
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
murat abi hayırlı olsun. uzun zamandır düşünüyordun zaten, sonun da kavuşuyorsun. allah kaza bela vermez inşallah. güle güle bin.:rendeer: bu arada gelincik için sedatla irtibata geç abi, belki alır:queen:
Saol Reşit tşk ederim. Şimdilik gelincik kalacak gibi, Sedata selam söyle az gezsin biriktirsin :mrgreen:
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Merhabalar;
ama yinede yamahadan sonra suziden çekinir gibiyim.

abicim bu çekincen hiç bir şekilde olmasın bütün büyük motor kullanıcılarına (1000 cc üzeri race) sor hepsi sana yamahadansa suzuki daha iyidir diyecek bundan emin olabilirsin servis ve yedek parça olarak suzuki daha ucuzdur
sonuç olarak suzuki sadece motorlu araç üretiyor yamaha ne öle org markası:queen:
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
407
inan tercih ettiğin motorun dengesi diğer motorların hepsinden daha iyidir. uzun yolda (yol durumuna bağlı olarak) pek titrreşim hissetmezsin, artçınla dahi gaz açtığında gitmem demez. ama muhakkak ön cam taktır yoksa rüzgar felaket çarpıyo.
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Hayırlı olsun:rendeer:
Abi tşkler, bu sene yine tekirdağ, saray yaparsak peşinizdeyim, beni almadan gitmeyin. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:14 ----------

inan tercih ettiğin motorun dengesi diğer motorların hepsinden daha iyidir. uzun yolda (yol durumuna bağlı olarak) pek titrreşim hissetmezsin, artçınla dahi gaz açtığında gitmem demez. ama muhakkak ön cam taktır yoksa rüzgar felaket çarpıyo.[/QUOTE Uzun yola YBR250 ile çok çıktım, Allah var kral gibiydi. Çok keyifli oldu. Ama 120 ile seyretmek ve dürtülmek bazen sıkıntı yarattı. Ben esasında nakedciyim, FZ6dan daha yakışıklı ve esaslı duruyor GSR. YBR250 ilk aldığımda babaçilerle levent BPde buluştuk, benim makina sıfır yıl 2008 millet benimkine bakar iken 2 adet kırmızı gsr geldi eksozlu yakıt almaya o an onlara bittim bitiş o bitiş. Yakıtı makıtı sorun değil, hayatımı imrenerek arkadan bakmayla artık geçiremem, benimde bişeyler yapma zamanım geldi. 2000lerde Kuralkanın webinde dolaşırken honda 125 liğe imrenirdim, sabır hayal çalışma derken 2006 ybr125 2008 ybr250 2010 kısmetse GSR600 ile olacak, sonrasını bilemem belki bırakırım belkide o beni emekliye ayırır, ama sonuç olarak 1987den beri içimdeki rüzgar sevdası ve motor aşkını yaşamış olurum, durum bundan ibaret. YBR250 şimdilik garajda onuda kullanacam, ona çok atıp tutanlar oldu, Kanuni racerlar, hyolar vsler ama şimdi hepsi mezarda YBR hala hayatta hemde aslanlar gibi hakkınıu yiyemem. Umarım garajda ben yokken rahat dururlar. Rengi özellikle aynı seçtim 2 sininde şasisi gri ve motor rengi bordro 2 side naket. Sevgiyle kalın.:)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Saol Reşit tşk ederim. Şimdilik gelincik kalacak gibi, Sedata selam söyle az gezsin biriktirsin :mrgreen:

hacı benim askerlik var yoksa gelincik kaçırılmayacak fırsatta:cherry:bakarsın 2 sene daha sende kalırda ozaman bişeyler olur:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
hacı benim askerlik var yoksa gelincik kaçırılmayacak fırsatta:cherry:bakarsın 2 sene daha sende kalırda ozaman bişeyler olur:mrgreen::mrgreen:
Reis sana felek vurmuş, geçmiş olsun. Nöbete giderken araçtan başını çıkar, rüzgar yüzüne boynuna vursun, şimdilik böyle idare et. :p
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
3
Rabbim kaza bela vermesin. Forumdan bir çok büyüğümüzün üzücü haberlerini aldık. Her motorunu değiştiren yada yeni bir motor alan arkadaşımız için aynı duayı ediyoruz. Hayırlı sürüşler olsun hayrını gör.
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yüklen yüklen,,nerde haber,nerde resimler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst