- Katılım
- 11 Mar 2005
- Mesajlar
- 479
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar;
4 silindir merakından dolayı yakında bir GSR sahibi olacağım, çok hayal etmiştim sonunda olacak gibi. 08.03.2010 da kısmet ise alıyorum makinayı. Bordro, 10.000 kmde. Şimdilik forumdan okuduğum kadarı ile, rüzgar konusunda camdan ve aynadan sorun yaşayacağım aşikar. Dolayısıyla ilk etapda ayna ve cam bakmam gerekiyor. Aynı zamanda servis olarak nereye gitmeliyim? Suzuki servisleri çok fazla yok, umarım sorun yaşamam. Motor hakkında siteden bayağı araştırmam oldu ama yinede yamahadan sonra suziden çekinir gibiyim. Umarım makina bize sorun çıkarmaz. YBR250 şimdilik satılana kadar garajda kalacaki kalbim ondan ayrılmayı hiç istemiyor
Selamlarımla Murat ERDEM
4 silindir merakından dolayı yakında bir GSR sahibi olacağım, çok hayal etmiştim sonunda olacak gibi. 08.03.2010 da kısmet ise alıyorum makinayı. Bordro, 10.000 kmde. Şimdilik forumdan okuduğum kadarı ile, rüzgar konusunda camdan ve aynadan sorun yaşayacağım aşikar. Dolayısıyla ilk etapda ayna ve cam bakmam gerekiyor. Aynı zamanda servis olarak nereye gitmeliyim? Suzuki servisleri çok fazla yok, umarım sorun yaşamam. Motor hakkında siteden bayağı araştırmam oldu ama yinede yamahadan sonra suziden çekinir gibiyim. Umarım makina bize sorun çıkarmaz. YBR250 şimdilik satılana kadar garajda kalacaki kalbim ondan ayrılmayı hiç istemiyor