07 Ağustos 2013 Çarşamba Arife günü, İzmir, Urla'ya

Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
O güzergahta herzaman rüzgar var :mrgreen:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Aha mıctık naked motorla aptal olcaz yine :D agrı kesici alim bari :D
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Mesele aptal olmak değil yeğen, mesele kaç kişiden dayak yediğin :mrgreen: Ben mesela genelde on kişi olarak düşünüyorum :queen: inşallah Balıkesir-Manisa taraflarında rüzgar çok uzun sürmez de bir an önce içinden geçip gideriz. ::sm_smile
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
abı cometı o kadar etkılıyor mu ruzgar ben gtr ıle kopruden gecerken bıle ruzgar esınce serıt degısıyorum neredeyse he şu izmitte kı viyaduk ucurtma mısalı sallıyor :)

Yan rüzgarda gtr kadar etkilenmiyor ama onden gelen ruzgarladan gtr daki gibi kacma saklanma gibi bir durum yok direk rüzgarı göğüslüyorsun...
 
Katılım
6 Ağu 2013
Mesajlar
28
cc im yetmiyor gelemiyorum, yoksa bu bayram ist.da tek başıma yalnızlığa terkedildiğimdem gelirdim. :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
Hadi az kaldı yolculuğa ağızlar kulaklardadır şimdi :) çok canım yanıyor çooook :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
Bu akşam cemaati toplada akşam buluşalım.Gider ayak nur yüzleriniz bir daha görem :)
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Son saatler.
Biraz emekli kıvamında bir gezi olacak ama 4,5 günde olabilecek en iyisini yapmaya çalışıcaz
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
eşeği yükledim yola hazır :D

1149442_551548724902617_1445704745_o.jpg


1077854_551548751569281_866899727_o.jpg


Araçlar perondan ayrılmak üzere son çağrı :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst