Beni almadan döndünüz yani :mrgreen: ben iki gün de ölüdenizde takılıp öyle dönücem kismetse ::sm_smile
Bu haftasonu festivalim var, enerji depolamam lazım :mrgreen:
Kacırmışım hemen bakimÇok şükür. Herşey yerli yerinde çok şükür.. Konu da açtım Ege'den geldiğim gibi. Sıcağı sıcağına Ege Turu" konu başlığı.. :cat: