Aha mıctık naked motorla aptal olcaz yineagrı kesici alim bari
![]()
abı cometı o kadar etkılıyor mu ruzgar ben gtr ıle kopruden gecerken bıle ruzgar esınce serıt degısıyorum neredeyse he şu izmitte kı viyaduk ucurtma mısalı sallıyor![]()
cc im yetmiyor gelemiyorum, yoksa bu bayram ist.da tek başıma yalnızlığa terkedildiğimdem gelirdim.![]()
Hadi az kaldı yolculuğa ağızlar kulaklardadır şimdiçok canım yanıyor çooook
![]()
yarın karla karışık doluu yagacakmıs![]()
Bu akşam cemaati toplada akşam buluşalım.Gider ayak nur yüzleriniz bir daha görem![]()
Valla güzel olurdu ama benim daha cantamı hazırlamam lazım eksik gedikler var onları tamamlamam gerekiyor :/
Öyle olsun bakalım,başka bahara inş.
Son saatler.
Biraz emekli kıvamında bir gezi olacak ama 4,5 günde olabilecek en iyisini yapmaya çalışıcaz
inşallah bir gun denk gelirde beraber süreriz kardeşim...Hadi hayırlı yolculuklar,dikkatli sürün arkadaşlar.