07.08.2005 Antalya Çaltıcak Buluşması (Resimler Eklendi) ...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
:cherry: Abi ya ne zaman mangaldan et kaçırdığımı gördün :p, hadi Hüseyin abi neysede ya ben, çok üzüldüm şahsen böyle düşünmene, ben genelde pişip tabağa konduktan sonra saldıran tiplerdenim :), ama Hüseyin abi için birşey diyemem direk mangaldan ekmek arasına bizde orada et beklerken birde bakmışız ki Hüseyin abim bize kemikleri atıyor hehehe ...
 
Katılım
23 Ara 2003
Mesajlar
203
hakan abi bak naaplım biliyon sen yap gene mukemmel yapıyon saten bızde cırak olalım :) sten denize felan da gircez butun gun ordayız degilmi nasıl osla ıkı ogun yerız saten.
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
344
sakamaka bu sefer kokorec ısıne gırsekmıkı dııye dunuyorum enazında yarım kilo alıp deneyelim derim tutarsa bundan sonra koko takılırz :bounce:
 
Katılım
23 Ara 2003
Mesajlar
203
kokerec pisirmek cok zahmetli gibi duruyor tava ile yapsak dıcem tava bulmak bir sorun is oalcak o bir sorun ama o kokoreccıler gıbı demıre geçirip yapa bılsek belkı bir ihtimal halederız.guvenen varsa kendıne alalım istersenız.
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Abi yarım kilo alırız ama olurda tutarsa millet birbirini yer bu sefer :cherry: neyse Aydının cezası vardı zaten gönderir aldırırız :p iki adım yer nede olsa ...
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
ben yaparım yapmasınıda kokusundan doyup bir şey yiyemiyorum. Ben yine mangalı kömürü hazırlarım Ondan sonra kendin pişir kendin ye modeli.
 
Katılım
22 Haz 2004
Mesajlar
335
Kokoyu kim ince dilimler haline getirecek?Pirzola gibi yenmez ki o? Bence gereksiz. Biz yine et + tavuk alalım afiyetle yersiniz.(Yersiniz diyorum dikkat! ben dietteyim.Yüzüp güneşlenicem ben :cherry: )
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
344
hakan abinin bıcagıyla o kokorecı mılyonlarca parcaya bile dilimleriz kafana takma :cherry:
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
Arkadaşlar kokoreç pişirmesi sorun değilde Şimdi orda kokuyu duyan bizim tezgaha damlayacak. Adam 2 milyonluk kokoreçe 10 milyon teklif edecek dayanamayıp satacağım hepsini siz denizdeyken. Aç kalacaksınız o yüzden kıyma ve tavuk alalım.
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Abi ben satıcı değilim yiyiciyim :p yesenize olum :cherry: ...
 
Katılım
22 Haz 2004
Mesajlar
335
Sen short-mayo filanda getirme kaan donla girersin :cherry: Hatta sana sanayi tipi büyük traktör iç lastiğinden simitte yapayim bir elinde kokoreç simitin üstünde güneşlene güneşlene keyifle kokonu yersin :cat: Sahile döndüğündede kagpuz kesegrik :)

Puhahahaha iyi yazdım ama ha! :queen: 1 saniye söyle manzarayı hayal etmeye çalışsana! Semihin-Aydının-Benim-Hüseyinin-Hakanın-Senin göbeginde 1 tane iç lastikten yapılma simit, altımızda beyaz-siyah-yeşil-mavi (zevkinize göre seçin işte) donlar.. Sahilde bi o yana bi bu yana koşuşturuyoruz! Hatta utanmayıp birde fotoğraf çektiriyoruz! :pl:

Yılın komedisi olur kesin! Hahaha Yıkıldım! :mrgreen:
 
Katılım
23 Ara 2003
Mesajlar
203
muhahahahahahha

valaha cok komedi yaaa

ama bir ayndanda dusunuyorum dedıgın sankı cok hoş rahat birşey hayatın tadıgı :p kım ıstemez denızde yatacak sureklı bır elınde içki :)
 
Katılım
15 Ağu 2004
Mesajlar
1,492
forrap' Alıntı:
Genemi yaaa :salut: :salut: bişey değil bi tarafımız şişecek abi :pale: ohhhhhhhhh gezin gezin biz burada takılıyoz tek tabanca...Zaten en sonunda taşınacam antalya ya bide aydın abinin tam karşısına internet cafe açtıkmı tamamdır :p Şakası tabi bu işin gözü olanın gözü çıksın umarım çok eğlenirsiniz gene o meşhur fotolardan falanda eklersiniz bizde orada olmasakta yetiniriz artık fotolarla... :cat:

kardeş her zaman kapımız açık gelene hatda açık davetiye gel misafirim ol bir ara ekibi toplayalım gene, ayrıca net cafe açarsan kötrülük yerine iyilik yaparsın hem benim için Antalyaya taşınma bahanesi çıkar :cherry:

Ates' Alıntı:
Kokoyu kim ince dilimler haline getirecek?Pirzola gibi yenmez ki o? Bence gereksiz. Biz yine et + tavuk alalım afiyetle yersiniz.(Yersiniz diyorum dikkat! ben dietteyim.Yüzüp güneşlenicem ben :cherry: )

geç bu ayakları o kokuyu duyupta yememen elinde olmuyacak ama ben dietdeyim dersen seni zincirleriz nefsine hakim ol diye hem dieti bozmazsın :cherry:

Ates' Alıntı:
Sen short-mayo filanda getirme kaan donla girersin :cherry: Hatta sana sanayi tipi büyük traktör iç lastiğinden simitte yapayim bir elinde kokoreç simitin üstünde güneşlene güneşlene keyifle kokonu yersin :cat: Sahile döndüğündede kagpuz kesegrik :)

Puhahahaha iyi yazdım ama ha! :queen: 1 saniye söyle manzarayı hayal etmeye çalışsana! Semihin-Aydının-Benim-Hüseyinin-Hakanın-Senin göbeginde 1 tane iç lastikten yapılma simit, altımızda beyaz-siyah-yeşil-mavi (zevkinize göre seçin işte) donlar.. Sahilde bi o yana bi bu yana koşuşturuyoruz! Hatta utanmayıp birde fotoğraf çektiriyoruz! :pl:

Yılın komedisi olur kesin! Hahaha Yıkıldım! :mrgreen:

walla halimizi düşünüyorumda kesin bizi plajdan topluca kovarlar :cherry:
 
Katılım
23 Ara 2003
Mesajlar
203
Kovalasınlar bakalım nereye kadar biz geri gelir gene kovalarlar geri geliriz :D amam da geyik yaptık yahuu.
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Arkadaşlar gezi günü yaklaşıyor yok mu başka gezimize katılmak isteyen ?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya canımcıklarım sizleri çok kıskanıyorum desem yalan olmaz. antalya kebap sizler kebap. ama fotoğrafları yayınlayın. bombacıklara dikkat edin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst