07.08.2005 Antalya Çaltıcak Buluşması (Resimler Eklendi) ...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
antalya grubu bir günde fethiye tarafına doğru gelinde hepberaber buluşalım ya fethiye marmarisle antalyanın tam arası ölüdenize gideriz :cat:
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
254
BBRR' Alıntı:
antalya grubu bir günde fethiye tarafına doğru gelinde hepberaber buluşalım ya fethiye marmarisle antalyanın tam arası ölüdenize gideriz :cat:
sevgili bbrr biz daha geçen hafta geldik ölüdenize hisarönüne kayaköye.çok güzel yerler hatta hakan bey de gitmiş ama birbirimizden haberimiz olmamış.ama antalya grubu isterse onları yakaparka götürmek isterim hem sen de gelirsin ortada buluşmuş oluruz.ona göre. :king: :king: :king:
 
Katılım
15 Ağu 2004
Mesajlar
1,492
inan bana aklım daha Antalyada çok güzel bir gündü hatda süper üstü bir gün oldu 2 haftadır yaşadığım sinir stresi atdım ve diğer gezilere göre en güzeli bu gezi oldu bence her gezide dahada iyi oluyoruz deniz,mangal,muhabbet ve yavaş gitme yarışması çok güzeldi fotoraflar en kısa zamanda elinizde olucak :cat:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
344
agustos ayı sonu weya eylul bası gıbı bı oludenız harbıden yapalım yaw gerekırse sabah 5te cıkarız yola yada cumartesı gece :bounce:
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
254
fromalanya' Alıntı:
agustos ayı sonu weya eylul bası gıbı bı oludenız harbıden yapalım yaw gerekırse sabah 5te cıkarız yola yada cumartesı gece :bounce:
helal olsun abi sana antalya grubunun dikkatine.sabah saat 06.00 da çıksak saat 10.00 en geç ölüdenizdeyiz.ama 3 saate yakaparka varırız.süper bir yer tam bir doğa harikası oradan da fethiye saklıkent ooo süper olur.SAYGILAR
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Resim(075).jpg


Son ihtiyaçların tamamlanması için duraklanan benzin istasyonu .

Resim(076).jpg


Yüzme bilmeyen arkadaşlar için kamyon tekeri iç lastiği almak amacıyla durakladık :) .

Resim(078).jpg


Yorulduk ve haliyle yayıldık :D .

Resim(079).jpg


Lidyalılardan kalma bir mangal ve etrafındaki granitler :p .

Resim(080).jpg


Ben ve ablam, sabah kahvaltısı isin uscuk kesiyorum :p .

Resim(082).jpg


Çıplak olan arkadaşımız Ateş, Kaan (Kırmızılı), oturak kültürü olmayan arkadaş Özgür :p, bakışlarıyla etkileyen şahıs Özgün (Özgürün KArdeşi)

DSCI0002.JPG


Hüseyin abinin yüzünde yemeğin başlayacak olduğunun sevincini zaten görüyorsunuz :p.

DSCI0004.JPG


Savaş başladı ...

DSCI0005.JPG


Hakan abim yine bir tarih yazıyor :).

DSCI0007.JPG


Hüseyin abi "kimseyi tanımam" diyor ve Kaanın elindeki etin onun olduğunu idda ediyor :D.

DSCI0008.JPG


Sonunda aldı ...

DSCI0009.JPG


İşte Ateş ve kucağında oturan ise göbeği :p

DSCI0011.JPG


Ağaçtan indirip zorla fotoğrafını çektik sonra kaçtı :)

DSCI0013.JPG


Bira keyfi. Onaylamıyorum ama içtiler işte :p .

DSCI0014.JPG


İşte sizlere koskoca bir aile ...

DSCI0015.JPG


DSCI0017.JPG


Motorlarımız ve kask kafalı olmadığımızın açıkca bir örneği :).

DSCI0018.JPG


DSCI0019.JPG


En yavaş kim gidecek yarışının başlangıcı :).

DSCI0035.JPG


Yarışa fazla kaptırdım sanırım :).

DSCI0028.JPG


İskambil ...

DSCI0030.JPG


Ateşi motordan indiremedik :p .

DSCI0031.JPG


Geri dönüyoruz .

DSCI0039.JPG


Klasik Türkish ybR ön paneli (Designe By Ferdi) :p

DSCI0033.JPG


Aydın kardeşimiz yeni avartarı için hiçbir fedakarlıktan kaçınmayarak 45 derece sıcakta montunu eldivenlerini kaskını giydi ve geçti objektiflerin karşısına :) .

DSCI0032.JPG


DSCI0037.JPG


DSCI0040.JPG


DSCI0042.JPG


DSCI0043.JPG
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
Denize girdiğimiz fotoğraflar nerde arkadaşlar. Aydın denize atlarken iyi poz vereyim diye havada asılı kalmıştı :queen: O resim nerde. Çok eğlenceli oldu. İnanılmaz güzeldi. Denizde baya yorulmuşuz.
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Abi o fotoğraflar eğer Ateşin makinadaysa 1-2 ay sonra alırız artık :) ...
 
Katılım
15 Ağu 2004
Mesajlar
1,492
bölüm 2 + deniz resimleri

1.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

2.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

29.jpg

3.jpg

30.jpg

31.jpg

32.jpg

33.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg


powered by Ateş :bounce: hosted by Kaan :bounce: Sending by Aydın :bounce:
 
Katılım
23 Ara 2003
Mesajlar
203
hepinizi öpüyorum daha nice geziler dilegi ile ( sankı dogum gunu kutladım :p )
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
254
he he

cerecc' Alıntı:
hepinizi öpüyorum daha nice geziler dilegi ile ( sankı dogum gunu kutladım :p )
bizlerde seniöpüyoruz kaan cerecc güzel geziydi.gün geçtikçe daha da güzelleşiyor sanırım. :king:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst