07.08.2005 Antalya Çaltıcak Buluşması (Resimler Eklendi) ...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
23 Ara 2003
Mesajlar
203
mmc21' Alıntı:
semih kardes çok erken ya yere otururuz masa yerine fazla kişi geleceğini tahmin etmiyorum baksana yazanlar bile aynı grup

vallaha gruba yeni kişilere hep açıgız.saten yeni kişiler katılsın diye siteden duyuru yapıp birşeyler yapmaya çalışıyoruz yoksa birbirimizi cepten yada msn den arayarak toplanıpta gideriz.
Neyse herkezi bekleriz her zaman yeni isimlere yer vardır.
 
Katılım
23 Ara 2003
Mesajlar
203
mmc21' Alıntı:
semih kardes çok erken ya yere otururuz masa yerine fazla kişi geleceğini tahmin etmiyorum baksana yazanlar bile aynı grup

vallaha gruba yeni kişilere hep açıgız.saten yeni kişiler katılsın diye siteden duyuru yapıp birşeyler yapmaya çalışıyoruz yoksa birbirimizi cepten yada msn den arayarak toplanıpta gideriz.
Neyse herkezi bekleriz her zaman yeni isimlere yer vardır.
 
Katılım
23 Ara 2003
Mesajlar
203
yaw ben simdi "gircem" son mesajı siliyorum gene 2 si siliniyor eklıyorum gene ikitane eklenıyor.neyse kalsın yaw boyle..
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
344
kaan girerim bak ne ole 2 mesaj cekip ondan sonra silinmiyor ayagı yapıyon :p aydın kardes gece koko yaparız ayıp edıyon :cherry: yaw hep denız kenarına su kenarına gıdıyoz 2dir beni sokuyorsunuz denize yada gole ondan sonra camur yapıyonus bak busefer gırmeyen olursa karga tulumba suya atarım ona gore yok oylee :bounce:
saygılar...
 
Katılım
15 Ağu 2004
Mesajlar
1,492
metal
ateş
aythakan
fromalanya
cerecc
mmc21
powerbyaydin

evet başka gelenler kim listeye ekliyelim liste yapıcaz mazemeler için costu belirleyelim
 
Katılım
23 Ara 2003
Mesajlar
203
evet aydın hep oyle yapıyor aydını tutup atmak lazım bır denıze saten cıkıncada heemn ılk yapcagı sey gulmek :)
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
344
powerbyaydin' Alıntı:
metal
ateş
aythakan
fromalanya
cerecc
mmc21
powerbyaydin

evet başka gelenler kim listeye ekliyelim liste yapıcaz mazemeler için costu belirleyelim
ezme,ozgur zrolu,ahmet,klr ci arkadas,genchacker kardeslerımız nerdesınız yaw olmadı telle ulasıcaz bunlara :bounce:
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
Arkadaşlar yemek konusunda alacaksak eğer bir tek eti ortak alalım. Diğer malzemeleri herkes evinden getirsin. Kişi başı herkes 2 domates bir soğan 2 biber 1 tabak 1 ekmek (Fromalanya ve ben 2 Ekmek). İçeceğini kimse getirmesin oradan herkes soğuk alıp içebilir.
 
Katılım
23 Ara 2003
Mesajlar
203
hehehehe ben hiç beceremem yaa oyle evden getir olayları hatunumuzda yok oyle hanı bu işleri yıkcak en ıyısı ben para getırem herseyı alıor bu melet sten :)
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Bencede para her kapıyı açar bizimde evimizde bir hatun yok ki arkamızı toparlayacak :cherry: Kaan olm bunların tuzu kuru nasıl olsa, öyle bol keseden sallıyorlar :p ...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Genemi yaaa :salut: :salut: bişey değil bi tarafımız şişecek abi :pale: ohhhhhhhhh gezin gezin biz burada takılıyoz tek tabanca...Zaten en sonunda taşınacam antalya ya bide aydın abinin tam karşısına internet cafe açtıkmı tamamdır :p Şakası tabi bu işin gözü olanın gözü çıksın umarım çok eğlenirsiniz gene o meşhur fotolardan falanda eklersiniz bizde orada olmasakta yetiniriz artık fotolarla... :cat:
 
Katılım
23 Ara 2003
Mesajlar
203
MeTaL' Alıntı:
Bencede para her kapıyı açar bizimde evimizde bir hatun yok ki arkamızı toparlayacak :cherry: Kaan olm bunların tuzu kuru nasıl olsa, öyle bol keseden sallıyorlar :p ...

:) evet bende diyorum ondan para getırelım ne dusuyorsa payımıza alalım yoksa evde ngelecekse araba getirlim heseyı koyalım gidelim dicem ozaman motor gezısı olmaz hehehehehee

ama dedikleri neyse abimiz sonucta hakan abi yaaprız uyarız dedıgıne :)
 
Katılım
23 Ara 2003
Mesajlar
203
forrap' Alıntı:
Genemi yaaa :salut: :salut: bişey değil bi tarafımız şişecek abi :pale: ohhhhhhhhh gezin gezin biz burada takılıyoz tek tabanca...Zaten en sonunda taşınacam antalya ya bide aydın abinin tam karşısına internet cafe açtıkmı tamamdır :p Şakası tabi bu işin gözü olanın gözü çıksın umarım çok eğlenirsiniz gene o meşhur fotolardan falanda eklersiniz bizde orada olmasakta yetiniriz artık fotolarla... :cat:

aydın abinin karsısına acmana gerek yok aydın abinle konus o sana devreder aydın abinde antalya merkeze gelır muhahaha
 
Katılım
23 Ara 2003
Mesajlar
203
aythakan' Alıntı:
cerecc, Arkadaşım mangal görevi seni bekliyor. :queen:

oo hemen ustumuze yıkıldı ama sorun degıl bız onun hakkından da gelırız yanık manık yersenız ben saten yanıma baska birilerinede gorevi bindirim ( hüseyin ve semihle ) :)
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
cerecc
yanık manık yersenız ben saten yanıma baska birilerinede gorevi bindirim ( hüseyin ve semihle )

İyi o zaman ben 3 paket bisküvit alayım. Onlar pişirirken yer bizde aç kalırız. :queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst