Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
- Konu Yazar
- #41
slm
sorun değil burcu kasımda ben geliyorum adanaya hondaya uğrarım.
ümmet abi iyi yolculuklar dilerim, Allah kazasız belasız daha nice geziler nasip etsin sana
konuyla alakasız not:
abiciğim, geçen gün istanbuldayken arayamadım kusura bakma, işler çok yoğundu, motor beğenmekle uğraştık 5 koca gün dolu dolu, sonra en acilinden adanaya döndük
sorun değil burcu kasımda ben geliyorum adanaya hondaya uğrarım.








































