02.10.2007 salı sabahı ankara yoluyla izmir seyahati

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

ümmet abi iyi yolculuklar dilerim, Allah kazasız belasız daha nice geziler nasip etsin sana :)





konuyla alakasız not:
abiciğim, geçen gün istanbuldayken arayamadım kusura bakma, işler çok yoğundu, motor beğenmekle uğraştık 5 koca gün dolu dolu, sonra en acilinden adanaya döndük

sorun değil burcu kasımda ben geliyorum adanaya hondaya uğrarım.
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
yolun açık olsun abi.ankarada görüşürüz belki.geçen geldiğinde fazala ilgilenemedik.
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
ümmet abi hayırlı yolculuklar anıtkabir resimlerine bakınca ankaradaki okul günlerim geldi aklıma. ank ın en güzel yeri Atam ın oldugu yer....hey gidi günlerrr heyyyy...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
resimlere devam
ankaraya gelgiğimde beni sürekli misafir eden inal aileine candan teşekkür ederim.ailenin enküçük bireyi ebru



buda can arkadaş ailenin enbüyük bireyi metin





ankara sokakları










 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Bu sabah işe gitmek için servise çıkmıştım.
Servise bindim, az biraz gittik, ışıklarda durduk.
Bir de ne göreyim Ümmet abiiiii :cyclopsan

Ama 4 teker içindeydim ve 4 tekeri bir başkası kullanıyordu ::eviiil::

Limuzinimin tepesinde olsaydım ve direksiyonda ben olsaydım,
sağa dönüp ilk ışıklarda seni yakalamıştım abi ::eek:uups::

Hiç aklıma gelmezdi ne bileyim ondan dolayı bu şaşkınlığım :sunny:

Plan yapıp bir yerlerde toplanabilirdik ama Ümmet abiyi
bu şekilde kendi şehrimde görmem ilginç oldu ::153::

İyi sürüşler iyi yolculuklar saygılar Ümmet abi :king:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
heeeeyytt ümmet aaaabımm yolların aslanı mı desem fatihi mi desem resımler süperr abi Burası soğuk Erciyes'in Etekleri Kar doldu bile aman yollarda dıkkat et abim Allaha emanetsin.. :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
işte bunlarda bu gezimin son kareleri








eskişehire geldiğimde beni sağolsun herzamanki gibi volkan kardeşim karşıladı oyoğunlukta bana zaman ayırdığı için kendisine çok teşekkürler.




işte buda volkanın cbf 250 si







arkadaşlar bugün kütahyadaydım hayati beyin yanına ziyarete gittim sonradan mustafada geldi.tabi tel ile zekiilede paslaştık.kandilerine işsatinde bana zaman ayırarak ilgilerinden dolayı çok teşekkürlederim.hayati hocam desteğin için ayrıca teşekkürler.

işte buluşma anımızın fotoları

















manisa ahmetlide manisa mt den hıfzsı ve yusuf arkadaşlar karşıladılar ama ne karşılama çok değerli vakitlerini benimle geçirdiler allah onların gönlüne göre versin şahsıma göstermiş oldukları yakın ilgi ve alakadan dolayı kendilerine minnettarım yardım ve destekleri için çok teşekkürler.rüzgarları bol ve güvenli olsun.








işte hıfzsının aslan parçası canavarı



üstünde çok yakışmışım onlar öyle dedi



bu kavasakide yusuf kardeşimin makinası



hıfzsı ve ben



yusuf ve ben





yusufun merkezdeki internet cafesi



burasıda izmir konak meydanı




 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
AÇMIŞ SENİ ÜMMET ABİ MOTOR :queen:
pic0149ej0.jpg
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Yolun hep açık olsun.Hayallerini süsleyen Avrupa seyahatine tez zamanda çıkarsın inşallah.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
sağol hayati tekrar görüşürüz inş
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
115
Ümmet dayı Yolun açık, Tekerleklerin kuru olsun. Ankaraya geldiğinde görüşelim ....... Bakıyorum da bırakamamışsın gezmeyi , daha önce bırakacağını söylüyordun. Herhalde firma destek çıktı. ;)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

Ümmet dayı Yolun açık, Tekerleklerin kuru olsun. Ankaraya geldiğinde görüşelim ....... Bakıyorum da bırakamamışsın gezmeyi , daha önce bırakacağını söylüyordun. Herhalde firma destek çıktı. ;)

yok artık motoranın desteği kendi imkanlarımla gidiyom geliyom zaten bunlar gezi değil,ufak turlar gerçek gezilerim biraz uzak olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst