- Katılım
- 18 Ağu 2006
- Mesajlar
- 2,835
ümmet abi bi dahakine bende gel,orum senle konuşurken herşeyi unutuorum valla
Değerli arkadaşım,
Kazasız belasız,hayırlı yolculuklar.Sağlıcakla dönersin inşallah.
Gittiğin yerlere selam götür.
izmir girişine kırmızı halı serildi bekleniyorsun YOLCUYA SELAM YOLA DEVAM
ümmet usta izmire geçerken 70 km kala ahmetli ver orda petrol ofisi bayiliğimiz var uğrarsan bizi mutlu edersin kaptan poyrazda yanımda geçen sefer burda onun internet kafesindeymişsin biz senden sonra duyduk geldiğini dediğim gibi usta beklerim sana hayırlı yolculuklar




























sağol murat görüşürüz tabiki kıymalı yumurtalı.veya kuşbaşılı pide ile iftar yapçaz zaten bornovada.
hepinize teşekkürler arkadaşlar iyi dilekleriniz için ,resimleri yolda eklerim artık yarın.