02.10.2007 salı sabahı ankara yoluyla izmir seyahati

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
Değerli arkadaşım,
Kazasız belasız,hayırlı yolculuklar.Sağlıcakla dönersin inşallah.
Gittiğin yerlere selam götür.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
izmir girişine kırmızı halı serildi bekleniyorsun YOLCUYA SELAM YOLA DEVAM
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
166
ümmet usta izmire geçerken 70 km kala ahmetli ver orda petrol ofisi bayiliğimiz var uğrarsan bizi mutlu edersin kaptan poyrazda yanımda geçen sefer burda onun internet kafesindeymişsin biz senden sonra duyduk geldiğini dediğim gibi usta beklerim sana hayırlı yolculuklar
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

ümmet usta izmire geçerken 70 km kala ahmetli ver orda petrol ofisi bayiliğimiz var uğrarsan bizi mutlu edersin kaptan poyrazda yanımda geçen sefer burda onun internet kafesindeymişsin biz senden sonra duyduk geldiğini dediğim gibi usta beklerim sana hayırlı yolculuklar

evet p.o yu biliyom batmanlı zekinin turkuaz petrolden sonra orda bi çay molası veririm.görüşürüz.
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
bismillah dedim başladım yolculuğa sirkeciden hareme geçiş





pişmaniyecide kısa bir mola



adapazarında kenanın dükkanında bir mola daha,gerçi kendisi italyada ama olsun, ordaki arkadaşlara ilgilerinden dolayı çok teşekkürler





































bolu yeniçağaya geldiğimde ezan okundu bi baktım karşımda bi şantiye hemen daldım sağolsunlar hemen misafir ettiler ve iftarı birlikte yaptık,allah kagül etsin ordaki yetkililerden bora bey ve ekinine çok teşekkürler.







 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
resimlere devam taze bunlar bugün çekildi ,ama makinanın tarihi takılı kalmış
































































 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
elerine ayaklarına saglık sanki anıtkabire gitmiş gibi oldum
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
ümmet abi iyi yolculuklar dilerim, Allah kazasız belasız daha nice geziler nasip etsin sana :)





konuyla alakasız not:
abiciğim, geçen gün istanbuldayken arayamadım kusura bakma, işler çok yoğundu, motor beğenmekle uğraştık 5 koca gün dolu dolu, sonra en acilinden adanaya döndük
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst