02.07.2011 de ehliyet sınavına girecekler . Hazırmısınız ?

Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
arladaşlar sınava hazırmısınız ? Heycan varmı Heycan :)

en cok korktugunuz bölüm hangısı ? motor,trafik, ilk yardım ?
 
Katılım
15 Haz 2010
Mesajlar
151
geçen sene a2 almıştım bu sınavda b ehliyet için gireceğim.ilk yardımdan muaf olduğum için sorunum kalmadı:)
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
Arkadaşlar Allah zihin açıklığı versin inş. Gözünüzde büyütmeyin hiç çok basit :)

küçük bi tavsiye sınava en iyi çalışma yöntemi ( kendi fikrim ) bi önceki sınavın testini çözmek , bu yeterli deneyin görüceksiniz. Ama kitabıda muhakkak okuyun ,trafik kuralları ve ilk yardım özellikle ;)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
402
ben sınavdan 2 saat önce çıkmış sorulara bakmıştım ve geçtim. kasacak bişey yok. çıkmış sorulara bakın yeter zaten öyle akılda kalmayacak şeyler sorulmuyor
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
128
ben b sınıfım olduğu için birazdaha şanslıyım ama yinede adı sınav işte...allah herkesin yardımcısı olsun ..peki bunu geçersek diresiyon ne zaman olur bilgisi olan varmıı.....
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Direksiyon sınavı 31 temmuzda ehliyette ağustosun ilk haftası gelir dediler bana. Bende sadece motordan gireceğim.5 dk yani en fazla.:)
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
Direksiyon sınavı 31 temmuzda ehliyette ağustosun ilk haftası gelir dediler bana. Bende sadece motordan gireceğim.5 dk yani en fazla.:)
demekki 40 dk uyucaksın :wiinkk: yanlış hatırlamıyorsam 45 dk önce çıkışa izin verilmiyo.
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
137
bende giricem de daha hiç bakmadım cumartesi sabah erken kalkıp bakarım biraz diye düşünüyorum ama kısmet tabi :D
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
abi sınavları gecelim de sorun yok ehliyeti 1 ay sonrada verseler olur. polis abilere ehliyet sizde derik olur biter. yeterki gecelim . direksiyon sınavına cok basit diyolar. bilgisi olanlar ufak bi tanıtım yazarmı ? şuna şuna bakıyolar şunu şunu yapacaksın gibi ?
 
Katılım
30 May 2011
Mesajlar
377
abi sınavları gecelim de sorun yok ehliyeti 1 ay sonrada verseler olur. polis abilere ehliyet sizde derik olur biter. yeterki gecelim . direksiyon sınavına cok basit diyolar. bilgisi olanlar ufak bi tanıtım yazarmı ? şuna şuna bakıyolar şunu şunu yapacaksın gibi ?


Motor ? Araba ? hangisi :)

Motor için ehliyet alacaksan . Az bir vitesli bilgin varsa gözün kapalı geçersin.

Ama yok araba için alacaksan işin biraz zorlaştı . Yönetmelik falan değişti bundan sonra Daha '' CİDDİYE '' alıyorlar Yaptıkları İŞİ .
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
ben a2 icin sordum hocam .
ya yönetmelik degişsin hocam . uygulamadıktan sonra degişse ne olur ? 3 kişiye 5 kişiye uygulayacaklar sıkılıp eskiye dönecekler . burası TÜRKİYE herşey beklenir abi
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
abi sınavları gecelim de sorun yok ehliyeti 1 ay sonrada verseler olur. polis abilere ehliyet sizde derik olur biter. yeterki gecelim . direksiyon sınavına cok basit diyolar. bilgisi olanlar ufak bi tanıtım yazarmı ? şuna şuna bakıyolar şunu şunu yapacaksın gibi ?


a2 için sordum ben bizim kursa bi tane honda aktiva var dediler yola 8 tane buba koyacağız arasından ayaklarınız yere değmeden 8 aralarından dolanıp en başa geleceksiniz dediler

b sınıfı içinde izmirde mavişehire götürüyorlar karşıyaka civarındaki kursa gidenleri orda direksiyon sınavına alacaklarmış ve 3 tur şekli varmış bunların en çok zorlayan kısmı park kısımları ve sağa sola yanaşma kısımlarıymış benim direksiyon hocamın söylediğine göre

ancak bence her 2 direksiyon sınavı da biraz pratik yaparak çok rahat geçilebilir bende yarın gireceğim inşallah tek seferde hallolur tüm sınava gireceklerede başarılar dilerim :cat:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
vaybe ehliyeti alalı baya uzun bir zaman oldu... heyecan yapmaya gerek yok.... ben alalı 10 yıl olmuş.. hey gidi hey....
 
Katılım
21 Mar 2011
Mesajlar
4
Geçen sınavda a2den kalmıştım sadece motordan geçmiştim şimdi trafik ve ilkyardımdan giricem sadece Allah'ın izniyle inşallah geçerim :)
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
bende yarın sınava girecem b için ilk yardımdan korkum yok kendim saglık memuruyum ama trafik biraz korkutuo..önceki testlerden beya soru çözecemm.şimdi sinava girecegım okula bakacam nerde die..agustostada bütün derslerden geçeçersem agustosta a2 için sınava girecem sadece motordan ..kurs agustostaki a2 sınavına yetşmek zor olabilir dediler ama belli olmaz ediler bakalım hayırlısı..herkese basarılar
 

E_N

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
154
bende yarın sınava girecem b için ilk yardımdan korkum yok kendim saglık memuruyum ama trafik biraz korkutuo..önceki testlerden beya soru çözecemm.şimdi sinava girecegım okula bakacam nerde die..agustostada bütün derslerden geçeçersem agustosta a2 için sınava girecem sadece motordan ..kurs agustostaki a2 sınavına yetşmek zor olabilir dediler ama belli olmaz ediler bakalım hayırlısı..herkese basarılar

ne dedin anlışılmadı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst