demekki 40 dk uyucaksın :wiinkk: yanlış hatırlamıyorsam 45 dk önce çıkışa izin verilmiyo.Direksiyon sınavı 31 temmuzda ehliyette ağustosun ilk haftası gelir dediler bana. Bende sadece motordan gireceğim.5 dk yani en fazla.![]()
Direksiyon sınavı 31 temmuzda ehliyette ağustosun ilk haftası gelir dediler bana. Bende sadece motordan gireceğim.5 dk yani en fazla.![]()
abi sınavları gecelim de sorun yok ehliyeti 1 ay sonrada verseler olur. polis abilere ehliyet sizde derik olur biter. yeterki gecelim . direksiyon sınavına cok basit diyolar. bilgisi olanlar ufak bi tanıtım yazarmı ? şuna şuna bakıyolar şunu şunu yapacaksın gibi ?
abi sınavları gecelim de sorun yok ehliyeti 1 ay sonrada verseler olur. polis abilere ehliyet sizde derik olur biter. yeterki gecelim . direksiyon sınavına cok basit diyolar. bilgisi olanlar ufak bi tanıtım yazarmı ? şuna şuna bakıyolar şunu şunu yapacaksın gibi ?
bende yarın sınava girecem b için ilk yardımdan korkum yok kendim saglık memuruyum ama trafik biraz korkutuo..önceki testlerden beya soru çözecemm.şimdi sinava girecegım okula bakacam nerde die..agustostada bütün derslerden geçeçersem agustosta a2 için sınava girecem sadece motordan ..kurs agustostaki a2 sınavına yetşmek zor olabilir dediler ama belli olmaz ediler bakalım hayırlısı..herkese basarılar