çok teşekkürler arkadaşlar. hepinize tek tek cevap yazamıcam ama
Allah bu mutluluğu herkese yaşatsın
düğün belki bu yaz sonuna olabilir
davetiyeyi buradan yapacağım
özellikle yakın il ve ilçe Mt gruplarını düğün kortejinde mutlaka görmek isterim
yeni bir MT üyesi olduğu kesin, biz yeni nesil motorcuları da ileride buraya dahil edeceğiz inşallah.
motosikleti %75 artçının kullandığını biliyor ( cevabı: öncüm bana bunu söylemişti )
tüm iyi ve içten dileklerinizi sizin ve sevdiklerinizin de yaşamasını dilerim.
iyi ki varsınız

inşan paylaştıkça mutlu oluyor bence, ve ben doğru yerde, doğru insanlarla paylaşıyorum mutluluğumu...