01/02/2009 YÜREKÇE hayatının artçısıyla "NİŞANLANDI"

Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
hayırlı uğurlu olsun abim
çok yakışmışsınız walla:cat:
allah tamamına erdirsin ve
bekar olanlarada nasip etsin diyorum sevgilerimle:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
arkadaşım senin nişanlında ne kıymetliymiş. o kadar ısrar ettik gel buluşalım diye bi gelmedin.
tekrar hayırlı olsun.
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
Sabah sabah güzel bir haberle gün başladı.
Dostum Allah mesut bahtiyar etsin.
Düğün ne zaman yakında olacakmı.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
abi bensana bi ayva yollasam hee nedersin :mrgreen: hemde eşme ayvası:cat::rendeer:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Allah mesut etsin.
Bir yastıkta kocayın. :rendeer:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
çok teşekkürler arkadaşlar. hepinize tek tek cevap yazamıcam ama

Allah bu mutluluğu herkese yaşatsın
düğün belki bu yaz sonuna olabilir
davetiyeyi buradan yapacağım
özellikle yakın il ve ilçe Mt gruplarını düğün kortejinde mutlaka görmek isterim
yeni bir MT üyesi olduğu kesin, biz yeni nesil motorcuları da ileride buraya dahil edeceğiz inşallah.
motosikleti %75 artçının kullandığını biliyor ( cevabı: öncüm bana bunu söylemişti )

tüm iyi ve içten dileklerinizi sizin ve sevdiklerinizin de yaşamasını dilerim.

iyi ki varsınız :)
inşan paylaştıkça mutlu oluyor bence, ve ben doğru yerde, doğru insanlarla paylaşıyorum mutluluğumu...
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah tamamına erdirsin hayırlı uğurlu olsun :) Kıymet bilin mutlu olun :rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
140
Hayırlı olsun abiciğim,ömrünüz boyunca sağlıklı,mutlu beraber yaşayın abiciğim.Herşey dileğinizce olsun
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Sencer Abi bu başlıgı ilk gördügümde yazacaklarım aynen soyle olacaktı. Seni hayin seni, nisan yapıyorsun haber vermiyorsun haaa. Dügününe de gelmiycem işte. Sen bizimle mutlu gununu paylaşmıyorsun, artık bende paylaşmıycam, seninle gezilere gitmiycem. Küstüm işde konuşmuyorum seninle dicektim.... Ama önyargılı davranmayarak hemen Sencer abi yi aradım. Hem sesini duyayımda hemde su işin aslını astarını sorayım dedim... Sencer Abi'nin nişanlanma kararı cok ani oldugu için haber verememiş. Kendisine katılıyorum. Aynı durum benimde başıma geldi. Üstelik benim haber veremedigim kişi Dayı diyerek sevdigim (Babamın dayısı.) kişi. Allah tamamına erdirsin SENCER abii... Cumartesi akşamı kulaklarını çınlatmışdım... Şu işe bak yaa.... :::xblink::::xblink::::xblink::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst