01/02/2009 YÜREKÇE hayatının artçısıyla "NİŞANLANDI"

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
:queen:Mutluluklar :) bende yakında MT ye başlık açacam " artçı olmakdan korkmayan A2 ehliyetine sahip cbr600F kullanabilien 18-30 yaş arası benimle ewlenemek isteyen adaylar die" :cherry: N şanstır ki herşey ok ama motor mu ıyy diyen ayyy ben korkarım diyen zorla ikna edip üstünde motor çalışmadan bayılan kız arkadaşlarım oldu hep ! Artık bunlara son !! diyip açacam başlıgı .... darısı başıma ... fes başıma ...:queen:
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
21
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mutluluğunuz daim olsun kardeşim
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:queen:Mutluluklar :) bende yakında MT ye başlık açacam " artçı olmakdan korkmayan A2 ehliyetine sahip cbr600F kullanabilien 18-30 yaş arası benimle ewlenemek isteyen adaylar die" :cherry: N şanstır ki herşey ok ama motor mu ıyy diyen ayyy ben korkarım diyen zorla ikna edip üstünde motor çalışmadan bayılan kız arkadaşlarım oldu hep ! Artık bunlara son !! diyip açacam başlıgı .... darısı başıma ... fes başıma ...:queen:

valla usta kadınların kriterleri var bir erkekle evlenmek için...kariyer para pul vs...:p

bizim kriterlerimizden biride motor sevdalısı mı...:p
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
çok teşekkür ederim kardeşlerim, abilerim. birden bu başlığı karşımda görünce o günü yeniden yaşadım...

darısı olamayanların başına. Allah gönlünüze göre versin :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst