- Katılım
- 14 Eyl 2006
- Mesajlar
- 278
:queen:Mutluluklar
bende yakında MT ye başlık açacam " artçı olmakdan korkmayan A2 ehliyetine sahip cbr600F kullanabilien 18-30 yaş arası benimle ewlenemek isteyen adaylar die" :cherry: N şanstır ki herşey ok ama motor mu ıyy diyen ayyy ben korkarım diyen zorla ikna edip üstünde motor çalışmadan bayılan kız arkadaşlarım oldu hep ! Artık bunlara son !! diyip açacam başlıgı .... darısı başıma ... fes başıma ...:queen: