0 Mondial cup mu 2.el cbf 150 mi

Katılım
19 Ocak 2011
Mesajlar
15
mondiali eledim arkadaşlar tvs hosuma gitmiyor anlayacagınız ya ybr yada cbf alıcam ama maksimum bütçem 2.500 tl :)
 
Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
848
cbf daha iri bir motor ama parçası pahalı diye biliyorum.ybr yi düşün bence her zaman bir sempatim vardı ybr ye ben olsam tercihim olurdu.hız ve serilik konusunda da cbf den daha iyiymiş miş..
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
cbf, ybr veya apache başı çekiyor zaten :cat: mişlerle mışlarla kafanı karıştırma temizini bulunca kaçırma
 
Katılım
16 Kas 2011
Mesajlar
200
hocam açıkçası cbf den vazgeç çok kronik sorunları var . Cupdan hiç bahsetmiyorum bile.tvs yada ybr al. Bana kalırsa ybr en uygunu :)
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
332
kardeşim bu yaz cub kullandım 3 ay domınos pızzada şunu soylıyım en ufak ruzgar cok buyuk tehlıke yaratıyo... cubu unut bence hee sehır ıcı 3 km evden ıse ısten eve dıyosan ara sokakta
ozaman super cunku yakmıyo gıbı bısey

ama arada bı gezerım fılan dıyosan normal bı motor al
japon kalıtesı bambaska dusun mondıal 2011 model kullanıyorum ben ılk motorum.
gecende 2009 model 30.000 kusurde bı cbf kullandım benım motor bısıklet gıbı geldı :D
ama onun gıbı temızınıde bulmak cok ama cok zor

kafa karısmıs olabılır ama bulursan temız cbf bulamazsan sıfır bı mondial yada bayısı yakında varsa kuba;) daha baskın
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Mondialin cup modelini alabilirsin. Benzini nezaman koyduğunu unutursun. Teke tek cfb ile kapışırsın. Ben denedim geçtim(125km/h). Uzun yolda yaptım. Hiç kontak kapatmadan 210km gittim. Şişme bayılma yok. Tek sorun biraz yoruyor uzun yolda adamı. Arıza çıkartmaz güvenebilirsin. Tek yapman gereken cup alınca lastikleri dublex yapman. 48000km de kullanan arkadaşım var inanmayacaksın ama balatalar hiç parça değiştirmedi ve eşşek gibi kullanıyor. 2500tl bütçenle alacagın japon çinliden çabuk ölür. Mondialin cup 'ı tavsiyem.
 
Son düzenleme:

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Mondialin cup modelini alabilirsin. Benzini nezaman koyduğunu unutursun. Teke tek cfb ile kapışırsın. Ben denedim geçtim(125km/h). Uzun yolda yaptım. Hiç kontak kapatmadan 210km gittim. Şişme bayılma yok. Tek sorun biraz yoruyor uzun yolda adamı. Arıza çıkartmaz güvenebilirsin. Tek yapman gereken cup alınca lastikleri dublex yapman. 48000km de kullanan arkadaşım var inanmayacaksın ama balatalar hiç parça değiştirmedi ve eşşek gibi kullanıyor. 2500tl bütçenle alacagın japon çinliden çabuk ölür. Mondialin cup 'ı tavsiyem.
ben 2008 ybr aldım sıfır cub u bırak 2 tane yi eskitir daha bir defa ampül patladı ve 48000 km giden bi balata hayatımda görmedim ve duymadım kulak
tan dolma şeyleri yazıp yanlış bilgilendirme yapma lütfen....
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
mondial alirsan sifir ya da ikinci el farketmez 1.mars bozulur tamir ettirirsin gene bozulur,gostergeler bozulur vs. sararmaya baslar daha 1000km olmadan subaplar otmeye baslar konjector gider 1 daha tovbe duzeltemezsin kafasina gore akuyu sarj eder vs,bozuk yolda surersen vidalar gevser on duzen gider.
dipnot:eski 1 mondial MAGDURU
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
ben 2008 ybr aldım sıfır cub u bırak 2 tane yi eskitir daha bir defa ampül patladı ve 48000 km giden bi balata hayatımda görmedim ve duymadım kulak
tan dolma şeyleri yazıp yanlış bilgilendirme yapma lütfen....
F54 arkadaşım 48000 e kadar bir balata ile geldi yazmadım. Yazılanı düzgün oku gözünle oku. Balataları bu km ye kadar 2 defada değiştirmiş olabilir 3 defada. Burada sadece balataların değiştiğini yazdım. Anlayabildinmi. Ayrıca konuyu açan kardeş ybr dememiş cfb demiş. Bak ya onuda anlamışsın:queen:
 
Son düzenleme:

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Mondialin cup modelini alabilirsin. Benzini nezaman koyduğunu unutursun. Teke tek cfb ile kapışırsın. Ben denedim geçtim(125km/h). Uzun yolda yaptım. Hiç kontak kapatmadan 210km gittim. Şişme bayılma yok. Tek sorun biraz yoruyor uzun yolda adamı. Arıza çıkartmaz güvenebilirsin. Tek yapman gereken cup alınca lastikleri dublex yapman. 48000km de kullanan arkadaşım var inanmayacaksın ama balatalar hiç parça değiştirmedi ve eşşek gibi kullanıyor. 2500tl bütçenle alacagın japon çinliden çabuk ölür. Mondialin cup 'ı tavsiyem.
şu yazı da balata değişmiş hemde 2 veya 3 defa diye nerde yazıyor?göz doktoru bulsan ii olur veya okuma yazman yarım yamalak yada ii öğretmemişler:queen:
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
çok güzel kıvırdın ama olmadı şimdi:santa:
Sen haklısın yazıyı düzeltirken fazla karakter silmişim. Özür dilemesini biliriz kusura bakma. (balatalar hariç hiç parça değiştirmedi) yazmak istemiştim. Motorun üreticisi ben olmadığıma hiç birini savunmanın anlamı yok. Gördüklerimizi bildiklerimizi paylaşıyoruz.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bende mondial cub kullandım fakat lastik balata ampül dış kaporta 2 parça sinyal kampana gibi parçaları değiştirdim 0 almıştım 12500 km kullandım kaportalar durduk yere patlıyordu onları tamir etmekten sinir hastası oldum ve sattım mükemmel baktığım halde çok iş açtı başıma ama ybr yi aldım sadece ampül değiştirdim oda 2008 model 2.el aldım yani ama mübarek tık yok anahtar tutmayı unutturdu maşallahı var yani....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mondialin cup modelini alabilirsin. Benzini nezaman koyduğunu unutursun. Teke tek cfb ile kapışırsın. Ben denedim geçtim(125km/h). Uzun yolda yaptım. Hiç kontak kapatmadan 210km gittim. Şişme bayılma yok. Tek sorun biraz yoruyor uzun yolda adamı. Arıza çıkartmaz güvenebilirsin. Tek yapman gereken cup alınca lastikleri dublex yapman. 48000km de kullanan arkadaşım var inanmayacaksın ama balatalar hiç parça değiştirmedi ve eşşek gibi kullanıyor. 2500tl bütçenle alacagın japon çinliden çabuk ölür. Mondialin cup 'ı tavsiyem.

hangi filmdeydi bu sahne :)
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
2500 tl deki cbf%80 kuryeden çıkma olur. Bu aslında motor hakkında bir + dır. Onlar bile 2. elde bu paraları yapıyor. Ama ne gerekvar. 2500 ye al cup ı bak işine.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst